SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zuurkool met worstjes en spek?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:37 schreef FranticDJ het volgende: [..] en dan blijkt de waterval een overloop van de dakgoot te zijn
?
BallieRadar?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:41 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens BR zou het in Hoek nu al onbewolkt zijn
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nachtquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. De hoogste waterval van Hongarije. Niet dat dat heel hoog is. Maar ik vond de vorige keer dat geluid heel rustgevend
De trein naar IKEAquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon Nederlandse vrouw vraagt ‘Is dit de intercity direct naar Amsterdam?’
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Heb je je toeslag betaald?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja jezus, dat staat toch op dat bord waar je net onderdoor liep. Wat denk je dan dat dat grote geelblauwe ding is?
Nee, viel mee. Het is meer ruisen dan klaterenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je dan niet ongelooflijk pissen in de nacht
Vind ik ook. En ergens wantrouw ik de NS gewoonquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter dat dan gestresst omdat je aan de late kant bent vind ik altijd
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ga op schiphol meestal maar de mac als ik in de juiste lounge ben
Je had ook de rechtstreekse trein kunnen nemen en van die Eur2.60 iets kopenquote:
Beter rekenen op vertraging, als je die niet hebt is het meegenomenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik ook. En ergens wantrouw ik de NS gewoon
Nog Max fans aan boord?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele lege coupé en iedereen gaat toch hudjemudje bij elkaar zitten. Duidelijk geen FOK!kers
Had gekund, maar ik vind dit fijner. Minder stops.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had ook de rechtstreekse trein kunnen nemen en van die Eur2.60 iets kopen
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ookquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik vind dit fijner. Minder stops.
Benieuwd of we over 2 weken weer een corona explosie hebbenquote:
Die rijdt ook nog hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ook
Die zat altijd zo stampvolquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had vroeger nog die brussel trein die naar schiphol ging. Was een fijne trein ook
ohh dan ging die niet meer langs den haag. dat was het danquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
1x per uur Brussel - Antwerpen - Breda - Rotterdam - Schiphol - Amsterdam
Dat is de HSLquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu dacht ik alleen met toeslag?
Iedereen verkouden. Tja…quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of we over 2 weken weer een corona explosie hebben
Klopt, geen Roosendaal, Dordt, Den Haag en Leiden meer, ding gaat over de HSL. Maar snel is ie nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh dan ging die niet meer langs den haag. dat was het dan
Alleen Rotterdam-Schiphol is toeslagquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu dacht ik alleen met toeslag?
Rotterdam-Schiphol is 20 minuten in plaats van een uurquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, geen Roosendaal, Dordt, Den Haag en Leiden meer, ding gaat over de HSL. Maar snel is ie niet
Klopt, maar in totaal is Amsterdam - Brussel nauwelijks sneller dan vroegahquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotterdam-Schiphol is 20 minuten in plaats van een uur
Mja, Brussel is toch een grafstadquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, maar in totaal is Amsterdam - Brussel nauwelijks sneller dan vroegah
Gaat wel meevallenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel je aan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen snappen het nietquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
aaaah kleine koenquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Vroeger was Dordt een belangrijk station, kleine Koen ging wel eens treinen kijken, ieder uur internationale treinen naar Brussel en Keulen
nog roderquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*zet zangstem op* oh oh den haag, mooie stad in de zoonnnquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:04 schreef bitterbal het volgende:
zon breekt door op strand maar denk dat het te koud is
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat hebben ze al gezegd toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komen
Zit een kroketje in de trein. Is ze dat?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Kijken of mijn nichtje al in zandvoort is
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit een kroketje in de trein. Is ze dat?
Dat eerste is wel positiefquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval dat het thuiswerkadvies verlengd wordt en dat er geen versoepelingen komen
Hugo weet van gekkigheid niet meer wat hij moet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
moet k straks op het terras naarje corona bewijs gaan vragen
nee maar wie wel?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hugo weet van gekkigheid niet meer wat hij moet.
misschien vliegt ze niet zo vaakquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mens naast me heeft een heel uitgeprint boekwerk met tickets, schema’s en boekingsbevestigingen.
Welkom in 1990
Gestapobal! Ausweis bitte!quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
moet k straks op het terras naarje corona bewijs gaan vragen
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gestapobal! Ausweis bitte!
Jawel. Over een jaar of 5 ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we komen er nooit meer van af jongens
Ook totaal geen probleem meequote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste is wel positief
Vraag even naar haar faxnummerquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, mens naast me heeft een heel uitgeprint boekwerk met tickets, schema’s en boekingsbevestigingen.
Welkom in 1990
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Welkom in 1990
Zou kunnen. Zij vroeg ook al of dit de trein naar Schiphol is.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vliegt ze niet zo vaak
Wat een mapklapperquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.
Ik mag een telegram sturen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel. Over een jaar of 5 ofzo
[..]
Ook totaal geen probleem mee
[..]
Vraag even naar haar faxnummer
En eentje die op sommige dingen extreem wilde besparen. Dan is IJsland ook niet het beste land om op vakantie te gaan.quote:
Dat zijn meestal de mensen die te bang en zenuwachtig zijn om ook maar een kwartiertje te kunnen ontspannen op vakantie.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij neemt soort van mapje/klapper meer zelfde. Op IJsland had hij alles uitgeprint, nergens nodig gehad.
Fat shaming!quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een over the top feestje weer eens, ik ken de cateraar en die stuurde al "serieus? WTF"
Eens kijken of er met roze glitters bespoten olifanten rondhuppelen daar
Yep. Was ongeveer draaiboek voor de vakantie. Paniek toen we vastzaten in een sneeuwstorm.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de mensen die te bang en zenuwachtig zijn om ook maar een kwartiertje te kunnen ontspannen op vakantie.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelijk al helemaal ontspannen op pad zie ik. Lekker niet druk maken om andere mensen enzo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Welkom in 1990
dacht even dat je het over festival-meisjes had.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifanten zijn nu eenmaal wat gezet
Ballie aan de deur in 3.2.1quote:
Nee familiefeestje, krijg net door dat ik een liedje moet zingen, okquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dacht even dat je het over festival-meisjes had.
Doe een englishman in newyorkquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee familiefeestje, krijg net door dat ik een liedje moet zingen, ok
Smoking aan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe een englishman in newyork
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogtequote:
Krijg spontaan zin in een glas melk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bloesje ver open, geen sokken en die mevrouw erachter inhuren.
Daar wil ik dan fotos vanquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vanmiddag een over the top feestje weer eens, ik ken de cateraar en die stuurde al "serieus? WTF"
Eens kijken of er met roze glitters bespoten olifanten rondhuppelen daar
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogteAanhanger heeft het keurig overleefd. Nu even uithijgen
Heb je al berekend of je balkon alle stenen aankan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De stenen zijn er, en ook al op balkonhoogteAanhanger heeft het keurig overleefd. Nu even uithijgen
Dat vraag je aan fles?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al berekend of je balkon alle stenen aankan?
hou je op? Het is maar 60 kg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon aanvullen toch? Volgens mij had Fles al steentjes.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier nu volle zon daar ook straksquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
geen strandweer https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
Geregeld ja? Hoe vaak is dat voorgekomen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit geregeld met 4 man op dat balkon. Dat gejankbal over die paar steentjes.
ja maar op strand te koudquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier nu volle zon daar ook straks
Rare Fokker met je meer dan drie vrienden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit geregeld met 4 man op dat balkon. Dat gejankbal over die paar steentjes.
zeker duur?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Collegaatje van me gebruikt wasparfum en nu moet ik dat ook hebben. Heb online al een proefpakketje gekocht maar ik wil het nu. Enige verkooppunt volgens de website hier dichtbij is een zonnestudio, kan me bijna niet voorstellen dat ze dat daar hebben maar zo toch maar even kijken.
bitterbal ondertussenquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
die stoomboot is lekker op dreef hier
Wasparfum? daar gaan de laatste bijen, vlinders en wilde hamsters in Nederland.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Collegaatje van me gebruikt wasparfum en nu moet ik dat ook hebben. Heb online al een proefpakketje gekocht maar ik wil het nu. Enige verkooppunt volgens de website hier dichtbij is een zonnestudio, kan me bijna niet voorstellen dat ze dat daar hebben maar zo toch maar even kijken.
Redelijk, maar je hoeft maar een paar druppels per wasbeurt dus je doet vrij lang met zo'n flesje denk ik. Maar het ruikt echt zo enorm lekker.quote:
Dan kom je thuis met een ander soort 'wasparfum'quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
misschien even wachten tot na het wespenseizoen?:Pquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Redelijk, maar je hoeft maar een paar druppels per wasbeurt dus je doet vrij lang met zo'n flesje denk ik. Maar het ruikt echt zo enorm lekker.
Ik compenseer met mijn tuin.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wasparfum? daar gaan de laatste bijen, vlinders en wilde hamsters in Nederland.
Wespen komen toch vooral af op zoetigheid?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien even wachten tot na het wespenseizoen?:P
Je vergeet Fase 5 en 6:quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fase 1: Stenen halen *check
Fase 2: bladerentroep weg
Fase 3: tegels recht leggen
Fase 4: grind in de goot strooien
Ik ga nu de bladerentroep weghalen en dan lunchen. En om 3 uur heb ik een zoom-meeting (over geld) dus dan moet het klaar zijn.
En dan vanavond op mijn picobello turbozestienklepper balkonnetje speciaalbieries hachelen in de zonWie dut mij wat.
Wepsen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien even wachten tot na het wespenseizoen?:P
Je kunt beter wat parfum over jezelf sprenkelen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wasparfum? daar gaan de laatste bijen, vlinders en wilde hamsters in Nederland.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Gelijk al helemaal ontspannen op pad zie ik. Lekker niet druk maken om andere mensen enzo.
Goede reis Budaatje, geniet ervan!
Fase 2, gewoon even met de stofzuiger eroverheen, 3 minuten werk.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fase 1: Stenen halen *check
Fase 2: bladerentroep weg
Fase 3: tegels recht leggen
Fase 4: grind in de goot strooien
Ik ga nu de bladerentroep weghalen en dan lunchen. En om 3 uur heb ik een zoom-meeting (over geld) dus dan moet het klaar zijn.
En dan vanavond op mijn picobello turbozestienklepper balkonnetje speciaalbieries hachelen in de zonWie dut mij wat.
ja ruik je dan niet zoet?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wespen komen toch vooral af op zoetigheid?
Geinen is goed! Ben je nu niet chill? Bij mij ontstaat de echte ontspanning zodra ik ingecheckt en alles op de luchthaven ben.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net beetje staan geinen met plat-Jordanese stroopwafelblikkiesverkoopster. Ging al beter.
Maar idd, even wat stress kwijtraken
Kleinste mannetje wat je ziet even genadeloos neerhoeken zodat zijn tandjes een wit met rode regenboog vormen, dat lucht op.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net beetje staan geinen met plat-Jordanese stroopwafelblikkiesverkoopster. Ging al beter.
Maar idd, even wat stress kwijtraken
Je hebt verschillende geuren volgens mij, het ruikt vooral gewoon heel lekker naar schoon wasgoed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The name is Straling, Uitstraling!quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht dat ik nog een of twee "rare" smokings had hangen voor vanmiddag maar helaas.
Daar ben ik nuquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geinen is goed! Ben je nu niet chill? Bij mij ontstaat de echte ontspanning zodra ik ingecheckt en alles op de luchthaven ben.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinste mannetje wat je ziet even genadeloos neerhoeken zodat zijn tandjes een wit met rode regenboog vormen, dat lucht op.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
hoop dat die huisarts snel wat vindt in die onderzoeksresultaten :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voel je je wel goed?
Moest je ook een of ander formulier invullen vanwege corona? Want dat willen ze soms graag checken dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik nu![]()
Wel koffer in moeten checken waar ik niet zo’n fan van ben
25 graden zon. Dansende nichtjes op je heen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
Temperatuur mag zo blijven als ik vanmiddag op mag treden
Verjaardagsfeestje voor mijn moeder (die is over een tijdje pas jarig) maar mijn zwager heeft dat geregeld en dat is meestal iets uitgebreider dan een plakkerig gebakje in een kringetje etenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The name is Straling, Uitstraling!
Wat ga je doen?
Vanaf hoe laat kunnen we de party komen crashen?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje voor mijn moeder (die is over een tijdje pas jarig) maar mijn zwager heeft dat geregeld en dat is meestal iets uitgebreider dan een plakkerig gebakje in een kringetje eten![]()
Foodtrucks, feesttent, drankjesmeisjes, dansmeisjes, vioolmeisjes, zingmeisjes dus ik ga me zo maar eens uitgebreid scheren.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
hoop dat die huisarts snel wat vindt in die onderzoeksresultaten :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*leest mee*quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kunnen we de party komen crashen?
Please doquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kunnen we de party komen crashen?
Nee, voor corona hoefde ik niks in te vullenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je ook een of ander formulier invullen vanwege corona? Want dat willen ze soms graag checken dan?
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje voor mijn moeder (die is over een tijdje pas jarig) maar mijn zwager heeft dat geregeld en dat is meestal iets uitgebreider dan een plakkerig gebakje in een kringetje eten![]()
Foodtrucks, feesttent, drankjesmeisjes, dansmeisjes, vioolmeisjes, zingmeisjes dus ik ga me zo maar eens uitgebreid scheren.
Ben wel benieuwd naar mijn nieuwste nichtje Zyanya met drank opquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25 graden zon. Dansende nichtjes op je heen.
De leukste die ik ook gehad heb was een feest rondom 25-jarige bruiloft. Toen kwamen we terug van op stap gaan en was er in een tuin nog ergens een feestje aan de gang. De leuke mensen waren er om die tijd nog.quote:
Met baard, tartan en een fles whisky in je handen kom je zo binnen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
"ja ik ben een van de Uitstralings uit het verste puntje in Schotland, ik kom niet zo vaak op feestjes"
Is het druk op Schiphol?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt gezellig![]()
Veel plezier!
Wachtwoord is Blije Kwok toch?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met baard, tartan en een fles whisky in je handen kom je zo binnen.
Welke game?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
Aanrecht weer schoon, afwas gedaan, nog even glas naar de glasbak brengen en daarna maar eens een beetje gamen denk ik
Ja dat zijn de leukste, de onverwachtse gouden cadeautjes, dronken maatje stapte midden in de nacht zomaar een huis binnen waar nog muziek te horen was, was een gozer die zijn verjaardag aan het vieren was, daar zijn we twee dagen blijven hangenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De leukste die ik ook gehad heb was een feest rondom 25-jarige bruiloft. Toen kwamen we terug van op stap gaan en was er in een tuin nog ergens een feestje aan de gang. De leuke mensen waren er om die tijd nog.
Ben met nier automata bezig. Eerste playthrough gehad nu bezig met de volgende en dan nog 2 denk ik. Allemaal verschillende eindes en verhaallijnenquote:
Bij deze, dit kan niemand anders weten dusquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wachtwoord is Blije Kwok toch?
zegt mij niets maar leukquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben met nier automata bezig. Eerste playthrough gehad nu bezig met de volgende en dan nog 2 denk ik. Allemaal verschillende eindes en verhaallijnen
But IF I do....quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
"ja ik ben een van de Uitstralings uit het verste puntje in Schotland, ik kom niet zo vaak op feestjes"
Gezellig wel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaHad ik niet verwacht eigenlijk, maar het is bijna net zo druk als normaal
quote:
Beetje lonken en slakken naar matrozen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
k ga misschien zo rondje door de haven rijden
Naar de Maasvlakte?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
k ga misschien zo rondje door de haven rijden
' joehoe'quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lonken en slakken naar matrozen.
Moet een beetje wennen weer aan de druktequote:Op zaterdag 4 september 2021 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig wel.Misschien omdat het zaterdag is? Naja zullen sowieso veel mensen graag weer eens even op reis willen natuurlijk. Eindhoven was laatst ook wel redelijk druk.
O, daar werkte mijn vader vroeger. Daar stond de drukkerij van de krant.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das te ver met scooter. heb hier de waalhaven vlakbij
liggen ook wel grote dingen daarquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar werkte mijn vader vroeger. Daar stond de drukkerij van de krant.
Viel me van de week op in het ziekenhuis dat veel mensen de neus al vrij latenquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Mondkapje jeukt achter mijn oren
zijn de elastieken lang genoeg om ze samen te binden op je achterhoofd?quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Mondkapje jeukt achter mijn oren
Neequote:Op zaterdag 4 september 2021 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn de elastieken lang genoeg om ze samen te binden op je achterhoofd?
Dat deden ze tijdens de verplicht in binnenruimtes al.quote:Op zaterdag 4 september 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me van de week op in het ziekenhuis dat veel mensen de neus al vrij laten
Heb je een extra elastiek bij je dat je die kan gebruiken om het bij elkaar te binden?quote:
Ja, ik zal even kijken in mijn fourniturendoosquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je een extra elastiek bij je dat je die kan gebruiken om het bij elkaar te binden?
En dan heb je per ongeluk de koekjestrommel gepaktquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zal even kijken in mijn fourniturendoos
ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Door die Max met zijn vleeslippen en zijn autootje is er straks geen hond die die nog naar quarantainemaatregelen gaat luisteren mochten die nodig zijn, zwakzinnig gedoe ook allemaal
70.000 mensen in elkaars oksel maar een restaurantbezoekje kan echt niet hoor zonder verregaande maatregelen.quote:
ja dit verhaal is niet meer vol te houden, maar als prins van oranje kan je alles makenquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
70.000 mensen in elkaars oksel maar een restaurantbezoekje kan echt niet hoor zonder verregaande maatregelen.
Komt goed.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neem een potje aromat mee svp
Gegrilde kip voor mij graagquote:
Welke geur heb je nu dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het. En het ruikt echt super lekker! Ook een paar drupjes in mijn diffuser gedaan. Ze hadden echt best veel soorten en wist niet welke ik moest kiezen want volgens mij zijn ze allemaal lekker.
Ik heb wel een blik stroopwafels in mijn rugzakquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan heb je per ongeluk de koekjestrommel gepakt
Wat is er quarantaine aan dan?quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
K ben bij het quarantaine strandje :p
Hebben allemaal gekke namen geloof ik, is iets Italiaans van oorsprong. Maar geloof me maar op mijn woord. Of koop zelf een flesje. Ze zeiden dat omdat zij het verkopen er niemand in de omgeving het ook mag verkopen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eeeeeeeehmmmmmm, heel erg lekker
Daar moesten vroeger de zeelui in quarantaine als ze ziek waren. Is een strandje aan de Maasquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er quarantaine aan dan?
Ik zal het eens uitproberenquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben allemaal gekke namen geloof ik, is iets Italiaans van oorsprong. Maar geloof me maar op mijn woord. Of koop zelf een flesje. Ze zeiden dat omdat zij het verkopen er niemand in de omgeving het ook mag verkopen.
Misschien zit er nog wel wat scheurbuik of zwarte pest in het zand?quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar moesten vroeger de zeelui in quarantaine als ze ziek waren. Is een strandje aan de Maas
Duurde een tijdje voor ik op het werk ontdekte waarom het op sommige plaatsen soms zo lekker rook. Maar dat was die collega dus. Echt een aanradertje vind ik.quote:
dat valt mij vanaf dag 1 al opquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel me van de week op in het ziekenhuis dat veel mensen de neus al vrij laten
Nja voor soms dan, ik heb ook belacheloos dure parfums, dat bijt elkaar misschien?quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duurde een tijdje voor ik op het werk ontdekte waarom het op sommige plaatsen soms zo lekker rook. Maar dat was die collega dus. Echt een aanradertje vind ik.
Had hier een keer gelegen maar tien het warmer werd begon het steeds meer te stinken :pquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zit er nog wel wat scheurbuik of zwarte pest in het zand?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
K ben bij het quarantaine strandje :p
Ja ik ook wel, of naja middenmaatduur. Maar denk vooral voor handdoeken en beddengoed enzo, je hebt iig geen parfum meer nodig als je het door je kleding was gooit.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja voor soms dan, ik heb ook belacheloos dure parfums, dat bijt elkaar misschien?
Beddengoed is wel een prima idee, voor het bezoekquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, of naja middenmaatduur. Maar denk vooral voor handdoeken en beddengoed enzo, je hebt iig geen parfum meer nodig als je het door je kleding was gooit.
Vind vers gewassen beddengoed heerlijk, maar die lekkere geur is na 1 of 2 dagen wel weg, denk dat dit wel langer blijft hangen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beddengoed is wel een prima idee, voor het bezoek
Nou ja ik kan echt chagrijnig of over de zeik raken als er iets niet lekker ruikt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vind vers gewassen beddengoed heerlijk, maar die lekkere geur is na 1 of 2 dagen wel weg, denk dat dit wel langer blijft hangen.
Niet onderweg opetenquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een blik stroopwafels in mijn rugzak
Het is fucking warm in de zon.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja wel gewoon gekleed. Warm is het niet
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja wel gewoon gekleed. Warm is het niet
Hoop dat hierdoor alles weer kan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Door die Max met zijn vleeslippen en zijn autootje is er straks geen hond die die nog naar quarantainemaatregelen gaat luisteren mochten die nodig zijn, zwakzinnig gedoe ook allemaal
Achterop springen. Misschien is het Baldie wel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
Ze komen hier aan het strand met hun jetskis. Jaloers
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb ik nou een slaapzak aan ?
Zou wel erg toevallig zijnquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterop springen. Misschien is het Baldie wel.
Lijkt op zo'n condoom van schaap uit 1840.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb ik nou een slaapzak aan ?
Nou zegquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op zo'n condoom van schaap uit 1840.
Jetski-mensen zijn hier een beetje van dat Frans Bauervolk die proberen wat centjes te verdienen aan verslaafde mensen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achterop springen. Misschien is het Baldie wel.
So it begins...quote:Formule 1-coureur Kimi Räikkönen doet
dit weekeinde niet mee aan de GP van
Nederland op Zandvoort.De Fin (41) is
positief getest op corona en zal bij
Alfa Romeo vervangen worden door Robert
Kubica.Räikkönen liet eerder deze week
nog weten aan zijn laatste seizoen in
de Formule 1 bezig te zijn.
oh zigeuners? Hier wordt de drugshandel gedomineerd door de Turken trouwensquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jetski-mensen zijn hier een beetje van dat Frans Bauervolk die proberen wat centjes te verdienen aan verslaafde mensen.
Ach man. Is toch leuk als je dat hier kan doenquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jetski-mensen zijn hier een beetje van dat Frans Bauervolk die proberen wat centjes te verdienen aan verslaafde mensen.
Zielig voor de criminele Albanezen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh zigeuners? Hier wordt de drugshandel gedomineerd door de Turken trouwens
Ja blij dat het maar op een paar plekjes mag, Manuelaquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach man. Is toch leuk als je dat hier kan doen
Neuh, die komen sowieso niet buiten de F1 bubbel hoor.quote:
toch vreemd. Kimi is normaal nooit positief of negatief.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, die komen sowieso niet buiten de F1 bubbel hoor.
De volgende piek hier gaat niet komen doordat Kimi positief getest is in ieder geval.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben wij aan meebetaald met Corona-steun.
Ja de KLM is tegenwoordig van 't volk.quote:
Zie je, hij stopt en meteen ALLES VERKEERD.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch vreemd. Kimi is normaal nooit positief of negatief.
Kimi is altijd neutraal
Hugo airways.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja de KLM is tegenwoordig van 't volk.
begin van het eindequote:Op zaterdag 4 september 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie je, hij stopt en meteen ALLES VERKEERD.
vandaag? neh, veel te drukquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Pff jullie gaan zelf maar naar de supermarkt.
Wopke heeft wel een behoorlijk air jaquote:
Die domineren vast wel iets andersquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zielig voor de criminele Albanezen.
2022, de wereld vergaat, F1 zonder Kimi.quote:
daag lekker laten bezorgen hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Ik stuur kerel wel.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Net geweest en dat was niet eens voor mezelfquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de F1 gaan. Niet al te druk dan.
steam is niet andersquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
"vink aan om je games automatisch up to date te houden"
"joh, er is een noodzakelijke update, mot ik die installeren?"
KutOrigin.
Pff ben nee ben allang blij dat ik het overleefd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrug
Dat klinkt lekker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:03 schreef Karzai het volgende:
We zijn met de camper in het Amsterdamse bos koud bier en de bbq aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |