SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende: Het Viswijf in Den Bosch is wel een verse aanrader, leuke hippe mensen, exquise wijntjes en een spannende dagkaart.
quote:Taartje van tonkabonen
Goeden kwoot.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!
forum
Dr_Flash
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com
privacy • premium account • voorwaarden
Simonis.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat er ergens een restaurant is dat kibbeling op het menu heeft staan, ja zo'n AYCE misschien.
Dank.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zou ik @:ijsdraakje niet beschrijven maar vooruit
Kibbeling niet; maar als je in UK ergens aan zee visje gaat eten dan krijg je gewoon een ordinair goed visje te eten.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat er ergens een restaurant is dat kibbeling op het menu heeft staan, ja zo'n AYCE misschien.
Lukt het?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!
forum
Dr_Flash
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Wat kan er spannend zijn aan een dagkaart? "zouden de frikadellen vandaag geleverd zijn of niet?"?
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue ibood.com
privacy • premium account • voorwaarden
Surinaams bestel ik niet meer; altijd te laat.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
ik heb niet zo'n om te koken, denk dat ik chinees of surinaams bestel
En een bord vol dat je dan krijgtquote:
kan je rekening mee houden als je dat vantevoren weet, 4 uur bestellen heb je het 6 uurquote:Op donderdag 2 september 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surinaams bestel ik niet meer; altijd te laat.
Is eigenlijk geen AYCE, maar je krijgt zoveel dat het er op lijkt.quote:
Geeeeejquote:Op donderdag 2 september 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is eigenlijk geen AYCE, maar je krijgt zoveel dat het er op lijkt.
Inb4: jezelf quoten is geeej
ja lekkerquote:
geen opgevoerde scootmobiel hebbenquote:Op donderdag 2 september 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Surinaams bestel ik niet meer; altijd te laat.
Dit verklaart wel een hoop.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen opgevoerde scootmobiel hebben
Komend van naar eigen zeggen een luidruchtig figuur, vind ik dit amusant.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luidruchtig daarbinnen zeker ook?
Het is Scheveningen/ Den Haag, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luidruchtig daarbinnen zeker ook?
Zit er ook iets in de koelkast wat lekker is en snel klaar kan zijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik twijfel nog, wel weer 15 euro, terwijl de koelkast vol zit.
YOLO manquote:Op donderdag 2 september 2021 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik twijfel nog, wel weer 15 euro, terwijl de koelkast vol zit.
Er is een tijd voor alles hč, ben jij zo eendimensionaal dat je maar een standje hebt dan of zo?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komend van naar eigen zeggen een luidruchtig figuur, vind ik dit amusant.
pasta carbonara, of ovenpatat en worstjes met een beetje komkommer en tomaatjesquote:Op donderdag 2 september 2021 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit er ook iets in de koelkast wat lekker is en snel klaar kan zijn?
Uiteraard, je bent introvert of je bent het niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een tijd voor alles hč, ben jij zo eendimensionaal dat je maar een standje hebt dan of zo?
Schreeuwtokkies die naar bloemkool ruiken.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is Scheveningen/ Den Haag, wat denk je zelf?
Nee, naar vis.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies die naar bloemkool ruiken.
En waar heb je meer zin in?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
pasta carbonara, of ovenpatat en worstjes met een beetje komkommer en tomaatjes
Het was toch een visvreetschuurquote:
Vis ruikt niet, dat zijn de ontbindingsdampen van niet verse vis, dat is hetzelfde als je een vijf dagen dode kat langs de weg vind, eraan ruikt en zegt, ja dat is een vleeslucht.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was toch een visvreetschuur
Ik denk niet dat die mensen groenten eten bij Simonis.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schreeuwtokkies die naar bloemkool ruiken.
Eeeeuhm.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis ruikt niet, dat zijn de ontbindingsdampen van niet verse vis, dat is hetzelfde als je een vijf dagen dode kat langs de weg vind, eraan ruikt en zegt, ja dat is een vleeslucht.
Creatinescheten.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die mensen groenten eten bij Simonis.
Volgens mij is je neus stuk. Ik heb het niet over stank he.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis ruikt niet, dat zijn de ontbindingsdampen van niet verse vis, dat is hetzelfde als je een vijf dagen dode kat langs de weg vind, eraan ruikt en zegt, ja dat is een vleeslucht.
Wat schaft de pot?quote:
Gisteren verwenavond gehad?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al de hele dag een vlek voor mn oog.
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren verwenavond gehad?
quote:
Ik ga zo het terras op.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb geen honger, meer zin in een lekker wijntje in de zon met wat versnaperingen
K3 is niet meer wat het geweest is sinds Karen weg is.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
jongens ik ga zaterdag naar een concert van K3.
dolletjes.
met een pilletje in je mik kan dat best leuk zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
dolletjes.
Wat is het leven toch leuk als je een kind hebt.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
dolletjes.
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een pilletje in je mik kan dat best leuk zijn
Geen idee joh.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K3 is niet meer wat het geweest is sinds Karen weg is.
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een pilletje in je mik kan dat best leuk zijn
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is het leven toch leuk als je een kind hebt.
zij worden geil van Haagsgod natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef Karzai het volgende:
Word je ook geil van met die drie mooie dames
Grote kans van wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
zz
[..]
zij worden geil van Haagsgod natuurlijk
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Met je kind naar K3 gaan is wel een van de meest sneue dinge die je als vader kunt meemaken, laat dan je vrouw meegaan of geef een bevriende homoseksueel een paar tientjes.
Denk niet dat het gewaardeerd wordt op een kinderfeestje, maar mischien in de kleedkamerquote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
zz
[..]
zij worden geil van Haagsgod natuurlijk
Misschien gaat MevrHaags ook wel mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Met je kind naar K3 gaan is wel een van de meest sneue dinge die je als vader kunt meemaken, laat dan je vrouw meegaan of geef een bevriende homoseksueel een paar tientjes.
Nope.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien gaat MevrHaags ook wel mee.
Ja dan kun je toch gewoon zelf mannendingen gaan doen?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien gaat MevrHaags ook wel mee.
Mja dat doe je gewoon voor je dochter, en dan koop je de cd ook nogquote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Moet je niet raar opkijken als je dochter een paar jaar later niet zo goed mee kan komen op school.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja dat doe je gewoon voor je dochter, he en dan koop je de cd ook nog
eeehquote:Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan kun je toch gewoon zelf mannendingen gaan doen?
Beter dan naar drie huppelende uitgezakte Belgische huisvrouwen kijken.
Gratiesj 5g antennequote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik mee wil doen aan een 5 jarig Corona project van de overheid, waarbij ik mezelf moet prikken en geen vergoeding krijg.
Hoeveel mensen zouden ja zeggen?
Goed voor je karma.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik mee wil doen aan een 5 jarig Corona project van de overheid, waarbij ik mezelf moet prikken en geen vergoeding krijg.
tja ik ken ze nietquote:Op donderdag 2 september 2021 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overal van genieten zoveel het kan.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje Indian Summer vibes.
quote:
Die staat toch al op - 93383483939383 miljoen miljard, daar helpt zo'n overheidsonderzoekje niet aan mee.quote:
Ik ook niet.quote:
Amenquote:Op donderdag 2 september 2021 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K3 is niet meer wat het geweest is sinds Karen weg is.
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Als je een bepaald type kind wenst wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Is toch leuk voor je kind.
US neemt zijn zoon liever mee naar de kamasutra beurs.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Is toch leuk voor je kind.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een bepaald type kind wenst wel.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:08 schreef Haags het volgende:
[..]
US neemt zijn zoon liever mee naar de kamasutra beurs.
Stukje Siswet. @:dud0r @:wereldgozer
en dan naar de K(ontplug)3 showquote:Op donderdag 2 september 2021 18:08 schreef Haags het volgende:
[..]
US neemt zijn zoon liever mee naar de kamasutra beurs.
Stukje Siswet. @:dud0r @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:10 schreef Ama het volgende:
'Kijk zo kun je een kabouter laten verdwijnen'Ja dat is echt niet gezond meer ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |