abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 14:00:19 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8203612
afghanistan werd door clinton ook aangevallen (om de aandacht van de lewinsky affaire af te leiden? ) dus dat kun je echt niet op de rekening van Bush zetten.

Bin Laden werd al een tijdje gezocht vanwege bomaanslagen op amerikaanse mariniers en ambassades en volgens mij viel de aanval op de USS Cole ook net buiten Bush zijn regeringstermijn.

Als Bush alleen maar oorlog had gewild dan wastie in oktober al begonnen toen hij toestemming van het congres (of de senaat of beide ben niet zo thuis in US politics) had gekregen.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:05:31 #152
24099 Tia_Tijger
Demonisator :)
pi_8203713
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:00 schreef sp3c het volgende:
afghanistan werd door clinton ook aangevallen (om de aandacht van de lewinsky affaire af te leiden? ) dus dat kun je echt niet op de rekening van Bush zetten.

Bin Laden werd al een tijdje gezocht vanwege bomaanslagen op amerikaanse mariniers en ambassades en volgens mij viel de aanval op de USS Cole ook net buiten Bush zijn regeringstermijn.

Als Bush alleen maar oorlog had gewild dan wastie in oktober al begonnen toen hij toestemming van het congres (of de senaat of beide ben niet zo thuis in US politics) had gekregen.

Yep, de aanval op Afghanistan vond ik dan ook gerechtvaardigt maar Irak had niets met Bin Laden, de Cole of bomaanslagen te maken.
De VS blijft nog steeds in gebreke met bewijzen over Irak en de geloofwaardigheid is nu toch aardig gedaald.
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 14:10:20 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8203816
tja dat is een andere zaak, feit blijft dat de VS zich in de afgelopen maanden 180 graden richting de VN hebben gedraaid en dat Mandela dat beloond met het beledigen van de president en het land.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:13:20 #154
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8203887
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef sp3c het volgende:
tja dat is een andere zaak, feit blijft dat de VS zich in de afgelopen maanden 180 graden richting de VN hebben gedraaid en dat Mandela dat beloond met het beledigen van de president en het land.
180 graden? Laat me niet lachen, als de VN niet akkoord gaat vallen ze toch aan. Lees het nieuws beter voor je blaat.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:21:06 #155
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8204023
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:10 schreef sp3c het volgende:
Het beledigen van Bush kan ik alleen maar toejuichen.
En denk je nou echt dat Bush zich zelf bedacht heeft. Hij is dus echt wel terug geroepen door zijn adviseurs...
Ik vond het al een stunt dat Reagan de VS mocht leiden, maar dit is helemaal bijzonder.....
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_8204160
En gelijk heeft ie!! en dat zegt hij het nog wel beleefd!!
BUSH OPFUCKEN!!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 14:34:55 #157
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8204276
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:27 schreef valtwelmee het volgende:
En gelijk heeft ie!! en dat zegt hij het nog wel beleefd!!
BUSH OPFUCKENOPTIEFTEN!! zeggen we hier
[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 14:49:50 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8204556
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:13 schreef Farzin het volgende:

[..]

180 graden? Laat me niet lachen, als de VN niet akkoord gaat vallen ze toch aan. Lees het nieuws beter voor je blaat.

in het nieuws staat duidelijk dat de VS steun aan het zoeken is in Europa dus wat dat betreft

tuurlijk vallen ze aan als de VN het er niet mee eens is maar dit doen ze niet meer alleen en dat is toch een dikke draai richting de VN.

Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 14:50:53 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8204583
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:21 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Het beledigen van Bush kan ik alleen maar toejuichen.
En denk je nou echt dat Bush zich zelf bedacht heeft. Hij is dus echt wel terug geroepen door zijn adviseurs...
Ik vond het al een stunt dat Reagan de VS mocht leiden, maar dit is helemaal bijzonder.....

ow dus als de VS iets doet waar je het niet mee eens bent dan heeft bush het bedacht en als ze iets doen waar je het wel mee eens bent dan hebben zijn adviseurs het bedacht .... geloofwaardig

ga er nou maar gewoon van uit dat alles door de adviseurs word bedacht en dan kom je meer in de buurt.

vrijdag 31 januari 2003 @ 15:01:40 #160
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_8204749
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ow dus als de VS iets doet waar je het niet mee eens bent dan heeft bush het bedacht en als ze iets doen waar je het wel mee eens bent dan hebben zijn adviseurs het bedacht .... geloofwaardig

ga er nou maar gewoon van uit dat alles door de adviseurs word bedacht en dan kom je meer in de buurt.

Oke, even , want of jij begrijpt me niet, of ik leg het niet duidelijk uit.
Bush zijn adviseurs hebben bakzeil gehaald en dit via Bush naar buiten gebracht. Het idee alleen al dat Bush zelf ook maar iets zinnigs zou kunnen bedenken...
Wat ik dus bedoel is dat op ingeven van de adviseurs Bush terug is gekomen op zijn sterke taal en dat het dus niet bush zelf is geweest die dacht, kom laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is...
Ach wat lul ik ook, alsof ik in het Witte huis rondloop.
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 15:09:52 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8204895
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:01 schreef DrPurno het volgende:

[..]

Oke, even , want of jij begrijpt me niet, of ik leg het niet duidelijk uit.
Bush zijn adviseurs hebben bakzeil gehaald en dit via Bush naar buiten gebracht. Het idee alleen al dat Bush zelf ook maar iets zinnigs zou kunnen bedenken...

het lijkt mee uberhaupt onwaarschijnlijk dat er iets uit zijn brein komt wat bruikbaar is voor het US buitenland beleid
quote:
Wat ik dus bedoel is dat op ingeven van de adviseurs Bush terug is gekomen op zijn sterke taal en dat het dus niet bush zelf is geweest die dacht, kom laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is...
Ach wat lul ik ook, alsof ik in het Witte huis rondloop.
doet er toch niet toe?
die adviseurs zeiden eerst: zeg dat je het in je eentje gaat doen
en nu zeggen ze: dat in je eentje was misschien niet 1 van onze ... erm jouw beste plannen zeg het omgekeerde!

maar we hebben het nu ff over bush als US president dus die adviseurs die komen daarbij, dan blijft het nog steeds niet echt handig van mandela om bush dom en arrogant te noemen.

vrijdag 31 januari 2003 @ 15:15:54 #162
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8204977
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 14:49 schreef sp3c het volgende:
in het nieuws staat duidelijk dat de VS steun aan het zoeken is in Europa dus wat dat betreft

tuurlijk vallen ze aan als de VN het er niet mee eens is maar dit doen ze niet meer alleen en dat is toch een dikke draai richting de VN.

Wat een onzin, deze weg bewandelen ze al een hele tijd. Alleen heeft Amerika altijd al gezegd dat ze toch gaan aanvallen als de VN deze aktie niet goedkeurt. Dat was dan ook het kritiekpunt.

En als je niets meer te zeggen hebt ga je maar irritante smileys gebruiken?

Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 15:18:39 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8205026
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:15 schreef Farzin het volgende:

[..]

Wat een onzin, deze weg bewandelen ze al een hele tijd. Alleen heeft Amerika altijd al gezegd dat ze toch gaan aanvallen als de VN deze aktie niet goedkeurt. Dat was dan ook het kritiekpunt.

toch zijn ze naar de veiligheidsraad gestapt, toch zijn de wapeninspecteurs al maanden in Irak bezig, toch krijgt Irak weer uitstel van executie (no pun intended)
Terwijl bush in oktober (of november ofzo) al toestemming van het Amerikaanse congres kreeg om Saddam een flinke draai om de oren te verkopen.
quote:
En als je niets meer te zeggen hebt ga je maar irritante smileys gebruiken?
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:20:57 #164
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_8205065
Nelson Mandela spreekt de waarheid
Die Glatze Arschlog
  vrijdag 31 januari 2003 @ 15:22:25 #165
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8205105
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:18 schreef sp3c het volgende:
toch zijn ze naar de veiligheidsraad gestapt, toch zijn de wapeninspecteurs al maanden in Irak bezig, toch krijgt Irak weer uitstel van executie (no pun intended)
Ja, en? Dat is niet echt iets wat Bush wil, waarschijnlijk had hij gehoopt dat Irak dat zou zien als een provocatie, en de inspecteurs toegang zou weigeren tot de paleizen e.d.
quote:
Terwijl bush in oktober (of november ofzo) al toestemming van het Amerikaanse congres kreeg om Saddam een flinke draai om de oren te verkopen.
Als hij in oktober had aangevallen, dan was dat desastreus geweest voor het beeld van Amerika in de internationale gemeenschap. Amerika zou zich zo isoleren.
quote:

Bedankt dat je mijn stelling bewijst.
  Moderator vrijdag 31 januari 2003 @ 16:28:13 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8206628
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 15:22 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ja, en? Dat is niet echt iets wat Bush wil, waarschijnlijk had hij gehoopt dat Irak dat zou zien als een provocatie, en de inspecteurs toegang zou weigeren tot de paleizen e.d.

tja als we gaan lopen gokken weet ik ook nog wel een paar 'argumenten'.

voorlopig is er nog geen wapeninspecteur in Saddam's paleizen geweest.

quote:
[..]

Als hij in oktober had aangevallen, dan was dat desastreus geweest voor het beeld van Amerika in de internationale gemeenschap. Amerika zou zich zo isoleren.

doen ze hoe dan ook als ze eenzijdig aanvallen.
Feit blijft dat jij (of wie dan ook) claimt dat oorlog de enige oplossing is die de amerikanen hebben voor het probleem en dat er toch nog steeds niet is aangevallen.

blijft nog steeds staan dat mandela niet zomaar andere landen moet gaan lopen beledigen ... beetje erg simpel van hem

quote:
[..]

Bedankt dat je mijn stelling bewijst.

vrijdag 31 januari 2003 @ 18:31:49 #167
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8208869
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:28 schreef sp3c het volgende:
Volg het nieuws eens wat beter. Er zijn inspecteurs in Saddams paleizen, ministeries geweest. De wapeninspecteurs hebben i.i.g. niets te klagen. Zoals Scott Ritter (zelf wapeninspecteur tot 1998) al zei: geen enkel weldenkend mensen dacht dat Saddam verboden wapens had verborgen in zijn paleizen.
quote:
doen ze hoe dan ook als ze eenzijdig aanvallen.
Precies, en daarom proberen ze het ook via de VN-weg.
quote:
Feit blijft dat jij (of wie dan ook) claimt dat oorlog de enige oplossing is die de amerikanen hebben voor het probleem en dat er toch nog steeds niet is aangevallen.
Wat een onzin, jij bent voor de oorlog, niet ik.
quote:
blijft nog steeds staan dat mandela niet zomaar andere landen moet gaan lopen beledigen ... beetje erg simpel van hem
Beledigen? Lees de openingspost nog maar eens door, hij beledigt alleen die Bush. Ook zegt hij waar het op staat.
pi_8208963
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 16:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

Lieverd, is wel zo, is ook op het nieuws geweest.
  † In Memoriam † vrijdag 31 januari 2003 @ 18:49:47 #169
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_8209163
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Lieverd, is wel zo, is ook op het nieuws geweest.

En nu Amerika dat excuus niet meer heeft hebben ze verzonnen dat Saddam zelf moet bewijzen dat hij niets heeft cq. alles heeft vernietigd. Dat daar nu juist de wapeninspecteurs voor waren vergeten ze voor het gemak even.

En zo maakt het dus niets meer uit wat de inspecteurs rapporteren en blijft Saddam altijd in gebreke. Ergo: De VN buitenspel gezet.

pi_8209305
Waarom is de berichtgeving van CNN zo infantiliserend? Wanneer horen wij eens wat er werkelijk gaande is en heeft de CNN niet de taak journalistiek te bedrijven? Dat is pas dom en arrogant.Bush natuurlijk ook maar dat is slechts een kloon van zijn vader.
De CNN creeert een vijanddenken , zij tegen wij..... brr
pi_8209426
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 00:46 schreef schatje het volgende:
Ja, en jij kan dom lullen, WEET je dat ZELF ook al??
Ik doe mijn best

De reaktie van de directeur van Sony (de ex van Maiah Carey als ik me niet vergis was iets in de trend van "Het enige zwarte aan Michael Jackson zijn de haren op zijn reet".

Maar daar heb ik helaas heen bron bij.

pi_8209502
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 18:49 schreef NorthernStar het volgende:
En nu Amerika dat excuus niet meer heeft hebben ze verzonnen dat Saddam zelf moet bewijzen dat hij niets heeft cq. alles heeft vernietigd. Dat daar nu juist de wapeninspecteurs voor waren vergeten ze voor het gemak even.
Pff, dat is eigenlijk omdraaien van oorzaak en gevolg.

Als Saddam die wapens echt vernietigd heeft, dan kan ie toch makkelijk de inspecteurs de plaatsen tonen waar dat gebeurt is ? En, hoewel er inspecteurs in het land waren, heeft Saddam in het grootste geheim zijn wapens vernietigd

Vind je dat zelf geloofwaardig ?

pi_8209558
O ja, Farzin dacht nog even mijn stelling dat Saddam opriep tot de heilige oorlog onderuit te kunnen halen door het vragen naar een bron.

Zullen we afspreken dat jij de kerstspech 2002 van Saddam even opzoekt, dan is dat ook opgehelderd.

vrijdag 31 januari 2003 @ 19:19:28 #174
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8209692
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:13 schreef battlesickloner het volgende:
O ja, Farzin dacht nog even mijn stelling dat Saddam opriep tot de heilige oorlog onderuit te kunnen halen door het vragen naar een bron.

Zullen we afspreken dat jij de kerstspech 2002 van Saddam even opzoekt, dan is dat ook opgehelderd.

Ja, en Bush heeft Hitler verheerlijkt tijdens de State of the Union 2001. Zullen we afspreken dat jij die even gaat opzoeken?
pi_8209870
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:19 schreef Farzin het volgende:
Ja, en Bush heeft Hitler verheerlijkt tijdens de State of the Union 2001. Zullen we afspreken dat jij die even gaat opzoeken?
Neem het dan maar gewoon van mij aan, Saddam riep omstreeks Kerstmis alle moslims op tot de heilige strijd.

In tegenstelling tot de paus, die net stelling nam tegen oorlog.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')