Wie zegt dat alles om status draait?quote:Op zondag 5 september 2021 01:01 schreef L_ het volgende:
Alles draait om status en dat heb ik dan nauwelijks, ook geen zelfvertrouwen meer om te daten.
Als je alleen maar date om samen iets te kopen dan valt er niks te halen, want je date om een gezellige tijd te beleven met een ander en mogelijk wellicht een relatie. Niet om in te denken dat je 'samen een huis kan kopen'. Misschien wil zij dat wel helemaal niet.quote:Maar ik moet daten, zelfs al is het om de mogelijkheid te hebben ooit samen te kopen, want anders beland je dus nog meer in de put.
Maak piekerbriefjes en schrijf op wat je dwarszit. Niets zou jou moeten weerhouden om een goede nachtrust te krijgen.quote:Al deze dingen houden mij 's nachts wakker.
De enige die jou kan straffen om je 'ontwijkende en slappe leventje' ben jijzelf. Gun je jezelf die kans om het roer om te slaan?quote:Is dit dan toch eindelijk de man met hamer die mij komt straffen voor mijn ontwijkende en slappe leventje.
Gewoon, léven. Plezier maken. In welke vorm dan ook (wel binnen de kaders van de wetgeving!)quote:Hoe doen andere mannen van 30+ single in een huurhuis dit volhouden?
Roeien met de riemen die je hebt. Desnoods verbind je jezelf met de waarden van een geloof om tot een moraal te komen waar je iets mee kan en vooruit kan komen.quote:Wat is de juist mindset?
Vooral social media tegenwoordig.quote:Op zondag 5 september 2021 01:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wie zegt dat alles om status draait?
[..]
dit kan ook corona zijnquote:Op zondag 5 september 2021 01:01 schreef L_ het volgende:
Ik rook nu een pakje sigaretten per dag omdat ik denk dat het kalmeert, maar het kost geld en ik moet er van hoesten
Als single ben je dan wel levenslang veroordeeld tot de bijstandsleef als je minder dan twee keer modaal verdient.quote:
Omdat ik mij natuurlijk niet met hen vergelijk, maar met leeftijd- en studiegenoten.quote:Op zondag 5 september 2021 06:35 schreef Harvest89 het volgende:
Een single in een sociale huurwoning, in uitkering, met schulden, en strafblad, voelt waarschijnlijk nog meer geluk dan jij. Vraag jezelf eens af hoe dat komt.
Ik denk dat hier iemand erg streng is voor zichzelf.
Wat is ‘de bijstandsleef’?quote:Op zondag 5 september 2021 10:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als single ben je dan wel levenslang veroordeeld tot de bijstandsleef als je minder dan twee keer modaal verdient.
Maar TS ziet het inderdaad wel erg somber allemaal, klinkt niet alsof die mentale problemen volledig verdwenen zijn.
Dat is een keuze.quote:Op zondag 5 september 2021 10:25 schreef L_ het volgende:
[..]
Omdat ik mij natuurlijk niet met hen vergelijk, maar met leeftijd- en studiegenoten.
Nauwelijks iets te besteden hebben, tussen het uitschot wonen en geen enkele hoop dat het ooit beter gaat worden.quote:
Als je als single minder dan 2x modaal verdient? Jij bent gek.quote:Op zondag 5 september 2021 10:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nauwelijks iets te besteden hebben, tussen het uitschot wonen en geen enkele hoop dat het ooit beter gaat worden.
40m2 kost minstens 1000 euro exclusief G/W/L als je niet sociaal kunt huren, daarmee is je financiële voorsprong op de bijstand in een keer verdampt.quote:Op zondag 5 september 2021 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je als single minder dan 2x modaal verdient? Jij bent gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |