SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen hogere wiskundequote:Op zaterdag 4 september 2021 17:32 schreef wimderon het volgende:
Yates moet door, sprintje van Primoz wint hij toch niet.
De nutteloze Sjaak Haakquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haig is ook zo'n enorm grijze renner he.
Running to the railroad trackquote:
Ik vind dit juist wel mooi.quote:
schadebeperking.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al mijn renners halen ze terug en dan laten ze Champoussin winnen, wat is dit? Beflikkering.
Je moet wel goed kunnen schokken met de cameraquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik stuur een open sollicitatie naar TVE.
Dit soort etappes moeten toch veel vaker kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een fantastische etappe![]()
Proficiat aan de ontwerper
Hij heeft er al drie...quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
Roglic geeft echt niets om ritwinsten.
Ik vind Champou wel een prima winnaar, beter dan de 16e overwinning van Roglic.quote:
Wat moet ik hiermee?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:44 schreef Mani89 het volgende:
Oei toch nog een klein kritisch nootje gekraakt over Yates in de Britse studio. @:Koffieplanter
Ze doen alle moeite van de wereld om Gibbons in te rekenen, ze springen direct op het wiel als hij het nog een keer probeert, achter Bizkarra rijden ze ook aan en dan laten ze de zoveelste willekeurige Fransoos gewoon gratis naar de overwinning rijden. Ik vat dit persoonlijk op.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Champou wel een prima winnaar, beter dan de 16e overwinning van Roglic.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon van de grote baas?
Het mensonterend vinden dat Yates uit de wind wordt gehouden door de analisten om het vlaggetje.quote:
Had je liever Storer gehad?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze doen alle moeite van de wereld om Gibbons in te rekenen, ze springen direct op het wiel als hij het nog een keer probeert, achter Bizkarra rijden ze ook aan en dan laten ze de zoveelste willekeurige Fransoos gewoon gratis naar de overwinning rijden. Ik vat dit persoonlijk op.
Niet in beeld, wanstaltige regiequote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef Aguero het volgende:
17 51
GROSSSCHARTNER Felix
BORA - HANSGROHE AUT 06'55"
18 221
de la CRUZ David
UAE TEAM EMIRATES ESP ' '
19 131
* BERNAL Egan Arley
INEOS GRENADIERS COL ' '
20 5
KRUIJSWIJK Steven
JUMBO - VISMA NED ' '
Er was ook gewoon een motor bij die achtervolgende groep. Daar hebben we ook geen beelden meer van gehad vanaf het moment dat Rojas daar op kop kwam rijden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
De regie vond het niet nodig dit in beeld te brengen. Er stond dus wel gewoon een camera bij.
Die was geen moment in beeld.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had je liever Storer gehad?
Dat was wel te verwachten toch nadat ze al een enorme achterstand hadden en op een gegeven moment maar lieten lopen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef DeeBee het volgende:
Goeie genade, Egan en kopman Kruijswijk op 06'55.
Je gaat nu terug op die fiets of je komt nergens meer aan de bak, zak hooiquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoon van de grote baas?
Nu al zin in het volgende seizoen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:49 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Je gaat nu terug op die fiets of je komt nergens meer aan de bak, zak hooi
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
De regie vond het niet nodig dit in beeld te brengen. Er stond dus wel gewoon een camera bij.
Dan was Lopez vermoedelijk niet afgestapt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:52 schreef wimderon het volgende:
Met een volledig Movistar en Ineos had dit nog zo veel leuker kunnen worden.
De etappe (en wellicht de slotweek) als geheel, niet per se het geval Lopez.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan was Lopez vermoedelijk niet afgestapt.
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 4 september 2021 17:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
De etappe (en wellicht de slotweek) als geheel, niet per se het geval Lopez.
Jij waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie had gedacht dat als je klassieke ritten gevolgd door een tijdrit in de openingsweek en een zware maar geen afschrikwekkende bergrit in het slotweekend legt je fantastische koers krijgt?
Alle glasbakken controlerenquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er een Van Brienenoordbrug in Galicië?
Als hij even naar Vigo fietst kan hij van de Ponte de Rande springen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er een Van Brienenoordbrug in Galicië?
Het is dat de Taap in Peru zit, anders had hij nog een mooie foto kunnen sturen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij even naar Vigo fietst kan hij van de Ponte de Rande springen.
[ afbeelding ]
Voor hem is het nog het minst een probleem, hij is netjes 2e geworden deze Vuelta. Gewoon boven verwachting gepresteerd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mas snapt er ook niks van
Nouja, dit gaat wel weer voor heel veel negatieve aandacht zorgen. Zeker een grijze muis als Mas heeft dat liever niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor hem is het nog het minst een probleem, hij is netjes 2e geworden deze Vuelta. Gewoon boven verwachting gepresteerd.
Nog niet binnen, maar ze hebben nog wel even te gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Is Jakobsen al binnen trouwens? Binnen de tijdslimiet?
Mooi zo. Groene trui binnen, Mollema heeft een opvolgerquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nog niet binnen, maar ze hebben nog wel even te gaan.
Nu wel binnen en wel met de hele ploeg. Moet gezellig zijn geweest
Dit was een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lol. Dit is wel iets voorbarigquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:30 schreef Momo het volgende:
Hij had nog een contract tot met 2023, dat zal wel ontbonden worden, wie gaat zich hier aan branden nog? Vino?
Voor een spotprijsje zal Vino het wel doenquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:30 schreef Momo het volgende:
Hij had nog een contract tot met 2023, dat zal wel ontbonden worden, wie gaat zich hier aan branden nog? Vino?
Zouden ze er speciaal niemand voor in de vlucht hebben gestuurd?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol. Dit is wel iets voorbarig
Vino heeft het allang geregeldquote:Op zaterdag 4 september 2021 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Astana zijn ze niet zo van het op tijd betalen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Vino heeft het allang geregeld
Waarvan aktequote:Op zaterdag 4 september 2021 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Wat een trieste ontknoping van deze etappe zeg. 4 toppers die te lui zijn om voor de ritoverwinning te rijden met als toppunt Roglic die weer liever tweede wordt dan dat hij een trap teveel doet. Ze reden allemaal om niet te verliezen in plaats van om te winnen. Echt van een triest niveau. Naar dit soort onzin wens ik echt niet te kijken
quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Wat een trieste ontknoping van deze etappe zeg. 4 toppers die te lui zijn om voor de ritoverwinning te rijden met als toppunt Roglic die weer liever tweede wordt dan dat hij een trap teveel doet. Ze reden allemaal om niet te verliezen in plaats van om te winnen. Echt van een triest niveau. Naar dit soort onzin wens ik echt niet te kijken
Had een prima etappe voor Mauri kunnen zijn, maar ze gingen liever voor de foto?quote:
Misschien pas besloten toen hij de kopgroep miste? Anders wel bijzonder jaquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Had een prima etappe voor Mauri kunnen zijn, maar ze gingen liever voor de foto?
Heeft hij überhaupt iets geprobeerd dan? Heb het begin niet gevolgd via de sites.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien pas besloten toen hij de kopgroep miste? Anders wel bijzonder ja
Dat zouden een goeie 2,5 uur op de hot seat zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zouden we de 1e starter op plek 1 krijgen totdat hij wordt ingehaald door de laatste starter?
Mogelijk net te zwaar inderdaad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zouden een goeie 2,5 uur op de hot seat zijn
Maar is dit wel terrein voor Cerny?
Ja als het een tijdrit van 15km op het vlakke was geweest had ie hoog op m'n lijstje gestaan. Zou wel een leuk scenario zijn, maar ik gok dat iemand als Tratnik of Haga er al onder gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mogelijk net te zwaar inderdaad.
Maar hij is wel sterk deze Vueita, sloopte persoonlijk ploeggenoot Jakobsen in de rit die Senechal won door enorm hard te rijden.
Vooral negatieve aandacht voor Lopez toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, dit gaat wel weer voor heel veel negatieve aandacht zorgen. Zeker een grijze muis als Mas heeft dat liever niet.
Straalt af op de rest van de ploeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral negatieve aandacht voor Lopez toch?
Maar Colombiaanse wielerfans zijn totaal niet voor rede vatbaar. Wat een achterlijk volk is me dat zeg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Straalt af op de rest van de ploeg natuurlijk.
Als je een beetje Spaans spreekt is het wel een aanrader om de laatste tweets van Movistar even te bekijken en dan vooral de reacties. Door de Spanjaarden wordt Lopez geslacht, terwijl de Columbiaantjes dan weer ontzettend boos zijn op Movistar. Leuke rubriek.
Het calimerocomplex is altijd wel groot ja.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Colombiaanse wielerfans zijn totaal niet voor rede vatbaar. Wat een achterlijk volk is me dat zeg.
Dat is ook wel een bizarre redenatiequote:Op zaterdag 4 september 2021 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Lopez kreeg te horen dat hij niet meer op kop mocht rijden in de achtervolgende groep want dat zou slecht zijn voor Mas. Daarna volgde de ragequit.
Genot.
Annemiek geeft geen fuck.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Maar dat gezegd hebbende geloof ik wel dat je bij Movistar als niet Spanjaard geen kopman moet willen zijn. Blijft een eng kliekje daar.
Er blijft maar 1 conclusie over, Movistar is een engnationalistische racistische teringploeg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is - als het klopt - wel een enorm vreemde beslissing ja. Ten eerste leek het er überhaupt niet op dat Lopez dat gat zou kunnen dichten, maar wat nou als het wel was gelukt? Was dat echt nadelig geweest voor Mas? In ieder geval niet met het oog op zijn tweede plaats, hooguit met zicht op de ritzege.
Maar Mas viel dan vervolgens weer niet aan omdat hij geen flauw idee had wat er aan de hand was met Lopez en hij zijn achterstand niet op die manier wilde vergroten.
Als dit Patxi Vila was moet ik mijn positieve beoordeling toch intrekken. Tijd voor de terugkeer van Arri.
En Rojas werd uiteindelijk natuurlijk ook nog op kop gezet, dus ja, leg het maar uit.
Maar nu ben je net een Columbiaanse twitteraar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er blijft maar 1 conclusie over, Movistar is een engnationalistische racistische teringploeg.
Als iets te verklaren is met incompetentie, dan is dat het meestal ook.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er blijft maar 1 conclusie over, Movistar is een engnationalistische racistische teringploeg.
Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar nu ben je net een Columbiaanse twitteraar.
Dus Abner heeft een GROOT probleem?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Zolang hij slaaf wil zijn van de Spanjaarden, niet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus Abner heeft een GROOT probleem?
Gelukkig is FOK! nog veilig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Colombiaanse wielerfans zijn totaal niet voor rede vatbaar. Wat een achterlijk volk is me dat zeg.
Ach Jose, maak er gewoon een eind aan dan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:34 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Geef me hartjes. Geef me hartjes. Geef me hartjes.
Eens.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:39 schreef JohnDDD het volgende:
Leuk stukje damage control.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |