SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
party pooper die man van jouquote:Op donderdag 2 september 2021 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stelde net voor om dit weekend maar eens naar de Playa in Zandvoort te gaan, vond Symph geen goed idee
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik stelde net voor om dit weekend maar eens naar de Playa in Zandvoort te gaan, vond Symph geen goed idee
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel antiroos.
Jakhals Frank Boeijen
Nee, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij kon niet eens parkeren bij dat gebouw van zijn werk in Haarlem waar hij vanmiddag moest zijn (wat hij onderweg aanwees)quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij kon niet eens parkeren bij dat gebouw van zijn werk in Haarlem waar hij vanmiddag moest zijn (wat hij onderweg aanwees)
De parkeerplaats wordt verhuurd en dan gaat men met de fiets verder, de fietsen werden afgeleverd.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]en dat is toch redelijk ver overal vandaan ?
als de fietsen dan maar weer terugkomen en niet ergens in de duinen achter blijvenquote:Op donderdag 2 september 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De parkeerplaats wordt verhuurd en dan gaat men met de fiets verder, de fietsen werden afgeleverd.
quote:Op donderdag 2 september 2021 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Robert ten Brink - Kijk maar naar die deur
Het kan en mag weer, dus dan ga ik. Als dingen veranderen annuleer ik gewoon weer, moeilijker dan dat is het niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toe maar.....
Ben verstandig en blijf lekker thuis.
Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 2 september 2021 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
als de fietsen dan maar weer terugkomen en niet ergens in de duinen achter blijven
GMTAquote:Op donderdag 2 september 2021 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja
Heb je zo'n slechte vriendin, dat je zo graag weg bent, of neem je haar wel mee?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het kan en mag weer, dus dan ga ik. Als dingen veranderen annuleer ik gewoon weer, moeilijker dan dat is het niet.
Noorwegen is leuk enzo, maar ben gewend aan veel weg zijn, en dat kan al anderhalf jaar niet...
Die gaat mee ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte vriendin, dat je zo graag weg bent, of neem je haar wel mee?
quote:
Of ze nou wil of niet..... die gaat mee!quote:
Ze wil.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Of ze nou wil of niet..... die gaat mee!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |