Meer mag ook. Maar ik bevind mij in een omgeving waar 6 euro per dag meer dan genoeg is! Godzijdank.quote:
Filipijnen. Voor 6 euro heb je een week aan eten.quote:Op zondag 5 september 2021 10:57 schreef dimmak het volgende:
Begin een onlyfans account.
En waar kan ik voor 6 euro per dag leven?
En dan slaap je onder de brug en rij je met de benenwagen?quote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Filipijnen. Voor 6 euro heb je een week aan eten.
Meer in een bamboehut. Afhankelijk van waar je op de Filipijnen woont / verblijft is het vrij normaal om inderdaad de benenwagen te nemen. Maar in Manila is het compleet anders en is het wel de auto.quote:Op zondag 5 september 2021 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En dan slaap je onder de brug en rij je met de benenwagen?
Nou, ik weet niet wat jij lekker vindt, of hoeveel je eet, maar dit is wel een hele optimistische schatting, ik ga het er absoluut niet mee redden.quote:Op zondag 5 september 2021 11:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Filipijnen. Voor 6 euro heb je een week aan eten.
Bedankt!quote:Op maandag 6 september 2021 08:54 schreef Peejtur het volgende:
Mijn excuses, ik had het op een verkeerde manier in mijn hoofd. Niks aan de hand en hij is weer open
Wat kan ik met een onlyfans account?quote:Op zondag 5 september 2021 10:57 schreef dimmak het volgende:
Begin een onlyfans account.
En waar kan ik voor 6 euro per dag leven?
Dingen posten voor je fans waarmee je geld binnen harkt. Werkt het beste wanneer je een aantrekkelijke dame bent, maar voor alles is wel een markt te vinden.quote:Op maandag 6 september 2021 14:42 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Wat kan ik met een onlyfans account?
Is fiver niet een platform waar ik mensen kan zoeken die een logo willen?quote:Op zondag 5 september 2021 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Waar kan je les in geven dan? En qua logo's concureer je met fiverr tenzij je al naam gemaakt hebt.
Waar worden deze aangeboden? Specifiek op tiktok of verwijzen ze door naar websites? Ik weet weinig van tiktokquote:Op maandag 6 september 2021 12:15 schreef nils7 het volgende:
Op TikTok word ik met dat soort jobs doodgegooid.
Helaas sla ik ze niet op want heb er geen zin in.
Je kan websites testen, reviews plaatsen etc.
Het is een platform waar je o.a. goedkoop een logo kan laten fixen.quote:Op maandag 6 september 2021 14:58 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Is fiver niet een platform waar ik mensen kan zoeken die een logo willen?
Het werkt dus, als ik het goed begrijp, één kant op? Je kan diensten verzoeken maar niet aanbieden?quote:Op maandag 6 september 2021 15:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is een platform waar je o.a. goedkoop een logo kan laten fixen.
Jawel,maar de concurrentie is erg sterk, zeker tot je een portfolio hebt. En je concurrentie woont dus meestak ook in lage lonen landen.quote:Op maandag 6 september 2021 17:35 schreef KomVissen het volgende:
[..]
Het werkt dus, als ik het goed begrijp, één kant op? Je kan diensten verzoeken maar niet aanbieden?
Klinkt logisch, bedankt!quote:Op maandag 6 september 2021 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel,maar de concurrentie is erg sterk, zeker tot je een portfolio hebt. En je concurrentie woont dus meestak ook in lage lonen landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |