SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren een krat jupiler gekocht.quote:
moet je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren een krat jupiler gekocht.
Vandaag een lege krat jupiler naar de winkel brengen
waarschijnlijk dat hij een nieuw krat moet kopenquote:
neuh, thuis drink ik bijna geen pils.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarschijnlijk dat hij een nieuw krat moet kopen
ja, dat is ook vervelend.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:57 schreef Karzai het volgende:
Moet je ook allemaal weer terug brengen
maar jij hebt geen auto ook toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:56 schreef Karzai het volgende:
Ik koop meestal blikjes, dat gesjouw met kratten vind ik onhandig
Ja zo heten ze.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Capibara? Ik zie alleen een plonscaaf?
In de buitenwereld misschienquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:59 schreef Ama het volgende:
Maar goed hier moet alles anders heten uiteraard.
Maar hij is leuk.quote:
we zijn allemaal nog erg jong van geest hierquote:
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.quote:
wat gaat er allemaal op de bbq?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Alcoholvrijspeciaalbierproeverijtje vanavond![]()
en BBQ en toastjes met franse kaas dus het komt vast goed
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.
Plonscaaf?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat gaat er allemaal op de bbq?
Is de nieuwe KSC mascottequote:Op vrijdag 3 september 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon dat die capibara er lang staat, dat jullie meteen als kleuters roepen dat het een plonscavia is.
Je hoeft mij niet te gaan verbeteren met kleutertaal, sorry maar daar ga ik slecht op.quote:
Ik heb wel een autoquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jij hebt geen auto ook toch?
Mwah zwaar niet hoor maar voel me echt te oud om dit soort woorden te gebruiken op mijn 32ste.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ama heeft het zwaar met ons kleuters.
plonscaaf, blije fant, rare kwok en gerries
Dat heeft niets met leeftijd te maken hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah zwaar niet hoor maar voel me echt te oud om dit soort woorden te gebruiken op mijn 32ste.
plonscaafquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Dus laat mij gewoon het noemen zoals het ook heet.
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft niets met leeftijd te maken hoor.
maar dan kan ej toch welles kratjes meenemen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daihatsu move, bejaarden autootje van een oud vrouwtje geweest
maar je woont ook in fogueville toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.
Dan moet je als een kleuter gaan praten ineens?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je woont ook in fogueville toch?
Zou kunnen, maar de supermarkt is zo dichtbij dat ik dat onzin vind, zou het ook door picnic kunnen laten bezorgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan ej toch welles kratjes meenemen?
nou ja ken je iemand buiten fok die in ook in fogueville woont?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet je als een kleuter gaan praten ineens?
Even los van deze woorden, in je vriendengroep geen woorden die je daarbuiten niet zou gebruiken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand in het echte leven die met kindertaal praat tbh.
Mijn vrienden praten gewoon normaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even los van deze woorden, in je vriendengroep geen woorden die je daarbuiten niet zou gebruiken?
Dat vraag ik niet.quote:
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent hetquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedoel vooral te zeggen dat je binnen bepaalde contexten je vocabulaire nog wel eens aanpast. Thuis 'omnomnom' en 'ermahgerd' ik bijvoorbeeld wel, maar op het werk niet.
Is ook wel gezellig. Ligt in de bossen en is dus ook een bekende tussenstop voor fietsers....quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hut van Mie Pils klinkt als een gezellig bruin cafe
Aww.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent het
toch vreemd in een restaurantquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg onomnomom op werk wel maar niemand kent het
Ik moet ook even gniffelen nu ik dit lees.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, sneue oranjefans die gaan zitten juichen omdat Hamilton z'n motor niets doet.
ja die piept tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord hoe een cheetah klinkt?
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Nee hyena wel en dat klinkt fucked up.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
Niveautje voetbalsupporterquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, sneue oranjefans die gaan zitten juichen omdat Hamilton z'n motor niets doet.
hoort er beetje bij hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoorde het en ik postte meteen eenquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, Hamilton straalt echt 0% sympathieks uit, dat speelt geheid ook mee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde het en ik postte meteen eenin het topic...
Ditquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kinderachtig.
Ik zie het liever in de race gebeuren
en dan juich ik ookquote:
daarom heb jij bootjesquote:
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral die van vorige week viel ietwat tegen
Is vast wel ergens toch?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
race met bootjes had wel leuk geweest ja
Safety Carquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)
Waren soort van bootjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
3 rondjes toch en ook nog eens achter een dingesauto aan? (ben naam even kwijt)
mwa, dat is 1 van de dingen van de olympische spelen waar ik niks aan vind.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
race met bootjes had wel leuk geweest ja
Gelegenheidsfans.quote:
ik zou niet boe roepen tijdens zijn interviews en zo, maar ik zou waarschijnlijk wel een juichkreet uiten als hij uitvaltquote:
Allemaal beteuterd als Max na 2 bochten er uit ligt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, dat "Orange army" vind ik verschrikkelijk.
Hangt af van hoe de race loopt. Als 'ie in spannende gevechten zit, is het zonde. Als 'ie eenzaam vooraan rijdt, vind ik het leuk voor het WDC.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet boe roepen tijdens zijn interviews en zo, maar ik zou waarschijnlijk wel een juichkreet uiten als hij uitvalt
Ik wil gewoon een toffe race met mooie acties, liefst met een onverwacht podium. Goeie herinneringen aan Vettel z'n band die plofte aan het einde van de race op Spa waardoor Grosjean ineens derde werd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal beteuterd als Max na 2 bochten er uit ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |