Hij is er zelfs niet eens geboren.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:28 schreef Andros het volgende:
Waarom zou hij belasting moeten betalen in Nederland? Hij woont er niet en werkt er niet, ik zie het probleem niet.
Zijn vader. Die jongen is geboren in Hasselt, heeft een Nederlandse moeder en liep school in België. Normaal loopt de rest van Nederland te zeiken op Limburg, noemen ze reservebelgen etc maar als er een sporter vandaan komt die iets goed kan is het ineens een nationale held...quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is er zelfs niet eens geboren.
Wat is er eigenlijk Nederlands aan Max?
Ps je bent een klapdeurjostiquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
Max klapt toch wel een keer tegen de muur en dan hoeft ie helemaal nooit meer wat te betalen, Maxie Grindbakkie
Ps. ongelukken zijn het leukste aan F1
Ps. F1 is gescript, wie er moet winnen zodat er maximale fan revenue kan komen, zo laten ze nu eerst Max Verstappen populair worden in Nederland door net te doen alsof ie kan rijden.
Maar over 2 jaar is het Shumakker om de duitse fans gek te laten maken. Dan zal Max in het niets verdwijnen.
ps, de coureurs zijn niet eens goede autorijders, het is een select groepje van rich kids die alleen in F1 zitten omdat ze een achternaam dragen of rijke pappie of mammie hebben.
Op basis van jouw pohi kan ik slechts concluderen dat je als baby iets te vaak tegen een muur geklapt bent.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
Max klapt toch wel een keer tegen de muur
Nou, uhmm, zijn vader en zijn paspoort.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is er zelfs niet eens geboren.
Wat is er eigenlijk Nederlands aan Max?
Wat heb jij in godsnaam gerookt?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
Max klapt toch wel een keer tegen de muur en dan hoeft ie helemaal nooit meer wat te betalen, Maxie Grindbakkie
Ps. ongelukken zijn het leukste aan F1
Ps. F1 is gescript, wie er moet winnen zodat er maximale fan revenue kan komen, zo laten ze nu eerst Max Verstappen populair worden in Nederland door net te doen alsof ie kan rijden.
Maar over 2 jaar is het Shumakker om de duitse fans gek te laten maken. Dan zal Max in het niets verdwijnen.
ps, de coureurs zijn niet eens goede autorijders, het is een select groepje van rich kids die alleen in F1 zitten omdat ze een achternaam dragen of rijke pappie of mammie hebben.
Hamilton is ook misschien eerder kind aan huis in Nederland dan Maxquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:55 schreef Andros het volgende:
[..]
Zijn vader. Die jongen is geboren in Hasselt, heeft een Nederlandse moeder en liep school in België. Normaal loopt de rest van Nederland te zeiken op Limburg, noemen ze reservebelgen etc maar als er een sporter vandaan komt die iets goed kan is het ineens een nationale held...
Lijkt me geen goede shit in elk gevalquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam gerookt?
Dat is geen bestaand woord. Ik denk dat je bedoelt 'Monegaskische' held. En dat is feitelijk incorrect, want je bent alleen Monegask als je de Monegaskische nationaliteit hebt. En die heeft Max niet. Hij heeft de Nederlandse en de Belgische nationaliteit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:15 schreef Boze_Eend het volgende:
veel plezier met jullie monakoonse held
Tips?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik betaal ook geen belasting in Nederland maar haal het geld wel uit Nederland. Lekker puh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |