abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201300642
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Maar er is toch ook een middenweg, muziek die je niet super vind maar ook niet irritant?

Of denk ik teveel volgens het Nederlandse poldermodel :P
Dan is het voor mij slechte muziek. _O-

Echt kwalitatief goede muziek kan iedereen waarderen denk ik, maar dan moet je het wel even leren luisteren. En dat doe je denk ik het beste door gewoon alle genres te luisteren, albums van voor naar achter, geschiedenis van genres weten, instrumenten, bepaalde effecten, etc.

Ik heb ook veel nummers die ik eerst heel kut vind. En dan las ik recensies op Pitchfork bijvoorbeeld en dan gaven ze het een mega goede score en dan dacht ik van hoe dan. En toch blijven luisteren en nu zijn veel van die nummers echt m'n favorieten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201300730
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan is het voor mij slechte muziek. _O-

Echt kwalitatief goede muziek kan iedereen waarderen denk ik, maar dan moet je het wel even leren luisteren. En dat doe je denk ik het beste door gewoon alle genres te luisteren, albums van voor naar achter, geschiedenis van genres weten, instrumenten, bepaalde effecten, etc.

Ik heb ook veel nummers die ik eerst heel kut vind. En dan las ik recensies op Pitchfork bijvoorbeeld en dan gaven ze het een mega goede score en dan dacht ik van hoe dan. En toch blijven luisteren en nu zijn veel van die nummers echt m'n favorieten.
Met alle respect hoor, maar als ik zo je posts lees heb je toch wel een behoorlijk eisenlijstje :o :D
pi_201300749
Maar even los van muziek, er zijn wel wat dingen die voor mij iets beter dan gemiddeld moeten--naja niet moeten maar dat zou ik graag willen--zijn. Koken is ook zoiets. Ik kan zelf aardig koken, dus heb liever ook iemand die net even iets boven gemiddeld kan koken.
pi_201300797
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Met alle respect hoor, maar als ik zo je posts lees heb je toch wel een behoorlijk eisenlijstje :o :D
Beetje overdreven ook natuurlijk, maar heb er al wel een aantal gevonden de laatste jaren! Zijn best wel wat mensen met echt een passie voor muziek. Zelfs een wandelende encyclopedie gedate, echt bizar hoe veel zij van muziek wist zeg... Ze kon voor elk gevoel, elke vibe, elke emotie, etc. gewoon altijd nummers noemen en die waren ook altijd echt goed.

Als je alleen naar pop luistert wordt het 'm echt niet voor mij. :)
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 23:01:38 #255
441859 crew  Lenny77
pi_201300839
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon ONS en daarna zeg je van ja sorry was niks, ze weet toch dat je er zo instaat? Genoeg vrouwen die ook zo met mannen omgaan. Gewoon niet al te serieus nemen wat ze allemaal zegt. Of afkappen inderdaad.
Vind dit best smerig eigenlijk.. als je weet (of vermoed) dat iemand verliefd is, dan doe je geen ONS om daarna doeiiii en dankje voor mijn lege zak te zeggen..
Geef dan even netjes op voorhand aan dat het echt alleen maar een ONS zal zijn.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201300873
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Oh even terugkomend op net, dat zijn geen eisen hoor? Waar zeg ik dat het eisen zijn? Ik zeg alleen maar hoe je naar muziek zou moeten luisteren, zo doe ik het zelf voornamelijk. Niet per se dat ik ook iemand wil die dat allemaal heeft. Maar dat diegene wel iets meer dan gemiddeld gevoel moet hebben voor muziek.
pi_201300921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vind dit best smerig eigenlijk.. als je weet (of vermoed) dat iemand verliefd is, dan doe je geen ONS om daarna doeiiii en dankje voor mijn lege zak te zeggen..
Geef dan even netjes op voorhand aan dat het echt alleen maar een ONS zal zijn.
Dat doen echt zo veel vrouwen dus juist wel bij mannen. :')

Ik dacht dat die user een ONS besproken had, maar dat ze een beetje raar was. Ze hadden elkaar toch niet IRL gesproken nog? Hoe kun je dan verliefd zijn?
pi_201301010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh even terugkomend op net, dat zijn geen eisen hoor? Waar zeg ik dat het eisen zijn? Ik zeg alleen maar hoe je naar muziek zou moeten luisteren, zo doe ik het zelf voornamelijk. Niet per se dat ik ook iemand wil die dat allemaal heeft. Maar dat diegene wel iets meer dan gemiddeld gevoel moet hebben voor muziek.
Ja nou, misschien lees ik je posts verkeerd hoor....maar je vraagt nogal wat en niet alleen qua muziek...
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 23:18:05 #259
441859 crew  Lenny77
pi_201301070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat doen echt zo veel vrouwen dus juist wel bij mannen. :')

Ik dacht dat die user een ONS besproken had, maar dat ze een beetje raar was. Ze hadden elkaar toch niet IRL gesproken nog? Hoe kun je dan verliefd zijn?
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Maar goed, ik ga hier niet over blijven zeiken.
Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

En nu ben ik klaar met mijn rant :P
pi_201301184
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja nou, misschien lees ik je posts verkeerd hoor....maar je vraagt nogal wat en niet alleen qua muziek...
Je leest het verkeerd idd. Ik heb het over hoe ik met muziek omga. Enige wat ik van een ander vraag is een iets bovengemiddeld gevoel voor muziek te hebben, wel iets van een passie, want zoals ik al zei, als je alleen naar popmuziek luistert gaat het 'm niet worden.

Maar ze zijn er zeker wel hoor! Echt al veel mensen met een grote passie voor muziek gevonden. Iemand die voor elk gevoel, elke vibe, elke emotie, etc. gewoon een nummer had. Dat vind ik echt heel bijzonder omdat muziek ook gewoon een manier is om te communiceren, je bent een vollediger mens daardoor. Een beetje een Bildung is goed en ook leerzaam voor de ander.
pi_201301221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Even een quote:

Vanavond dus een date met een vrouw waarmee ik sinds een week app. Uiterlijk staat me wel aan en de eerste berichtjes ook. Maar gedurende de week worden de berichtjes steeds kneuteriger. Elke dag word ik goedemorgen gewenst met weer een lied voor de dag erbij. Onze horoscopen matchen zo goed. Of ik nog met andere vrouwen app...hartjes, knuffeltjes.. brrrr Ik krijg er steeds meer een vervelend gevoel over.
Ik had zoiets van een ONS vind ik prima maar meer hoeft van mij niet. Vanavond dus uit eten in Utrecht. Ben benieuwd. Liefst ga ik niet maar vind dat ik dit niet kan maken.

Zij weet dus niets van die ONS (voor hem is dit wel nog net ok, wss omdat ze er leuk uitziet maar voor de rest zo gek als een deur is) maar zij geeft wel veel vlindertjes-signalen af. Of jij nu vindt of ze dat kan voelen of niet: ze voelt het.

Ik zal nog wel één van de weinigen zijn die die waarden nog heeft. Ik heb niets tegen vrije seks en ook niets tegen een ONS, iedereen doet lekker wat ie wil en met hoeveel ie wil. Ik weiger echter met iemand seks te hebben die verliefd (of wat dan ook wat richting gevoel gaat) is op mij en waar ik niets voor voel.

Ja eens hoor, maar die waarden zijn wel veel zoek bij mensen. Ook genoeg vrouwen die zoiets flikken. Hoe leer je mensen nou zoiets...
pi_201301828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja eens hoor, maar die waarden zijn wel veel zoek bij mensen. Ook genoeg vrouwen die zoiets flikken. Hoe leer je mensen nou zoiets...
Ja maar waarom moet je daar dan zelf ook aan mee doen?
Ik ben ook klootzakken tegen gekomen, ben ook tegen halve gares en stalkers aangelopen. No way dat ik dat doorreken naar iemand anders die mij nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.
Maar als iedereen zoals jij denkt (incl die vrouwen die jou duidelijk iets hebben geflikt), dan krijg je binnenkort alleen nog maar verbitterde, klootzakkerige en bitcherige mensen op de wereld die niet meer gewoon oprecht kunnen liefhebben en over 'lijken' gaan om alleen maar hun eigen pleziertje te hebben.
pi_201301830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
Even een quote:

Volkomen mee eens, ook iets wat ik dus niet goed begrijp omdat ik het aan de ene kant heel egoistisch en narcistisch gedrag vind, al zit er op zich ook wel een andere kant aan.
Voor iemand die heel verliefd is, is ook een ons uiteindelijk beter dan helemaal niks, als je de “mannen zijn stoer vrouwen een hoer” reputatie en het “kijk eens, nu weet je tenminste echt wat je voor de rest je hele leven zal moeten gaan missen” gehalte niet meerekent.
Het is toch een vorm van intimiteit.
Het kwalijke eraan vind ik dan meer dat iemand gewoon als een soort gebruiksvoorwerp wordt gezien terwijl dat andersom niet zo is. Maar ja, hij beschouwt haar verliefdheid alleen maar als hinderlijk, dus het is ook geen pluspunt voor hem ofzo. Waarschijnlijk vinden mannen verliefdheid van een vrouw even irritant als vrouwen lust van een man waar ze niet verliefd op zijn. Fantastisch weer die wederzijdse walging.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201301866
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Maar ja, hij beschouwt haar verliefdheid alleen maar als hinderlijk, dus het is ook geen pluspunt voor hem ofzo. Waarschijnlijk vinden mannen verliefdheid van een vrouw even irritant als vrouwen lust van een man waar ze niet verliefd op zijn. Fantastisch weer die wederzijdse walging.
Even ingaan op dit, want het is niet persé lichtknopje die hier de 'fout' in gaat he. Hij gaf zelf al aan dat hij eigenlijk helemaal niet meer wou gaan maar dacht dat ie dat niet kon maken.
Het ging meer over het: ga er overheen en zeg daarna dat het dat niet is, ongeacht wat de persoon onder je voelt.
pi_201301948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
Even ingaan op dit, want het is niet persé lichtknopje die hier de 'fout' in gaat he. Hij gaf zelf al aan dat hij eigenlijk helemaal niet meer wou gaan maar dacht dat ie dat niet kon maken.
Het ging meer over het: ga er overheen en zeg daarna dat het dat niet is, ongeacht wat de persoon onder je voelt.
Ja dat begrijp ik… dat is misbruik maken van de situatie maar als hij zelf een ons wil gaat hij dus niet alleen voor haar daarheen omdat hij het anders niet kan maken maar voor zichzelf, tenzij hij die ONS eigenlijk ook niet wil.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201307634
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:

[..]
Beetje voorbarig. Dat iemand al kinderen heeft wil niet automatisch zeggen dat jij de ouder rol op je mag/moet nemen als je een relatie krijgt met een single moeder.
Ah. Dus als het wat zou worden en we op den duur samen gaan wonen, moet ik de kinderen maar gewoon hun gang laten gaan?

Ja, strak plan.
pi_201307732
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ah. Dus als het wat zou worden en we op den duur samen gaan wonen, moet ik de kinderen maar gewoon hun gang laten gaan?

Ja, strak plan.
Misschien wel ja. Je bent niet de oppas he. Het zou ook zomaar kunnen dat ze zich redelijk weten te gedragen. En als ze in de puberteit komen zetten ze zich sowieso tegen volwassenen af. Geeft niet. Zijn niet jouw kinderen.

Maar volgens mij is het probleem vaak niet het gedrag van kinderen, maar vind een nieuwe partner het niet leuk dat hij niet nummer 1 is bij de moeder. Soort van concurrentie waar je het niet van kan winnen ofzo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201307768
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:48 schreef Hineni het volgende:

[..]
Misschien wel ja. Je bent niet de oppas he. Het zou ook zomaar kunnen dat ze zich redelijk weten te gedragen. En als ze in de puberteit komen zetten ze zich sowieso tegen volwassenen af. Geeft niet. Zijn niet jouw kinderen.

Maar volgens mij is het probleem vaak niet het gedrag van kinderen, maar vind een nieuwe partner het niet leuk dat hij niet nummer 1 is bij de moeder. Soort van concurrentie waar je het niet van kan winnen ofzo.
Er komt echt wel meer bij kijken hoor.....Zal het klikken met de kinderen? Is er nog een vader in beeld en op wat voor manier? En dan nog, als je 24/7 deelneemt aan dit gezinsleven heb je gewoon recht om het kind ergens op aan te spreken. Het zal vaak genoeg goed gaan hoor, maar het is echt niet onverstandig om van te voren te bedenken of je dit wel/niet wil.
pi_201308072
Misschien heb ik een heel raar beeld maar ik vind mensen die op iemands nummer 1 willen staan altijd een beetje infantiel.
Het leven is daar veel te complex voor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:56:26 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201308678
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Avianflu het volgende:
Misschien heb ik een heel raar beeld maar ik vind mensen die op iemands nummer 1 willen staan altijd een beetje infantiel.
Ja.

En als je een kinderloze vrouw zwanger maakt sta je ook weer op nr 2. Ik snap ook niet de eis om op 1 te staan.
Ik snap wel dat als je voor een moeder met een jong kind kiest, je wat van je vrijheid inlevert. Met een kinderloze vrouw kun je doen wat je wil, heeft ze een kind zal daar altijd rekening mee gehouden moeten worden.
The End Times are wild
pi_201308699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja.

En als je een kinderloze vrouw zwanger maakt sta je ook weer op nr 2. Ik snap ook niet de eis om op 1 te staan.
Ik snap wel dat als je voor een moeder met een jong kind kiest, je wat van je vrijheid inlevert. Met een kinderloze vrouw kun je doen wat je wil, heeft ze een kind zal daar altijd rekening mee gehouden moeten worden.
Voordeel is dan weer dat je zelf ook vrijheid houd. Kan je het weekend dat de de kinderen heeft lekker iets voor jezelf doen.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:59:16 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201308723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Voordeel is dan weer dat je zelf ook vrijheid houd. Kan je het weekend dat de de kinderen heeft lekker iets voor jezelf doen.
Dat vind ik een beetje ontlopen. Als je voor een moeder kiest, dan kies je ook voor dat kind (vind ik). En dan ga je jezelf dus neit drukken iedere keer wanneer dat kind er is, maar ga je iets leuks doen met z'n drieen..
The End Times are wild
pi_201309656
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat vind ik een beetje ontlopen. Als je voor een moeder kiest, dan kies je ook voor dat kind (vind ik). En dan ga je jezelf dus neit drukken iedere keer wanneer dat kind er is, maar ga je iets leuks doen met z'n drieen..
Mwah. Als ik eerlijk ben heb ik de een op een aandacht van mijn moeder wel gemist nadat ze een nieuwe partner kreeg (mijn stiefvader). Altijd alles met het hele “gezinnetje”
pi_201309761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah. Als ik eerlijk ben heb ik de een op een aandacht van mijn moeder wel gemist nadat ze een nieuwe partner kreeg (mijn stiefvader). Altijd alles met het hele “gezinnetje”
Wat op zich wel pleit voor die man!
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:14:25 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201309898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:19 schreef Avianflu het volgende:
Je staat altijd op een bepaalde plek.

Alleen is die plek bij een partner met kinderen van een ander anders dat wanneer het je eigen kinderen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')