VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021quote:Op woensdag 8 september 2021 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie god training geven in de Disney docu
Die andere was mooier. (en die van Pavlidis)quote:Op woensdag 8 september 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit eigenlijk niet eens zo’n hele mooie maar oké
Dit meen je niet toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit eigenlijk niet eens zo’n hele mooie maar oké
Het zal smaak zijn, maar vond die tegen Fortuna mooier ja. Of bijvoorbeeld een goal waar een verdediging helemaal lek wordt gespeeld en eindigt met een simpel intikkertje.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Hij verdiende sowieso de prijs omdat die andere goal van hem ook zo mooi was, maar ik vond dit wel echt speciaal.
Dat jaquote:Op donderdag 9 september 2021 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal smaak zijn, maar vond die tegen Fortuna mooier ja. Of bijvoorbeeld een goal waar een verdediging helemaal lek wordt gespeeld en eindigt met een simpel intikkertje.
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-weer-mee~aeec2f82/
Die eerste van m tegen PSV toenquote:Op donderdag 9 september 2021 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik bij de headliner ‘Senesi maakt goal van het jaar’ dacht ‘welke goal?’. Dat maak je bij een verdediger niet vaak mee
Overigens zijn goal tegen ADO vond ik mooier dan die tegen Fortuna. Ja de goal tegen Fortuna was technisch beter en zat een hoop minder geluk bij, maar de goal tegen ADO was spectaculairder en zowat onmogelijk te repliceren. In twintig jaar denk ik de bijzonderste goal die ik in de Kuip heb gezien (die van Achahbar tegen Heerenveen in 15/16 komt wel dicht in de buurt). Het korte applausje wat hij na de goal ietwat verlegen in ontvangst nam was oprecht een prachtig moment.
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:quote:
Je hebt gelijk, ik heb deze periode verdrongen en was deze goal helemaal vergetenquote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:
Die aanname alleen al, Alleen een beetje vergeten goal omdat hij in die reeks van zeven wedstrijden viel en iedereen wilde die periode zo snel mogelijk vergeten. In die periode maakte Vilhena tegen AZ ook één van de mooiste goals die ik ooit van ons heb gezien, daar heeft nooit iemand het over omdat het verder zo’n kansloos slechte wedstrijd was
Vond die van Senesi (veel) mooier.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:
Ik vond die van Senesi zelf iets mooier. Die is spectaculairder maar bij Achahbar zit er mogelijk nog meer gevoel bij, hij neemt een lastige bal aan met de borst en laat hem zelf zo omhoog springen. Totaal geen geluk zit erbij. Denk dat bij die van Achahbar voor veel meetelt dat het verder een afgrijselijke wedstrijd was die door velen zo snel mogelijk verdrongen is, ook dat haalt sier van een goal.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond die van Senesi (veel) mooier.
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb deze periode verdrongen en was deze goal helemaal vergeten
Dat verdedigen bij de 1-2___
Ik was die hele periode gelukkig vergeten totdat jullie er nu weer over beginnen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch grappig dat een aantal schitterende goals vergeten zijn omdat ze in één van de slechtste periodes ooit vielen.
Zou toch wat geweest zijn als ze hem wel hadden gekocht.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, die van Tony tegen AZ weet ik nog wel, vooral omdat Monaco door die pot "oh nee, toch niet" zei over de miljoenen die ze voor Van Beek wilden betalen
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond die van Senesi zelf iets mooier. Die is spectaculairder maar bij Achahbar zit er mogelijk nog meer gevoel bij, hij neemt een lastige bal aan met de borst en laat hem zelf zo omhoog springen. Totaal geen geluk zit erbij. Denk dat bij die van Achahbar voor veel meetelt dat het verder een afgrijselijke wedstrijd was die door velen zo snel mogelijk verdrongen is, ook dat haalt sier van een goal.
Kan mij herinneren dat te Vrede een keer tegen Utrecht op dezelfde manier scoorde als vPersie tegen Spanje. Ook die goal zie je nooit meer ergens terug
quote:
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringhoopte dat niemand hem ging terugkijken
Ik zag de gelijkenis wel een beetje hoor. Een soort ALDI versie van die goalquote:Op donderdag 9 september 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringhoopte dat niemand hem ging terugkijken
Is een zelfde soort goal natuurlijk maar in mijn herinnering was ie bijna net zo mooi en dat is niet bepaald het gevalquote:Op donderdag 9 september 2021 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag de gelijkenis wel een beetje hoor. Een soort ALDI versie van die goal
Lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.quote:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Zeker, en Sinisterra die gewoon rustig terug kan komen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Mitta doet het best goed in de zandbakquote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, waar hebben we het overEen goal van een gestopte voetballer vs een goal van een actieve voetballer die al lang gestopt had moeten zijn omdat ie er geen reet van kan.
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.
Ik was een paar dagen terug helemaal vergeten dat we Dessers en Nelson nog hadden gehaald. Dat krijg je als je ze niet in actie ziet.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)quote:Op donderdag 9 september 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)
Kan gebeuren. Ik post ook wel eens foutjesquote:Op donderdag 9 september 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.
Ja erg fijn!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Als het geld er is deze winter zeker proberen te verlengen ja. Wat mij betreft met de afspraak dat Feyenoord en Senesi aankomende zomer naar een goede club gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:07 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat ze het contract van Senesi inderdaad gaan verlengen.
Aan de andere kant wordt ie wel 25 dit seizoen, dus ook als ze het contract wel verlengen is het misschien een mooi moment om hem te verkopen. Anders gaat ie nooit meer 20 miljoen opleveren.
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet wordenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is er dit weekend weer geen wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |