Dat valt reuze mee, het is geen verse peper en ik heb tegelijk het hele suikerrandje opgesnoeptquote:
Okequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit soort onzin in 40+ graag
We nemen er nog eentje omaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Jullie zijn wel stilletjes...
Ik ook even, zo kijkende naar de takkezooi in de keuken![]()
Misschien moet ik nog maar een drankje nemen
Het is njet een groot glas. Meer een champagneglasquote:
Hoe gaat het nu met de volgende. De recepten die er staan doen nog mee, neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmm heerlijk wel.. de eerste had wel wat meer bite naar mijn mening
Ik had dat ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is njet een groot glas. Meer een champagneglas
Hier wel een borrelcola, daar ben ik in getraind.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We nemen er nog eentje oma
Kunnen we ook mocktails nomineren, dan kunnen @Dotteke en ik ook mee doenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de volgende. De recepten die er staan doen nog mee, neem ik aan.
Maar gaan mensen daar nog op stemmen?
Njet Njots Pjotr Perestroika?quote:
Ja zoiets maar dus niet spammen in dat topic .. recepten only en stemmenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de volgende. De recepten die er staan doen nog mee, neem ik aan.
Maar gaan mensen daar nog op stemmen?
Waar ben je nu ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef drakin het volgende:
Kijk ik begin al in het Russisch! Tijd voor een volgende cocktail!
quote:
Ja, de mensen die mee willen doen, moeten gewoon even het topic door en stemmen en/of zelf een recept plaatsen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets maar dus niet spammen in dat topic .. recepten only en stemmen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef tonja het volgende:
Dat was even paniek hier, mijn internet klapte eruit
Je bent er weerquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef tonja het volgende:
Dat was even paniek hier, mijn internet klapte eruit
quote:
In Noorwegenquote:
Verdacht !quote:
Golden fizzquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:14 schreef tonja het volgende:
Mijn pa maakte vroeger op oudejaarsavond altijd Gin Fizz en of Golden Fizz, geen idee wat erin gaat, maar ik vond het wel lekker.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Golden fizz
Dat klinkt als *** met ******
Ik heb daar films over gezienquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Golden fizz
Dat klinkt als *** met ******
Die eerste was teveel (van het goede), maar de 2e ga ik zeker vaker drinkenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond de bite eerste lekkerder
Ik kijk dat soort films nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb daar films over gezien
Ja je bent meer van zoet dusquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik vond die eerste het lekkerste. Had ik al eerder hier neergezet.
Herhaling is werktquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:17 schreef Prisha het volgende:
Ik vond die eerste het lekkerste. Had ik al eerder hier neergezet.
denk hetquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:18 schreef tonja het volgende:
Mijn broer en een ex vonden het ook leuk om te experimenteren met drankjes door elkaar mieteren (Ik zou het geen cocktails willen noemen.. ) Tijdens een feestje ging er iemand over zijn nek op het gazon, daar groeide iets van een jaar lang geen gras meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |