SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende: Het Viswijf in Den Bosch is wel een verse aanrader, leuke hippe mensen, exquise wijntjes en een spannende dagkaart.
quote:Taartje van tonkabonen
Goeden kwoot.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!
forum
Dr_Flash
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com
privacy • premium account • voorwaarden
Simonis.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat er ergens een restaurant is dat kibbeling op het menu heeft staan, ja zo'n AYCE misschien.
Dank.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zou ik @:ijsdraakje niet beschrijven maar vooruit
Kibbeling niet; maar als je in UK ergens aan zee visje gaat eten dan krijg je gewoon een ordinair goed visje te eten.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat er ergens een restaurant is dat kibbeling op het menu heeft staan, ja zo'n AYCE misschien.
Lukt het?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!
forum
Dr_Flash
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com
privacy • premium account • voorwaarden
Surinaams bestel ik niet meer; altijd te laat.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zo'n om te koken, denk dat ik chinees of surinaams bestel
En een bord vol dat je dan krijgtquote:
kan je rekening mee houden als je dat vantevoren weet, 4 uur bestellen heb je het 6 uurquote:Op donderdag 2 september 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surinaams bestel ik niet meer; altijd te laat.
Is eigenlijk geen AYCE, maar je krijgt zoveel dat het er op lijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |