SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zuurkool met worstjes en spek?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende: [..] en dan blijkt de waterval een overloop van de dakgoot te zijn
?
BallieRadar?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens BR zou het in Hoek nu al onbewolkt zijn
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nachtquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. De hoogste waterval van Hongarije. Niet dat dat heel hoog is. Maar ik vond de vorige keer dat geluid heel rustgevend
De trein naar IKEAquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon Nederlandse vrouw vraagt ‘Is dit de intercity direct naar Amsterdam?’
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Heb je je toeslag betaald?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Nee, viel mee. Het is meer ruisen dan klaterenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nacht
Vind ik ook. En ergens wantrouw ik de NS gewoonquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter dat dan gestresst omdat je aan de late kant bent vind ik altijd
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ga op schiphol meestal maar de mac als ik in de juiste lounge ben
Je had ook de rechtstreekse trein kunnen nemen en van die Eur2.60 iets kopenquote:
Beter rekenen op vertraging, als je die niet hebt is het meegenomenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. En ergens wantrouw ik de NS gewoon
Nog Max fans aan boord?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele lege coupé en iedereen gaat toch hudjemudje bij elkaar zitten. Duidelijk geen FOK!kers
Had gekund, maar ik vind dit fijner. Minder stops.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had ook de rechtstreekse trein kunnen nemen en van die Eur2.60 iets kopen
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik vind dit fijner. Minder stops.
Benieuwd of we over 2 weken weer een corona explosie hebbenquote:
Die rijdt ook nog hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ook
Die zat altijd zo stampvolquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ook
ohh dan ging die niet meer langs den haag. dat was het danquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
1x per uur Brussel - Antwerpen - Breda - Rotterdam - Schiphol - Amsterdam
Dat is de HSLquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu dacht ik alleen met toeslag?
Iedereen verkouden. Tja…quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of we over 2 weken weer een corona explosie hebben
Klopt, geen Roosendaal, Dordt, Den Haag en Leiden meer, ding gaat over de HSL. Maar snel is ie nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan ging die niet meer langs den haag. dat was het dan
Alleen Rotterdam-Schiphol is toeslagquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu dacht ik alleen met toeslag?
Rotterdam-Schiphol is 20 minuten in plaats van een uurquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, geen Roosendaal, Dordt, Den Haag en Leiden meer, ding gaat over de HSL. Maar snel is ie niet
Klopt, maar in totaal is Amsterdam - Brussel nauwelijks sneller dan vroegahquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdam-Schiphol is 20 minuten in plaats van een uur
Mja, Brussel is toch een grafstadquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar in totaal is Amsterdam - Brussel nauwelijks sneller dan vroegah
Gaat wel meevallenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je aan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen snappen het nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
aaaah kleine koenquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger was Dordt een belangrijk station, kleine Koen ging wel eens treinen kijken, ieder uur internationale treinen naar Brussel en Keulen
nog roderquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*zet zangstem op* oh oh den haag, mooie stad in de zoonnnquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
zon breekt door op strand maar denk dat het te koud is
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat hebben ze al gezegd toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komen
Zit een kroketje in de trein. Is ze dat?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Kijken of mijn nichtje al in zandvoort is
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit een kroketje in de trein. Is ze dat?
Dat eerste is wel positiefquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komen
Hugo weet van gekkigheid niet meer wat hij moet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
moet k straks op het terras naarje corona bewijs gaan vragen
nee maar wie wel?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hugo weet van gekkigheid niet meer wat hij moet.
misschien vliegt ze niet zo vaakquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mens naast me heeft een heel uitgeprint boekwerk met tickets, schema’s en boekingsbevestigingen.
Welkom in 1990
Gestapobal! Ausweis bitte!quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
moet k straks op het terras naarje corona bewijs gaan vragen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gestapobal! Ausweis bitte!
Jawel. Over een jaar of 5 ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we komen er nooit meer van af jongens
Ook totaal geen probleem meequote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste is wel positief
Vraag even naar haar faxnummerquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mens naast me heeft een heel uitgeprint boekwerk met tickets, schema’s en boekingsbevestigingen.
Welkom in 1990
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Welkom in 1990
Zou kunnen. Zij vroeg ook al of dit de trein naar Schiphol is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vliegt ze niet zo vaak
Wat een mapklapperquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.
Ik mag een telegram sturen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Over een jaar of 5 ofzo
[..]
Ook totaal geen probleem mee
[..]
Vraag even naar haar faxnummer
En eentje die op sommige dingen extreem wilde besparen. Dan is IJsland ook niet het beste land om op vakantie te gaan.quote:
Dat zijn meestal de mensen die te bang en zenuwachtig zijn om ook maar een kwartiertje te kunnen ontspannen op vakantie.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.
Fat shaming!quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een over the top feestje weer eens, ik ken de cateraar en die stuurde al "serieus? WTF"
Eens kijken of er met roze glitters bespoten olifanten rondhuppelen daar
Yep. Was ongeveer draaiboek voor de vakantie. Paniek toen we vastzaten in een sneeuwstorm.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de mensen die te bang en zenuwachtig zijn om ook maar een kwartiertje te kunnen ontspannen op vakantie.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelijk al helemaal ontspannen op pad zie ik. Lekker niet druk maken om andere mensen enzo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Welkom in 1990
dacht even dat je het over festival-meisjes had.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifanten zijn nu eenmaal wat gezet
Ballie aan de deur in 3.2.1quote:
Nee familiefeestje, krijg net door dat ik een liedje moet zingen, okquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dacht even dat je het over festival-meisjes had.
Doe een englishman in newyorkquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee familiefeestje, krijg net door dat ik een liedje moet zingen, ok
Smoking aan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe een englishman in newyork
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogtequote:
Krijg spontaan zin in een glas melk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bloesje ver open, geen sokken en die mevrouw erachter inhuren.
Daar wil ik dan fotos vanquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een over the top feestje weer eens, ik ken de cateraar en die stuurde al "serieus? WTF"
Eens kijken of er met roze glitters bespoten olifanten rondhuppelen daar
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogteAanhanger heeft het keurig overleefd. Nu even uithijgen
Heb je al berekend of je balkon alle stenen aankan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogteAanhanger heeft het keurig overleefd. Nu even uithijgen
Dat vraag je aan fles?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al berekend of je balkon alle stenen aankan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |