abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201206444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dat zijn grotendeels grote hallen (locomotieven zijn geen dingen die je in een klein benauwd kamertje weg kan stoppen), waarvan men de organisatie vorig jaar zomer (toen we, je weet wel, helemaal geen gevaccineerden hadden) al prima op orde had, met van te voren aanmelden om het niet te druk te laten worden, en looproutes op de relevante plekken. Waarom die dan nu nog met TvT zouden moeten gaan werken zie ik vanuit risicoperspectief helemaal niet in.
Ik ook niet, maar het was meer een antwoord op de vraag "Waarom zou je naar een museum gaan?" want musea zijn meer dan alleen stoffige beeldende kunst.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:04:46 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201206468
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, dit. En zeker als je ziet dat er in landen als Frankrijk al wordt geïnvesteerd in zaken als QR-scanners bij de deur, dan suggereert dat niet dat we er over 2 maanden weer vanaf zijn.
Met veiligheid heeft het ook al lang niks meer van doen, het is puur treiteren van niet-gevaccineerden. En wellicht wat Stoney schrijft, wat bevriende bedrijfjes de zakken laten vullen.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:07:25 #28
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201206494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Met veiligheid heeft het ook al lang niks meer van doen, het is puur treiteren van niet-gevaccineerden.
Dat heeft De Jonge gisteren ook precies zo gezegd: het breed invoeren van TvT wordt gedaan in een poging de vaccinatiegraad op te krikken.
pi_201206506
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar het was meer een antwoord op de vraag "Waarom zou je naar een museum gaan?" want musea zijn meer dan alleen stoffige beeldende kunst.
Ja, klopt. Overigens heeft het met gerichte risicoinperking natuurlijk niet veel meer te maken, is gewoon een poging tot het treiteren van ongevaccineerden zodat ze ook braaf gaan doen wat je wilt. Denk alleen niet dat het gaat werken, ik vermoed dat allochtonen in achterstandswijken en strenggelovige takken van het christendom sowieso niet veel behoefte aan het aanschouwen van kunst en het bezoeken van kroegen hebben.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:09:41 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201206518
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat heeft De Jonge gisteren ook precies zo gezegd: het breed invoeren van TvT wordt gedaan in een poging de vaccinatiegraad op te krikken.
Yep. En hij gaat van een koude kermis thuiskomen.
pi_201206594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Yep. En hij gaat van een koude kermis thuiskomen.
Ik vraag me bij de Jonge altijd af of hij het ter plekke bedenkt en niet voor zich kan houden of dat dit al lang en breed besproken is met Rutte en Grapperhaus.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:16:30 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201206630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik vraag me bij de Jonge altijd af of hij het ter plekke bedenkt en niet voor zich kan houden of dat dit al lang en breed besproken is met Rutte en Grapperhaus.
Het leuke van incompetent zijn is dat je niet kan kiezen wanneer je het wel en niet bent B-)
pi_201206638
quote:

[..]
Er gebeurt op dat hele Binnenhof niks zonder dat Rutte het weet. En zo wel dan vliegt het servies door het Torentje. Er zijn al zo veel onafhankelijke getuigenissen dat Rutte zo’n enorme controlfreak is. Dit is gewoon afgesproken werk.
pi_201206639
quote:

[..]
Ik vraag me bij de Jonge altijd af of hij het ter plekke bedenkt en niet voor zich kan houden
Het is een performance artist, denk dat we straks raar opkijken als blijkt dat het gewoon een typetje is van die ene van Baantjer.
pi_201206670
Wij waren vanochtend op een vaccinatielocatie en behalve echt vee jongeren tussen 12 en 17 zat er ook een ouder echtpaar van minstens 70. Toch bijzonder dat deze mensen pas zo laat zijn gaan vaccineren. Ik zou dan zo graag eens even met ze praten om te horen hoe dat zo gelopen is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201206706
Zal wel gewoon een testsamenleving worden ben ik bang. Vaccin heb ik in ieder geval voor jan lul genomen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201206746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:25 schreef Discombobulate het volgende:
Zal wel gewoon een testsamenleving worden ben ik bang. Vaccin heb ik in ieder geval voor jan lul genomen.
Hoezo? Met de huidige plannen is vaccinatie net zo goed als testbewijs, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:32:28 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_201206787
Ja je hebt het juist niet voor Jan lul genomen want je kan overal doorlopen in plaats van elke keer plannen wanneer je iets gaat doen en van tevoren een testafspraak maken en betalen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 11:33:31 #39
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201206801
Zolang ze inderdaad de vaccinatie niet 'ongeldig' maken en dus tvt gaan eisen op mensen die gevaccineerd zijn zie ik voor mezelf voorlopig - want gevaccineerd - geen directe issues ontstaan.
Klinkt egoistisch, maar soit. :P

Hugo en de zijnen weten donders goed dat als je tvt overal gaat invoeren ongeacht vaccinatiestatus, dat praktisch alle mensen die nog niet geprikt zijn dat ook niet meer gaan doen.
pi_201206822
Zijn er ook demonstraties/protesten die niet door die totaalidioten georganiseerd worden? Ik begin steeds meer zin te krijgen.
pi_201206840
Het grootste probleem met dat hele Zandvoort vs festivals lijkt mij dat de teneur een beetje lijkt te zijn waarom Zandvoort wel i.p.v. waarom festivals niet. Verboden lijken bij veel mensen echt de maatstaf.
pi_201206843
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dus met de risico's ter plaatse heeft het dan weinig van doen, nachtclubs e.d. uitgezonderd. Dat wisten we natuurlijk al maar het is in ieder geval al iets dat hij hier kleur bekent.
I'll give you something to do
pi_201206856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er ook demonstraties/protesten die niet door die totaalidioten georganiseerd worden? Ik begin steeds meer zin te krijgen.
Die van de evenementensector waren acceptabel. De rest was bedenkelijk.
pi_201206878
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:37 schreef maan_man het volgende:

[..]
Die van de evenementensector waren acceptabel. De rest was bedenkelijk.
Ja eens, alleen ik zoek dan specifiek gericht op vaccinatiedwang/testsamenleving, maar volgens mij zit je dan al vrij snel in de idiotenhoek. Wel lekker voor de regering zo, bij die groep willen mensen zich niet aansluiten, en verder is het vrij stil en rustig.
pi_201206898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
11 september weer unmute-us meende ik. Is overigens meer een verkapt festival maar in ieder geval zonder totaalidioten ;)
I'll give you something to do
pi_201206937
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja eens, alleen ik zoek dan specifiek gericht op vaccinatiedwang/testsamenleving, maar volgens mij zit je dan al vrij snel in de idiotenhoek. Wel lekker voor de regering zo, bij die groep willen mensen zich niet aansluiten, en verder is het vrij stil en rustig.
Dat is lekker van de regering en wat ook lekker is voor de regering is het totaal uit de klauwen lopen van de protesten tegen de avondklok en de harde reprimandes. Maakt mensen terughoudender om de straat op te gaan.
  Moderator zaterdag 4 september 2021 @ 11:43:45 #47
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201206961
Owja de avondklok..... sjeeminee... :')

Zou die ooit weer ingevoerd gaan worden? :D :X
pi_201206997
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
Owja de avondklok..... sjeeminee... :')

Zou die ooit weer ingevoerd gaan worden? :D :X
Dat zal dan wel gecombineerd worden met alleen naar buiten mogen bij het kunnen tonen van een bewijsje of negatieve test. En natuurlijk tegen die tijd geen uitzondering meer voor mensen die voor hun werk zo laat nog naar buiten moeten, want ja veiligheid voor je collega-thuisbezorgdtieners enzo.
  zaterdag 4 september 2021 @ 11:46:27 #49
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_201207002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja, dit. En zeker als je ziet dat er in landen als Frankrijk al wordt geïnvesteerd in zaken als QR-scanners bij de deur, dan suggereert dat niet dat we er over 2 maanden weer vanaf zijn.
Ik ben op dit moment op vakantie in Frankrijk en de drukte op het marktplein met terrasjes en de danstent bij de rivier, allemaal zonder controle, doen me denken dat in de uitvoer het allemaal wel meevalt.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_201207013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo? Met de huidige plannen is vaccinatie net zo goed als testbewijs, toch?
Dat was het toch altijd al met TvT? Ik zie het verschil niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')