SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren een krat jupiler gekocht.quote:
moet je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren een krat jupiler gekocht.
Vandaag een lege krat jupiler naar de winkel brengen
waarschijnlijk dat hij een nieuw krat moet kopenquote:
neuh, thuis drink ik bijna geen pils.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat hij een nieuw krat moet kopen
ja, dat is ook vervelend.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Karzai het volgende:
Moet je ook allemaal weer terug brengen
maar jij hebt geen auto ook toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:56 schreef Karzai het volgende:
Ik koop meestal blikjes, dat gesjouw met kratten vind ik onhandig
Ja zo heten ze.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Capibara? Ik zie alleen een plonscaaf?
In de buitenwereld misschienquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
Maar goed hier moet alles anders heten uiteraard.
Maar hij is leuk.quote:
we zijn allemaal nog erg jong van geest hierquote:
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.quote:
wat gaat er allemaal op de bbq?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Alcoholvrijspeciaalbierproeverijtje vanavond![]()
en BBQ en toastjes met franse kaas dus het komt vast goed
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.
Plonscaaf?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat gaat er allemaal op de bbq?
Is de nieuwe KSC mascottequote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.
Je hoeft mij niet te gaan verbeteren met kleutertaal, sorry maar daar ga ik slecht op.quote:
Ik heb wel een autoquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt geen auto ook toch?
Mwah zwaar niet hoor maar voel me echt te oud om dit soort woorden te gebruiken op mijn 32ste.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ama heeft het zwaar met ons kleuters.
plonscaaf, blije fant, rare kwok en gerries
Dat heeft niets met leeftijd te maken hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah zwaar niet hoor maar voel me echt te oud om dit soort woorden te gebruiken op mijn 32ste.
plonscaafquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Dus laat mij gewoon het noemen zoals het ook heet.
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft niets met leeftijd te maken hoor.
maar dan kan ej toch welles kratjes meenemen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daihatsu move, bejaarden autootje van een oud vrouwtje geweest
maar je woont ook in fogueville toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.
Dan moet je als een kleuter gaan praten ineens?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je woont ook in fogueville toch?
Zou kunnen, maar de supermarkt is zo dichtbij dat ik dat onzin vind, zou het ook door picnic kunnen laten bezorgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan ej toch welles kratjes meenemen?
nou ja ken je iemand buiten fok die in ook in fogueville woont?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet je als een kleuter gaan praten ineens?
Even los van deze woorden, in je vriendengroep geen woorden die je daarbuiten niet zou gebruiken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.
Mijn vrienden praten gewoon normaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even los van deze woorden, in je vriendengroep geen woorden die je daarbuiten niet zou gebruiken?
Dat vraag ik niet.quote:
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent hetquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedoel vooral te zeggen dat je binnen bepaalde contexten je vocabulaire nog wel eens aanpast. Thuis 'omnomnom' en 'ermahgerd' ik bijvoorbeeld wel, maar op het werk niet.
Is ook wel gezellig. Ligt in de bossen en is dus ook een bekende tussenstop voor fietsers....quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hut van Mie Pils klinkt als een gezellig bruin cafe
Aww.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent het
toch vreemd in een restaurantquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent het
Ik moet ook even gniffelen nu ik dit lees.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, sneue oranjefans die gaan zitten juichen omdat Hamilton z'n motor niets doet.
ja die piept tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord hoe een cheetah klinkt?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Nee hyena wel en dat klinkt fucked up.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Niveautje voetbalsupporterquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, sneue oranjefans die gaan zitten juichen omdat Hamilton z'n motor niets doet.
hoort er beetje bij hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoorde het en ik postte meteen eenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, Hamilton straalt echt 0% sympathieks uit, dat speelt geheid ook mee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde het en ik postte meteen eenin het topic...
Ditquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kinderachtig.
Ik zie het liever in de race gebeuren
en dan juich ik ookquote:
daarom heb jij bootjesquote:
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral die van vorige week viel ietwat tegen
Is vast wel ergens toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
race met bootjes had wel leuk geweest ja
Safety Carquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)
Waren soort van bootjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)
mwa, dat is 1 van de dingen van de olympische spelen waar ik niks aan vind.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
race met bootjes had wel leuk geweest ja
Gelegenheidsfans.quote:
ik zou niet boe roepen tijdens zijn interviews en zo, maar ik zou waarschijnlijk wel een juichkreet uiten als hij uitvaltquote:
Allemaal beteuterd als Max na 2 bochten er uit ligt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, dat "Orange army" vind ik verschrikkelijk.
Hangt af van hoe de race loopt. Als 'ie in spannende gevechten zit, is het zonde. Als 'ie eenzaam vooraan rijdt, vind ik het leuk voor het WDC.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet boe roepen tijdens zijn interviews en zo, maar ik zou waarschijnlijk wel een juichkreet uiten als hij uitvalt
Ik wil gewoon een toffe race met mooie acties, liefst met een onverwacht podium. Goeie herinneringen aan Vettel z'n band die plofte aan het einde van de race op Spa waardoor Grosjean ineens derde werd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal beteuterd als Max na 2 bochten er uit ligt.
Echte Drenthquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:29 schreef Ama het volgende:
Vooral veel motorraces gekeken als klein meisje, ben ook met papa als kleine Ama naar de TT in Assen geweest haha.
ja en nee, Natuurlijk zie ik graag een mooie race, maar ik zie ook graag mijn Favoriet op 1.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een toffe race met mooie acties, liefst met een onverwacht podium. Goeie herinneringen aan Vettel z'n band die plofte aan het einde van de race op Spa waardoor Grosjean ineens derde werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja en nee, Natuurlijk zie ik graag een mooie race, maar ik zie ook graag mijn Favoriet op 1.Ik ben voor hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
of eigenlijk nog beter Daniel op 1quote:
Zijn goeie punten voor McLaren, dus prima.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of eigenlijk nog beter Daniel op 1
Heb je het filmpje met de Stroepwaffel gezien?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of eigenlijk nog beter Daniel op 1
Die was leuk ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het filmpje met de Stroepwaffel gezien?
zag hem voorbij komen jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het filmpje met de Stroepwaffel gezien?
ja, dat was ook mijn gedachte, maar iets zegt mij dat ik het niet moet doen.quote:
Jawel johquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was ook mijn gedachte, maar iets zegt mij dat ik het niet moet doen.
Ja zo cutequote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Niet naar luisteren, De mijne luistert ook niet naar mij...quote:
Je kan dat toch niet serieus nemen als grote katquote:
Een kat zo groot als een hond, daar kun je toch heerlijk mee knuffelenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet serieus nemen als grote kat
Ik skip even.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een kat zo groot als een hond, daar kun je toch heerlijk mee knuffelen![]()
https://www.reddit.com/r/(...)ling_with_a_cheetah/
Zag ze gisteren ook liggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Het is 24 graden en wie ziet er aan de chocoladekruidnoten ...![]()
kruidnotenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
shame on you!!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Dat was toch gewoon Ratelbands Haphoek?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je in Breda een goede in de Houtmarktpassage, die kent Buda denk ik ook wel, 2 kroketten voor een euro
quote:
Was het niet Kees Kroket?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Ratelbands Haphoek?
Mijn huurauto ophalen en 70 km rijdenquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leuk leuk![]()
wat ga je als eerste doen daar?
En dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huurauto ophalen en 70 km rijden
quote:
quote:In de Houtmarktpassage heeft sinds 1984 een automatiek gezeten. Eerst was dat de Haphoek (een keten van zakenman/zelfverklaard bewustzijnsverruimer Emile Ratelband). Rond de eeuwwisseling kwam Kees Kroket er in.
En wat is daar in de omgeving te doen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan sta ik voor de deur van ons huis en krijg ik een kop koffie van mijn vader
Trek in softijs nu.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is wel al een 'moderne' variant
https://www.google.com/ma(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Niet spectaculair veel. Maar het huis staat in een leuk dorpje in de heuvels en in de buurt is een gezellig klein stadje met een paar meren. Kun je lekker wandelen en zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat is daar in de omgeving te doen?
Niemand die je tegenhoudt hoorquote:
Haphoek Ratelband dat weet ik nog wel jaquote:
Emile scheen er zelf ook weleens te staan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haphoek Ratelband dat weet ik nog wel ja
en hoe is het weer?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet spectaculair veel. Maar het huis staat in een leuk dorpje in de heuvels en in de buurt is een gezellig klein stadje met een paar meren. Kun je lekker wandelen en zo.
En misschien nog even hallo zeggen tegen wat mensen.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen rond een uurtje om 11 of de trein stap.
Alsof je die op vakantie meeneemtquote:
vast wel. Maar ik stond in die tijd in de Efteling in een friettent dus dat was beterquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Emile scheen er zelf ook weleens te staan.
veel te warm zeker voor jequote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rond de 26 graden, wolkje, zonnetje.
En je stond niet bij de bobslee. Daar haalde ik altijd een snackjequote:Op vrijdag 3 september 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast wel. Maar ik stond in die tijd in de Efteling in een friettent dus dat was beter
nee dat was de Steenbokquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je stond niet bij de bobslee. Daar haalde ik altijd een snackje
Met patat?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef dud0r het volgende:
Nu al zin in het avondeten. Broodje kipburger
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat was de Steenbokik stond in de Smulpaap, bij het Land van Laaf en de traptreintjes.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Ama het volgende:
Wow ben gewoon al helemaal klaar om naar de trein te gaan straks, alleen nog eten. #trots
Voelt wel lekker om gewoon nu chill te kunnen doen nog een dik uurtje.quote:
Ik ben ook aan het chillen. Ik heb gestofzuigd en mijn koffer ingepaktquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Voelt wel lekker om gewoon nu chill te kunnen doen nog een dik uurtje.
Geen softijsje?quote:
ga je vanaaf je badkamer doen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het chillen. Ik heb gestofzuigd en mijn koffer ingepakt
nee.quote:
Goh....quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Het kabinet denkt aan de invoering van een coronatoegangsbewijs in de horeca, musea en bij sportevenementen. Er zijn nog zo'n 2 miljoen Nederlanders die nog niet gevaccineerd zijn en dat aantal is te hoog, vindt minister De Jonge.
Ik mis patat in dit rijtje.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
Italiaanse bol, saus, komkommer, tomaat, ui, gebakken ei, burger, augurk.
Hehe, neen. Ik had iets met cafeïne nodig.quote:
Een cappuccinoquote:
Sorryquote:
Goeie keuzequote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, neen. Ik had iets met cafeïne nodig.
[..]
Een cappuccino
joh? Was er een oorzaak ofzo waar de arts aan denkt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens een te hoge bloeddruk en nu ga ik door de medische molen![]()
Voel me fucking 70 of zo
Hoe hoog dan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voel me fucking 70 of zo
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voel me fucking 70 of zo
Nee, we zitten nu nog in de onderzoeksfase en we gaan testen of mijn nieren niet zijn beschadigd en of ik niet toevallig suikerziekte hebquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Was er een oorzaak ofzo waar de arts aan denkt?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu nog in de onderzoeksfase en we gaan testen of mijn nieren niet zijn beschadigd en of ik niet toevallig suikerziekte heb![]()
Ik heb nu ook een bloeddrukmeter mee naar huis
170 om 110quote:
geen patat op m'n burgerquote:
Ben je een frisdrankdrinker?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we zitten nu nog in de onderzoeksfase en we gaan testen of mijn nieren niet zijn beschadigd en of ik niet toevallig suikerziekte heb![]()
Ik heb nu ook een bloeddrukmeter mee naar huis
O, dat is best wel hoogquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
170 om 110
En mn hartslag was 90 bij de dokter, kon wel mooi zien dat mijn fitbit hetzelfde aangaf.
die burger vult genoeg om geen patat nodig te hebbenquote:
Hoi Hugoquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen gewoon pirken goedverdoeme
Nee, absoluut niet en ook geen snoeperquote:
veel zout?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet en ook geen snoeper
Cola zeroquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso niet light frisdrank drinken
En familiare/genetische aanleg?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet en ook geen snoeper
Check die documentaire over suiker eens op Netflixquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso niet light frisdrank drinken
Maar in light fris zit juist geen suiker?quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check die documentaire over suiker eens op Netflix
Ik moet maandag even bellen om een afspraak te maken voor het bloedprikken enzquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
joh. Wanneer komt volgende onderzoek?
Denk het nietquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En familiare/genetische aanleg?
ik las snoep en kroketjesquote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef Ama het volgende:
Ik vind suiker vooral lekker in snoep en koekjes enz.
Uhm, nee ook niet .. zo min mogelijk bewerkt voedselquote:
Ja heb er niet alles van onthouden maar Light is eigenlijk net zo slecht omdat de rush later valt, of zoiets, check maar eens, is een korte leuke documentaire gewoon.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar in light fris zit juist geen suiker?
dan is het wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nee ook niet .. zo min mogelijk bewerkt voedsel
Eh ja, benauwd, druk op de borst bij snel wandelen boven mijn tempo > 15 min, vlekken voor mijn ogen en die hartoverslagen die niet te missen zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is best wel hoog![]()
Had je zelf klachten?
omdat ik met een half oog youtube picture in picture zit te kijkenquote:
Kunnen we ook gewoon een keertje praten over eten en/of drinken zonder dat je mensen weer van alles aan wilt praten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb er niet alles van onthouden maar Light is eigenlijk net zo slecht omdat de rush later valt, of zoiets, check maar eens, is een korte leuke documentaire gewoon.
Oke. nou hopelijk is het niet achterhaald.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet maandag even bellen om een afspraak te maken voor het bloedprikken enz
Nou, misschien die verhuizing en een nieuwe baan en heel veel schoonloederquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan is het wel een beetje apart.
komt door alle stress dat je steeds naar kantoor moet en sociale interactie moet hebben met schoonloeder
Conclusie je kunt het beste water drinken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heb er niet alles van onthouden maar Light is eigenlijk net zo slecht omdat de rush later valt, of zoiets, check maar eens, is een korte leuke documentaire gewoon.
Wow dat wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conclusie je kunt het beste water drinken.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan verklaar ik u bij deze gezond
En daar ben je kroketjes aan het kijken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ik met een half oog youtube picture in picture zit te kijken
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh ja, benauwd, druk op de borst bij snel wandelen boven mijn tempo > 15 min, vlekken voor mijn ogen en die hartoverslagen die niet te missen zijn.
Check.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even rustig aan doen. Geen stress en vaak Wattenschijfje aaien. En je caafs ook
Today I learnedquote:
wel een mooi moment om tegen schoonloeder te zeggen dat je gezondsheidsklachten hebt en dat ze niet zomaar langs kan komen en dat het vele malen minder moetquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, misschien die verhuizing en een nieuwe baan en heel veel schoonloeder
nee de nieuwe i hate your deckquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar ben je kroketjes aan het kijken?
Vanaf vijf liter per dag kan dat dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ik heb stressklachten van jou, wil je even niet meer zo vaak langskomen? Mijn hart kan dit niet aan?"quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel een mooi moment om tegen schoonloeder te zeggen dat je gezondsheidsklachten hebt en dat ze niet zomaar langs kan komen en dat het vele malen minder moet
dat homicide horse een geweldige term voor een nijlpaard isquote:
Ik zou het exact zo zeggen. Alleen het even weghalen en het zo vaak.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik heb stressklachten van jou, wil je even niet meer zo vaak langskomen? Mijn hart kan dit niet aan?"
Kun je dit tafereeltje filmen voor ons?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik heb stressklachten van jou, wil je even niet meer zo vaak langskomen? Mijn hart kan dit niet aan?"
Sowieso het lekkerstequote:Op vrijdag 3 september 2021 17:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
een maandelijkse serie op youtube van nerds die commander spelen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou het exact zo zeggen. Alleen het even weghalen en het zo vaak.
water is natquote:
Gaat dat over kroketten?quote:
joh? oke ;Pquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
een maandelijkse serie op youtube van nerds die commander spelen.
Vandaag zit post malone erbij want dat is ook een nerd
Gewoon houdoeparapluquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wil je een ondertiteling van schoonloeder hebben of kan je plat brabaaaants wel verstoan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dit tafereeltje filmen voor ons?
* Klapt paraplu open en dicht in gezichtquote:
Niet doen want dan moet ik ook weer ongezond voer halenquote:
Van wie niet ?quote:
Waarom kijk je het danquote:
Ik vrees dat ik het wel kan verstaanquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed. Wil je een ondertiteling van schoonloeder hebben of kan je plat brabaaaants wel verstoan?
Gewoon even de oorzaak van de klachten 'wegwerken'quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amai, het is gedaan precies.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het wel kan verstaan
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds die keer dat je de bezorger samen met je sushi naar binnen werkte?
[ afbeelding ]
Heel goed.quote:
het werkt beter als het van iemand anders niet magquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ruik nu ook gebakken vleesch
Ik huur even een versnipperaar bij Boelsquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even de oorzaak van de klachten 'wegwerken'
Weer een caaf in de waterkoker gekropen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel goed.
Ik ruik nu ook gebakken vleesch
Maakt het dan ook uit wie dat is of kan dat ook iemand uit de sc zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het werkt beter als het van iemand anders niet mag
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het werkt beter als het van iemand anders niet mag
meld je je aan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt het dan ook uit wie dat is of kan dat ook iemand uit de sc zijn?
Vijf liter vodka kan ook dodelijk zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf vijf liter per dag kan dat dodelijk zijn.
Nou, ik ga niet iemand sushi verbiedenquote:
Ben ik net niet aangekomen denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vijf liter vodka kan ook dodelijk zijn
Even koppen tellen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer een caaf in de waterkoker gekropen?
Al heb ik zelf ook wel zin om zooi af te halenquote:
Ik liep vandaag over de markt en toen rook ik de viskraam nog.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Als je zo vaak sushi eet dan kun je aan je armen likken en dan proef je vips.
Nee ook niet gedacht dat jij zo gemeen zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet iemand sushi verbieden
Nja dat kan goor zijn, dat je die dikke vissensnot gewoon nog in de zwangere lucht ruikt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik liep vandaag over de markt en toen rook ik de viskraam nog.
Bijna kokhalzen
arrrrrgquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik zelf ook wel zin om zooi af te halen
lust je helemaal geen vips?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna kokhalzen
Jawel! I love sushiquote:
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna kokhalzen
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja dat kan goor zijn, dat je die dikke vissensnot gewoon nog in de zwangere lucht ruikt.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heb ik zelf ook wel zin om zooi af te halen
Nee, ik ben een zeikerd met geuren.quote:
We moeten sterk zijnquote:
Ow. Weer geen foquevillebabyquote:Op vrijdag 3 september 2021 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik ben een zeikerd met geuren.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Weer geen foquevillebaby
Ik denk dat het animo voor beebies niet echt groot is in deze sc?quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Weer geen foquevillebaby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |