Is ook veel verstandiger als je alleen op vakantie gaat.quote:Op maandag 6 september 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus, sorry schat, condooms gaan mee op vakantie..
Ik ga niet alleenquote:Op maandag 6 september 2021 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ook veel verstandiger als je alleen op vakantie gaat.
Oh met vriendinnen, nog ergerquote:
Gewoon slikken.quote:Op maandag 6 september 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok. Durex. Ik voel niks ve condoom hoor. Zonder is veel rottiger. Moet ik weer naar de wc zonder te lekken op bed...
Mijn kut slikt nietquote:Op maandag 6 september 2021 23:14 schreef shiz het volgende:
[..]
Gewoon slikken.Hey, je begon zelf hè.
Zo jammer dit.quote:
Zo.... burgerlijkquote:
Hij heeft het eenzaam op z'n zolderkamer... weer een kans minder.quote:
Lijkt me ookquote:Op maandag 6 september 2021 23:19 schreef shiz het volgende:
[..]
Hij heeft het eenzaam op z'n zolderkamer... weer een kans minder.
Wappies nog ergerquote:Op maandag 6 september 2021 23:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo'n afknapper is dat.. vrouwen die "mijn kut" zeggen.
Nu worden ons weer allerlei spannende belevenissen onthoudenquote:
T-T-T-TRIGGERED!quote:Op maandag 6 september 2021 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
En een druiper hebben en anderen de maat nemen
quote:
Ook een oplossing tegen lekkende kut!quote:onthouden - Werkwoord 1. (ov) in het geheugen bewaren ♢ Een olifant onthoudt alles. 2. (refl) zich ~: bewust iets niet doen, hoewel er een wens of behoefte naar is ♢ Zij onthielden zich van geslachtsgemeenschap.
Welnee, we zijn al even een setjequote:Op maandag 6 september 2021 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu worden ons weer allerlei spannende belevenissen onthouden
Ja ho ff.. Seksquote:Op maandag 6 september 2021 23:23 schreef shiz het volgende:
[..]
[..]
Ook een oplossing tegen lekkende kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |