SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zuurkool met worstjes en spek?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende: [..] en dan blijkt de waterval een overloop van de dakgoot te zijn
?
BallieRadar?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens BR zou het in Hoek nu al onbewolkt zijn
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nachtquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. De hoogste waterval van Hongarije. Niet dat dat heel hoog is. Maar ik vond de vorige keer dat geluid heel rustgevend
De trein naar IKEAquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon Nederlandse vrouw vraagt ‘Is dit de intercity direct naar Amsterdam?’
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Heb je je toeslag betaald?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon Nederlandse vrouw vraagt ‘Is dit de intercity direct naar Amsterdam?’
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Nee, viel mee. Het is meer ruisen dan klaterenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nacht
Vind ik ook. En ergens wantrouw ik de NS gewoonquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter dat dan gestresst omdat je aan de late kant bent vind ik altijd
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ga op schiphol meestal maar de mac als ik in de juiste lounge ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |