SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
yepquote:Op donderdag 2 september 2021 22:21 schreef engine het volgende:
Die oude hardstyle tracks zijn wel leuk om weer eens te horen!
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KILOMETERS gekocht man...
Je kunt goud ook als ETF kopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
aan wat voor ander soort had je gedacht dan?
NIKS... gewoon keihard solide goud jwzquote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt goud ook als ETF kopen.
maar voor vele beroepen mag je juist van woke de vrouwlijke term niet meer gebruikenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwelijke heroes.
Is woke
https://sheroes.comquote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwelijke heroes.
Is woke
Van alle merken een Porsche.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Een goed bouwjaar Porsche, limited idition omega horloge.
Maar nog beter vastgoed net als Bernard junior
Stratenmaaksters mag niet?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar voor vele beroepen mag je juist van woke de vrouwlijke term niet meer gebruiken
Kunnen we er dan niet gewoon roes van maken?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwelijke heroes.
Is woke
Ik ben voor.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we er dan niet gewoon roes van maken?
zo ordinair die bakken...quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van alle merken een Porsche.
Zoveel vrouwelijke helden zijn er niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we er dan niet gewoon roes van maken?
Ja de James Dean uitvoering (356) is een van de best renderende investeringen gebleken.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van alle merken een Porsche.
Ze zien er vooral allemaal hetzelfde uit.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo ordinair die bakken...
Hoes zijn vaginale heldinnen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kangaroes zijn Australische helden.
Liever een F40 dan.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de James Dean uitvoering (356) is een van de best renderende investeringen gebleken.
Maar ook genoeg andere zeldzame klassiekers.
Jawel hoorquote:Op donderdag 2 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel vrouwelijke helden zijn er niet.
Ze sporen sws niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar voor vele beroepen mag je juist van woke de vrouwlijke term niet meer gebruiken
Valt tegen tot nu toe, emancipatie is toch vooral je vagina laten zien op internet tot nu toe.quote:
Emancipatie zie ik als boos zijn op alles en vrouwen die hun vrouwelijkheid verliezen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt tegen tot nu toe, emancipatie is toch vooral je vagina laten zien op internet tot nu toe.
Prachtig dingquote:Op donderdag 2 september 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de James Dean uitvoering (356) is een van de best renderende investeringen gebleken.
Maar ook genoeg andere zeldzame klassiekers.
Die boosheid komt vaak voort uit lelijkheid t.o.v. vrouwen die wel knap zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Emancipatie zie ik als boos zijn op alles en vrouwen die hun vrouwelijkheid verliezen.
Tot op zekere hoogte is emancipatie goed maar het slaat wel wat door bij j sommigen.
Dat gebeurd gelukkig met regelmaatquote:Op donderdag 2 september 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt tijd dat ze zichzelf cancellen
Niet normaal inderdaad. Die nieuwe uitvoeringen gaan echt door het dak.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Volkswagen T1 California, 20 jr terug voor een prikkie nu 120K +
Soort van incels?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die boosheid komt vaak voort uit lelijkheid t.o.v. vrouwen die wel knap zijn.
Ik ken ze niet echt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar stikt het van, toch?
zijn toch wel wat uithoekjes waar ze nog florerenquote:Op donderdag 2 september 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt.
Op FOK! Is het ook even gaan liggen.
Ik lees ze nog dagelijks, wat minder duidelijk maar ze zijn er in overvloed.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken ze niet echt.
Op FOK! Is het ook even gaan liggen.
De nl nr 1quote:Op donderdag 2 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die boosheid komt vaak voort uit lelijkheid t.o.v. vrouwen die wel knap zijn.
Die kan zo aan de slag als informateur of een of andere minister die niets klaar weet te spelen. Is er weer eentje vertrokken.quote:
bestaat er eigenlijk naast de feministe ook een feministquote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bekendste feministe van NL, columnist in o.a. Volkskrant en Quest.
Zag net een bericht. De informateur spreekt keiharde taal ,,Het is een broos lijntje.”quote:Op donderdag 2 september 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan zo aan de slag als informateur of een of andere minister die niets klaar weet te spelen. Is er weer eentje vertrokken.
Ja, Lospedrosa.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaat er eigenlijk naast de feministe ook een feminist
Schrok ook behoorlijk van Ank Bijleveld.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag net een bericht. De informateur spreekt keiharde taal ,,Het is een broos lijntje.”
Ja ja Mariëttje Hamer gaat helemaal los
Ook haar hamsters opgegeten.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij eet die vaak gevulde eieren.
ow, ik moest gewoon typen en dat systeem maakte daar een soort van handschrift vanquote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef mschol het volgende:
wat een kut systeem, dat digitaal tekenen, zo met een handtekening zetten met je muis :/
Volgens haar ben JIJ een racist, per definitie.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij eet die vaak gevulde eieren.
Zal mij een rotzorg zijn wat die lelijke dikke ploemp van me vindquote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens haar ben JIJ een racist, per definitie.
https://www.volkskrant.nl/cs-bef5239b
Beta mannetjes die denken dat ze ook die manier een vrouw kunnen krijgen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaat er eigenlijk naast de feministe ook een feminist
ik kreeg een invul veld voor een krabbel zetten.. waardeloos..quote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ow, ik moest gewoon typen en dat systeem maakte daar een soort van handschrift van
Dit klinkt erg incellerig...quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beta mannetjes die denken dat ze ook die manier een vrouw kunnen krijgen.
wat is haar definitie van racist? (en inderdaad, geen zin het te lezen)quote:Op donderdag 2 september 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens haar ben JIJ een racist, per definitie.
https://www.volkskrant.nl/cs-bef5239b
60% of the time, it works every time.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beta mannetjes die denken dat ze ook die manier een vrouw kunnen krijgen.
Had ik ook, had maar wat gekrabbeld. Dag erop de FIOD, FBI, CIA, AIVD, KGB (dacht dat die niet meer bestond) en Willem Engel in m'n nek...quote:Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kreeg een invul veld voor een krabbel zetten.. waardeloos..
heb het op de een of andere manier nog iets gelijkends van kunnen maken..
maar goed, getekend.. ben benieuwd..
Die hele op dominantie gebaseerde indeling is gewoon om te huilen. Ik ben de sterkste gorilla.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit klinkt erg incellerig...
Nadat ze Baudet een Gore racist noemde die een bom moest krijgen in een interview.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal mij een rotzorg zijn wat die lelijke dikke ploemp van me vind
quote:. De uitspraken veroorzaken veel controverse en Ten Broeke reageert nu. Ze is heel erg geëmotioneerd. “Er is iets dat jullie van me moeten weten: ik ben al vele jaren geleden gediagnosticeerd met autisme (toen nog Asperger). Bij mij uit zich dat onder andere in moeite met het aanvoelen van humor en de niet-letterlijke betekenissen van dingen.”
Timothy McVeigh gebruikte ook Aromat in zijn bommen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Had ik ook, had maar wat gekrabbeld. Dag erop de FIOD, FBI, CIA, AIVD, KGB (dacht dat die niet meer bestond) en Willem Engel in m'n nek...
En dat voor een pakketje aromat voor grootgebruikers.
Is het ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit klinkt erg incellerig...
gelukkig doe ik dit alleen maar voor een huis..quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Had ik ook, had maar wat gekrabbeld. Dag erop de FIOD, FBI, CIA, AIVD, KGB (dacht dat die niet meer bestond) en Willem Engel in m'n nek...
En dat voor een pakketje aromat voor grootgebruikers.
Die gebruikte vooral zijn aangetaste hersens.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Timothy McVeigh gebruikte ook Aromat in zijn bommen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig doe ik dit alleen maar voor een huis..
Vroeger werkte dat nog wel, was je sterker dan je buurman maar had hij toevallig een knappe vrouw dan sloeg je gewoon die buurman doormidden, werkt trouwens bij alle dieren nog steeds zo.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hele op dominantie gebaseerde indeling is gewoon om te huilen. Ik ben de sterkste gorilla.
Zo zie ik het niet, ik ben de slimste, knapste, handigste man/vrouw brengt mensen verder.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hele op dominantie gebaseerde indeling is gewoon om te huilen. Ik ben de sterkste gorilla.
Fauci etc.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet, ik ben de slimste, knapste, handigste man/vrouw brengt mensen verder.
Concluderen dat man en vrouw gelijk zijn brengt de mensheid naar de afgrond.
We moeten onze verschillen omarmen.
Dieren schijten ook nog steeds waar ze staan.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger werkte dat nog wel, was je sterker dan je buurman maar had hij toevallig een knappe vrouw dan sloeg je gewoon die buurman doormidden, werkt trouwens bij alle dieren nog steeds zo.
Meer dan de helft van de mensheid leeft ook zonder plee, wat is je punt?quote:Op donderdag 2 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dieren schijten ook nog steeds waar ze staan.
Dat vergelijkingen met dieren in dit opzicht altijd wat onnozel zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensheid leeft ook zonder plee, wat is je punt?
Nee Zaagnie is niks voor mijquote:
Ik vind US nog steeds op die blije dansende vogel lijken anders.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vergelijkingen met dieren in dit opzicht altijd wat onnozel zijn.
das een remix van z'n eigen plaatquote:Op donderdag 2 september 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Zaagnie is niks voor mijEnige goede plaat die die ooit heeft gemaakt is de remix van Donkey Rollers – Motherfuck
Juist niet, om mensen te begrijpen zul je het dier in jezelf moeten erkennen en herkennen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vergelijkingen met dieren in dit opzicht altijd wat onnozel zijn.
neuhquote:Op donderdag 2 september 2021 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, om mensen te begrijpen zul je het dier in jezelf moeten erkennen en herkennen.
Ja weet ik, Donkey Rollers was een project samen met nog iemand, maar ben vergeten wie dat wasquote:Op donderdag 2 september 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das een remix van z'n eigen plaat
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb hier nog mergpijpen liggen
DV8 en Jowan.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, Donkey Rollers was een project samen met nog iemand, maar ben vergeten wie dat was
Je denkt dat je verheven bent van de natuur en je dierlijke driften hebt ingeruild voor antiquair en blues?quote:
Hoe lang heb je het al?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog chocolademelk
[ afbeelding ]![]()
maar niet meer in NL te koop vziw
'Verheven'.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt dat je verheven bent van de natuur en je dierlijke driften hebt ingeruild voor antiquair en blues?
Huh, hier nog wel gewoon.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog chocolademelk
[ afbeelding ]![]()
maar niet meer in NL te koop vziw
Chillen, slapen en eten.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga vies veel shoppen... jij?
maandje geleden 2 laatste flessen in schap gekocht...quote:
waar is hier?quote:
Motherfuck stond wel op de allerbeste cd ooit, Bitte Ein Beat 4quote:Op donderdag 2 september 2021 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das een remix van z'n eigen plaat
Ik zal morgen eens kijken in de AH winkel.quote:Op donderdag 2 september 2021 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maandje geleden 2 laatste flessen in schap gekocht...
[..]
waar is hier?
ik heb er best wat voor over om nog wat flessen in te slaan, maar de AH's (meerdere XL's) hier in de buurt verkoopt het niet meer. AH online zegt ook alleen in de winkel (maar niet welke winkel)
Weet niet wie het is maar klinkt als een wijs manquote:Op donderdag 2 september 2021 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Verheven'.
Drie keer Fauci.
Waar is Ballie?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Motherfuck stond wel op de allerbeste cd ooit, Bitte Ein Beat 4![]()
Zum arbeitquote:
Slaap lekker, en denk eraan...quote:Op donderdag 2 september 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Maar eens te kooi zo..
morgen begint het feest
met Aromatquote:Op donderdag 2 september 2021 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Slaap lekker, en denk eraan...
GALERIEDRAAD.
Ich will nur nicht gehen, ich will nur ein bisschen tanzen?quote:
@bitterbal ligt liever op het strandquote:Op donderdag 2 september 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ich will nur nicht gehen, ich will nur ein bisschen tanzen?
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Maar eens te kooi zo..
morgen begint het feest
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:bitterbal ligt liever op het strand
[ afbeelding ]
Wat is er morgen?quote:Op donderdag 2 september 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Maar eens te kooi zo..
morgen begint het feest
quote:Op donderdag 2 september 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:bitterbal ligt liever op het strand
[ afbeelding ]
zolang thuis inoakken geen optie is, is dat voor mij een utopie..quote:Op vrijdag 3 september 2021 06:43 schreef kwiwi het volgende:
2e dag naar kantoor deze week. Hoop dat ik nooit meer 5 dagen per week naar kantoor hoef, 2 voelt nu al als veel![]()
Ze zijn toch zo dood.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:20 schreef Koen66 het volgende:
is dat 'hen' etc nu een bedenksel van non-binairen etc zelf? Want taalkundig doen artikelen als deze echt pijn aan m'n ogen
https://www.nu.nl/achterk(...)j-bij-apeldoorn.html
Moenuhpoenuhquote:Op vrijdag 3 september 2021 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dud0r![]()
Hallo en Goedemorgen goudvisje![]()
Weet niet of je nog van de gemberthee met citroen bent maar alstu. En de honing kwam er gratis bij![]()
[ afbeelding ]
geez..quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:20 schreef Koen66 het volgende:
is dat 'hen' etc nu een bedenksel van non-binairen etc zelf? Want taalkundig doen artikelen als deze echt pijn aan m'n ogen
https://www.nu.nl/achterk(...)j-bij-apeldoorn.html
ik hou het gewoon op 'het' voor dat soort types. Al zal dat wel weer niet politiek correct zijn ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
geez..
volgens mij mogen ze bepalen hoe ze worden aangesproken ofzo?
haha ja die las ik net ookquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zijn toch zo dood.
https://www.nu.nl/wetensc(...)jden.html?redirect=1
ik zou bijna geneigd zijn om te vragen wat zich tussen de benen bevindt...quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou het gewoon op 'het' voor dat soort types. Al zal dat wel weer niet politiek correct zijn ofzo
ik moet als ik een collega weer eens zie eens vragen hoe hij aangesproken wil worden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou bijna geneigd zijn om te vragen wat zich tussen de benen bevindt...
en de aanspreek keuze daarvanaf te laten hangen
je zoon Xess noemenquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)huizing-naar-la.html
Wow de media doet toch ook goede dingen, weg met dat mens
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:32 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)huizing-naar-la.html
Wow de media doet toch ook goede dingen, weg met dat mens
dat is zeker zoquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Dat is toch triest, dat ze haar kind fotograferen, vuile roddelbladen.
Ik heb persoonlijk niks tegen Yolanthe.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zeker zo
Maar mijn hekel aan dat mens is groter dan die aan de roddelpers dus veel plezier in de US of A
ik ook niet hoor, ik heb geen celebs in m'n circlesquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niks tegen Yolanthe.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 september 2021 06:43 schreef kwiwi het volgende:
2e dag naar kantoor deze week. Hoop dat ik nooit meer 5 dagen per week naar kantoor hoef, 2 voelt nu al als veel![]()
ik vind 5 dagen best primaquote:
Sinds Corona ben ik niet vaker dan 3x op kantoor geweest en dat vind ik ook best/ prima.quote:
Ik vind elke week 1x wel prima, zoals bij mij op het werk nu (en in de toekomst). Toch we handig om af en toe even met het hele team gewoon tussendoor snel iets te overleggen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds Corona ben ik niet vaker dan 3x op kantoor geweest en dat vind ik ook best/ prima.
Momenteel moet ik 2x per week aanwezig zijn, maar ik hoorde alweer geluiden dat de versoepelingen niet gehaald kunnen worden, dus ik ben wel benieuwd wat dit voor voor de bezetting op kantoor doet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind elke week 1x wel prima, zoals bij mij op het werk nu (en in de toekomst). Toch we handig om af en toe even met het hele team gewoon tussendoor snel iets te overleggen.
Zo spaar ik te weinig airmilesquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds Corona ben ik niet vaker dan 3x op kantoor geweest en dat vind ik ook best/ prima.
Zolang ik een GEMIDDELDE reiskosten krijg, vind ik het niet erg om niet zo heel veel te hoeven reizenquote:
Neequote:Op vrijdag 3 september 2021 07:08 schreef mschol het volgende:
zeg, @:dr_flash kende je deze al: otterbox ?
en hoe groot is je lijstje nu inmiddels?
straks als de baas wakker is eens vragen of ik vandaag al van auto kan wisselenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang ik een GEMIDDELDE reiskosten krijg, vind ik het niet erg om niet zo heel veel te hoeven reizen
Af en toe mis ik mijn leaseauto wel, maar aan de andere kant mis ik de oude werkgever absoluut NIET.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks als de baas wakker is eens vragen of ik vandaag al van auto kan wisselen
dan kan ik mn eigen te koop gaan zetten.
Soms wel, maar 5 dagen in de week vind ik wat veel én ouderwets.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:07 schreef Karzai het volgende:
Kantoor toch heerlijk, goeiesmorregens juffrouw Jannie. Ik stond vanochtend op de tramhalte
ik was er deze week ook 3 dagen, dat was lang geleden en idd meer dan genoegquote:Op vrijdag 3 september 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer even wennenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was er deze week ook 3 dagen, dat was lang geleden en idd meer dan genoeg
Alsof je klanten je wel zien als je op kantoor zitquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lg was al aan het mekkeren dat we worden vergeten en niet zichtbaar zijn, tja.. is aanwezig zijn op kantoor zoveel beter dan de input die men levert?
ik was er bijna 5 weken niet geweest ivm vakantie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer even wennenwas 2 weken niet naar kantoor geweest.
soms wel, want bij sommige klanten heb ik ook een eigen kantoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je klanten je wel zien als je op kantoor zit
Ik ga volgende week naar een klant toe, dus dit is weer lekker windowdressing.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je klanten je wel zien als je op kantoor zit
Wat een luxequote:Op vrijdag 3 september 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, want bij sommige klanten heb ik ook een eigen kantoor
Kan je daar de deur dicht doen ?quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, want bij sommige klanten heb ik ook een eigen kantoor
valt best tegen als het zo'n kantoorcontainer unit is.quote:
Zo werkt het inderdaad. Ik had gisteren een collega aan de lijn en we zijn het er allebei over eens dat eens per maand wel genoeg is om naar kantoor te komenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar een klant toe, dus dit is weer lekker windowdressing.
Anyway, vanuit het MT werd ook opgeroepen om naar kantoor te komen, omdat diegene meer energie krijgt van mensen irl ontmoeten dan digitaal.
DUS, omdat jij er energie van krijgt, moeten wij maar op komen dravenSure.
Dat valt dan wat tegenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt best tegen als het zo'n kantoorcontainer unit is.
ja, en rolluik naar benedenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je daar de deur dicht doen ?
Ja, mijn collega's zitten ook niet te springen, maar die lg moet natuurlijk wel.. anders geen team om te managenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo werkt het inderdaad. Ik had gisteren een collega aan de lijn en we zijn het er allebei over eens dat eens per maand wel genoeg is om naar kantoor te komen
quote:
Dan heb jij een heel andere leidinggevende dan ik. Die van mij vind eens in de 2x weken dat ze moet wel prima en eigenlijk al teveelquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn collega's zitten ook niet te springen, maar die lg moet natuurlijk wel.. anders geen team om te managen
Ik vind eens per maand wel prima. Begin zal wel wat meer worden maar dat komt door een extra taak die ik heb op het moment. Maar dat is na oktober weer voorbij. Kan ik weer lekker thuis blijven werken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, 1x per maand is misschien wat weinig, maar 2x per week moet lukken.
Gezellig is my middle namequote:
Geen reistijdquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:20 schreef Karzai het volgende:
Maar als je thuis kan werken heeft dat volgens mij veel voordelen, niet in de file of volle trein. Ook goed voor het milieu!
Gianni gezellig 61quote:
Ja, dat kan, maar ik denk ook dat ze van bovenaf gepusht wordt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij een heel andere leidinggevende dan ik. Die van mij vind eens in de 2x weken dat ze moet wel prima en eigenlijk al teveel
[..]
Ik vind eens per maand wel prima. Begin zal wel wat meer worden maar dat komt door een extra taak die ik heb op het moment. Maar dat is na oktober weer voorbij. Kan ik weer lekker thuis blijven werken.
Lijkt me heerlijk!quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Nog een jaar thuiswerken en we zijn allemaal mensenschuwe asociale kluizenaars die al teveel prikkels krijgen van een vlieg op het raam, aan de buitenkant
het zonnetje in huisquote:
Zou voor mij ook dik een uur schelen die ik langer in bed kan doorbrengen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen reistijd![]()
Scheelt zoveel per dag
Chill.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Nog een jaar thuiswerken en we zijn allemaal mensenschuwe asociale kluizenaars die al teveel prikkels krijgen van een vlieg op het raam, aan de buitenkant
Dan wordt het wel een hele lange naam hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnetje in huis
voor al uw feesten en partijen
Het scheelt vooral dat ik me dan wat rustiger aan zou kunnen kleden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen reistijd![]()
Scheelt zoveel per dag
nu 2 uren eind van het jaar nog maar een half uurquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen reistijd![]()
Scheelt zoveel per dag
Dat zou wel meer een optie zijn ja. Als ik dat zou willen, moet ik eigenlijk om 6 uur op en dat gaat me te ver.quote:
dat staat gewoon achterop mijn visitekaartje..quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een hele lange naam hoor
Dit is een uitlach- filmpjequote:Op vrijdag 3 september 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
_!
https://www.ad.nl/video/p(...)g-nieuw-album-247028
Ik zou zo vroeg ook geen zin hebben om te gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou wel meer een optie zijn ja. Als ik dat zou willen, moet ik eigenlijk om 6 uur op en dat gaat me te ver.
leuke teckel wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een uitlach- filmpje
Ach ja, aan de andere kant zijn dit niet de mensen die Mexicaanse baby's met hun tanden verscheuren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een uitlach- filmpje
Opstaan heb ik überhaupt nooit zin in, laat staan eerder dan absoluut noodzakelijk. Er is een reden dat ik direct uit werk ga sporten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou zo vroeg ook geen zin hebben om te gaan hardlopen.
Het is wel laag vermaak. Gun die mensen hun emotie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ja, aan de andere kant zijn dit niet de mensen die Mexicaanse baby's met hun tanden verscheuren.
Is dat net zoiets als kipstuckjes?quote:
Shit, betraptquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als kipstuckjes?
het lijkt er op, maar het is eigenlijk heel iets ander
Ik zou best wel eens met de fiets naar het werk willen, maar niet als ik bedenk hoe vroeg ik de wekker dan moet zettenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opstaan heb ik überhaupt nooit zin in, laat staan eerder dan absoluut noodzakelijk. Er is een reden dat ik direct uit werk ga sporten.
jaaaaaaaaaa we hebben weer watquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
"Misokinesie, als samenleving moeten we erkennen dat velen van jullie stilletjes lijden onder deze visuele uitdaging en dat het een negatief effect kan hebben op het vermogen om te werken, op school te leren of te genieten in sociale situaties"
https://www.scientias.nl/(...)nd-probleem-te-zijn/
Iets om zielig om te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa we hebben weer wateen ziektebeeldje voor in de collectie
Hoeveel tijd zou het je kosten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens met de fiets naar het werk willen, maar niet als ik bedenk hoe vroeg ik de wekker dan moet zetten
het fietsen op zich valt wel mee. Met de auto ben ik 30 minuten onderweg, met de fiets 50 ongeveer.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zou het je kosten?Want je begint sowieso redelijk vroeg toch?
Ja, ouch. Kerel heeft ongeveer hetzelfde qua reistijd, maar die heeft het voordeel dat 'ie later begint en de wekker gaat dan toch al.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het fietsen op zich valt wel mee. Met de auto ben ik 30 minuten onderweg, met de fiets 50 ongeveer.
maar dan moet ik me op het werk wel douchen en omkleden
dus toch minimaal een half uur eerder mn nest uit. dat zou dan om 5:30 zijn: Nope
Maar als je meerdere kantoren hebt, is het toch ook niet handig om met de fiets te komen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het fietsen op zich valt wel mee. Met de auto ben ik 30 minuten onderweg, met de fiets 50 ongeveer.
maar dan moet ik me op het werk wel douchen en omkleden
dus toch minimaal een half uur eerder mn nest uit. dat zou dan om 5:30 zijn: Nope
Zo'n kantoordouche is meestal de plek voor twee dingen, werkseks en legionella.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als je meerdere kantoren hebt, is het toch ook niet handig om met de fiets te komen?
Wij hebben sinds kort een kantoordouche, super handig voor de mensen die wel op de fiets komen, maar het is voor mij ongeveer 60 km enkele reis, dus dat gaat hem sowieso niet worden.
Net waar je die dag zijn moet. En misschien staan er sowieso auto's ter beschikking?quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als je meerdere kantoren hebt, is het toch ook niet handig om met de fiets te komen?
Wij hebben sinds kort een kantoordouche, super handig voor de mensen die wel op de fiets komen, maar het is voor mij ongeveer 60 km enkele reis, dus dat gaat hem sowieso niet worden.
en de voorraad blikjes.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kantoordouche is meestal de plek voor twee dingen, werkseks en legionella.
dit is even uitgaande van het hoofdkantoor. Naar de klanten toe ben ik sowieso langer onderweg.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opslag voor schoonmaakmiddel.quote:
Ik zet hem speciaal even voor je op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
*ze zien me rollen, ze haten*
Moet je ook maar verder dan een kwartier van je werk wonenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt vooral dat ik me dan wat rustiger aan zou kunnen kleden.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n kantoordouche is meestal de plek voor twee dingen, werkseks en legionella.
Vroeger op de middelbare school.. moest ik een uur heen en een uur terug, langzaam werd dat drie kwartier en gespierde benenquote:Op vrijdag 3 september 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb jarenlang gefietst naar mijn werk, heb het wel eens vervloekt hoor maar over het algemeen is dat gewoon heerlijk, uur heen, uur terug
Ik kreeg ook al heel snel de benen van een God, echt van die varkenshaasjes van kuiten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger op de middelbare school.. moest ik een uur heen en een uur terug, langzaam werd dat drie kwartier en gespierde benen
Ik maak niet zo snel de associatie met varkenshaasjes als ik naar mannenkuiten kijk, maar goed okequote:Op vrijdag 3 september 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al heel snel de benen van een God, echt van die varkenshaasjes van kuiten.
Ja nu zit ik weer op kipfilet niveau.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak niet zo snel de associatie met varkenshaasjes als ik naar mannenkuiten kijk, maar goed oke
quote:Beheerder van het complex is Nederwoon Verhuurmakelaardij uit Apeldoorn. Volgens bewoners van het complex is het bedrijf de afgelopen anderhalf jaar geregeld gewezen op scheuren in het complex en bij de balkons, maar gebeurde daar niets mee. ,,Het enige wat ze ons lieten weten was dat ze met een onderzoek ernaar bezig waren. En verder gebeurde er eigenlijk niets.‘’ Vastgoedmanager Sander Meeboer van Nederwoon ontkent dat.
Burgemeester Roks moest gisteren moeite doen om zijn afkeuring over de houding van de beheerder voor zich te houden. Temeer omdat de gemeente Halderberge naar aanleiding van de gebeurtenissen gisterochtend zelf contact moest zoeken met het bedrijf. De gemeente legde Nederwoon vervolgens een ultimatum op. Voor drie uur 's middags moest het bedrijf kunnen aantonen dat het gebouw weer veilig was. Toen duidelijk werd dat dat niet lukte, besloot de gemeente hekken om het complex te zetten.
https://www.bndestem.nl/d(...)ongelukken~a95c0ad0/
Kipfiletjes onder je armenquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nu zit ik weer op kipfilet niveau.
Dat is een vrouwenprobleempjequote:Op vrijdag 3 september 2021 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kipfiletjes onder je armen
Ik heb een keer een beheerder gewezen op de scheurtjes in het plafond van het balkon van de bovenbuurman van mijn vorige woning. Kreeg ik als antwoord: "Ja, dat is heel normaal, niets om je druk over te maken."quote:
Ja? Geen idee.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenprobleempje
Je zou maar een hele diepe slaper zijn en het niet hebben gemerkt en 's ochtends met je slaaphoofd en een kop koffie je balkon op willen stappenquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een beheerder gewezen op de scheurtjes in het plafond van het balkon van de bovenbuurman van mijn vorige woning. Kreeg ik als antwoord: "Ja, dat is heel normaal, niets om je druk over te maken."
Dus als dat balkon instort, zal ik die woorden nooit meer vergeten.
FTFYquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou maar een hele diepe slaper zijn en het niet hebben gemerkt en 's ochtends met je slaaphoofd en een kop VERWENkoffie je balkon op willen stappen
en een croissantje?quote:
In dat geval is het dan verweeeeeeeeeeeeeeeenkof...plofquote:
Ja, dat kan, maar ik ontbijt nooit zo vroegquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat geval is het dan verweeeeeeeeeeeeeeeenkof...plof
Zin in een stuk pizza quatro formaggiquote:
Zodra ik wakker ben kan ik etenquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ik ontbijt nooit zo vroeg
Ik heb daar iets meer tijd voor nodig en dan heb ik honger in de autoquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin in een stuk pizza quatro formaggi
quote:
Wel lekker koolhydraatbeperkt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:17 schreef Karzai het volgende:
Ik heb net 2 eitjes en een sinaasappel op
Beste baas van Karzai,quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:16 schreef Karzai het volgende:
UitStraling wil jij een briefje maken?
Prima hapje net voor de seks zo.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:17 schreef Karzai het volgende:
Wel los van elkaar hoop ik, niet een omeletje met stukjes sinaasappel ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:17 schreef Karzai het volgende:
Als ik lang in de auto zit neem ik wel een thermosbeker koffie mee, maar eten doe ik over het algemeen niet in de autoquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar iets meer tijd voor nodig en dan heb ik honger in de auto
2 rauwe eieren en een sinaasappel in de blender voor een goede smoothie.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel los van elkaar hoop ik, niet een omeletje met stukjes sinaasappel ofzo
Gekookte eitj3squote:Op vrijdag 3 september 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel los van elkaar hoop ik, niet een omeletje met stukjes sinaasappel ofzo
Ja fu. Da's nog een ergere oorwurm dan dat gerol.quote:
Ik liever ook niet en drinken neem ik al helemaal niet mee, want dan moet ik naar de wc.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik lang in de auto zit neem ik wel een thermosbeker koffie mee, maar eten doe ik over het algemeen niet in de auto
Waarheid wel ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een vrouwenprobleempje
Lekker verse opskeer?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Pffttt echt geen zin om te werken vandaag, straks wel even naar de kapper, even lekker tijd voor mezelf
quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja fu. Da's nog een ergere oorwurm dan dat gerol.
Hoe gaat het met sporten?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel ja.
* IJsdraakje kijkt naar kipfilets
als je heel hard je armen schud hoor je ze dan ook klappen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid wel ja.
* IJsdraakje kijkt naar kipfilets
Ja, lijkt me enig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik er een kek patroontje in laten scheren?
Je zadel mist zijn uitzicht.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel zin om te fietsen, maar mijn fiets staat in de schuur en de schuur staat vol met schoonlala's rotzooi.
Geen zin om over een mount everest van troep die fietsen te pakken
Als ik ze niet aanspan wel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je heel hard je armen schud hoor je ze dan ook klappen?
Ik heb m'n tasje weer mee. Ik vrees volgend weekend. Obstacle run.quote:
Ik ga wel een stukje lopen.quote:
Good busyquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik ze niet aanspan wel.
[..]
Ik heb m'n tasje weer mee. Ik vrees volgend weekend. Obstacle run.
Het is wel nodig vandaag, afgelopen week helemaal niets gedaan natuurlijk.quote:
Heb je een weelderige haarbos? Dan moet ik even mijn beeld van je aanpassen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Pffttt echt geen zin om te werken vandaag, straks wel even naar de kapper, even lekker tijd voor mezelf
Jezus, heeft ze zelf geen schuur?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel zin om te fietsen, maar mijn fiets staat in de schuur en de schuur staat vol met schoonlala's rotzooi.
Geen zin om over een mount everest van troep die fietsen te pakken
Goed bijgehouden gazonnetje, nou ja niet zo goed bijgehouden nu maar dadelijk weer wel dusquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een weelderige haarbos? Dan moet ik even mijn beeld van je aanpassen.
Ze zijn gewoon enablers om schoonfamilie over de vloer te krijgen, maar zien dat zelf niet; en wel klagenquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, heeft ze zelf geen schuur?
Weet je nog die foto van die Afghaanse windhond van een paar dagen geleden?quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een weelderige haarbos? Dan moet ik even mijn beeld van je aanpassen.
Is toch veel makkelijker om al je zooi bij een ander te stallen? Kan je tenminste je eigen schuur in.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatste paar uurtjes, you can do it my friend, Hungary awaits as a fitting reward.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen Haagse oliebolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |