SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee jij loopt moeilijk te doen vriendquote:Op donderdag 2 september 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende: [..] De mijne is 12 jaar oud
En als ik hier kom zaniken of ik al een nieuwe rugzk mag kopen lopen julie alleen maar moeilijk te doen
![]()
Oh, mijn zegen heb je hoor.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne is 12 jaar oudEn als ik hier kom zaniken of ik al een nieuwe rugzk mag kopen lopen julie alleen maar moeilijk te doen
Ik zei toch al dat ik onder een steen leef.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig weer enigszins is geaccepteerd was?
Noem je Holledeer nu een wannabee?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
The Northface is toch voor stoere wannebe gangsters?
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei toch al dat ik onder een steen leef.![]()
quote:Anno 2016 is het verschijnsel Lonsdalejongeren vrijwel geheel verdwenen uit het Nederlandse straatbeeld. Het merk werd onder meer als populairste merk verkozen door Madonna.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lonsdale_(kleding)
Druk met die Italiaan?quote:
Vergelen met Takkie wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem je Holledeer nu een wannabee?
oh nou dat weer NOU DAT WEER NOU DAT WEERquote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee jij loopt moeilijk te doen vriendWij raden goede modellen aan maar jij wil persé een rugzakje van 0.5 liter
Ik loop hele dagen in m'n Mammut kleding rond, heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso in sportkleding rondlopen, en het dan raar vinden dat laag volk er ook mee loopt
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou dat weer NOU DAT WEER NOU DAT WEER
Wat moet ik ánders aan tijdens het sporten?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso in sportkleding rondlopen, en het dan raar vinden dat laag volk er ook mee loopt
Ja, da's dus ver nadat ik er ook maar iets om gaf.quote:
Sexyquote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop hele dagen in m'n Mammut kleding rond, heerlijk
jawel maar ik had wat droog en laat terug geappt eergisteren en daar is geen reactie op gekomenquote:Op donderdag 2 september 2021 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft niks meer laten horen na z'n vakantie ofzo?
Buiten het sporten omquote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat moet ik ánders aan tijdens het sporten?
goor man. Mini saucijzebroodjes en rauwe wortel hier.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
BuRP...
Hele zak aardappelen op
Slutty summer.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ik had wat droog en laat terug geappt eergisteren en daar is geen reactie op gekomen
Oh saucijzenbroodjes.. dat heb ik al lang niet meer gegeten. Nog eens makenquote:Op donderdag 2 september 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goor man. Mini saucijzebroodjes en rauwe wortel hier.
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
Ze zien me rollen, ze haten ...
Nu zit ik daar dus weer de hele dag mee in mijn kop
Ik nu ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
Het verval is ingetreden, een BN-er zei ooit, zodra je samen in de slonstijd aankomt gaat Saskia met haar ene korte beentje van de overkant er toch ook wel een beetje leuk uitzien.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
IJs en kwiwi zien me rollen, ze haten
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
BuRP...
Hele zak aardappelen op
Zeg, bal, wanneer ga je die kop laten rollen.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef LTVDK het volgende:
IJs en kwiwi zien me rollen, ze haten
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg, bal, wanneer ga je die kop laten rollen.
Ach als we uitgaan kleden we ons nog netjes aan. Als dat ook niet meer gebeurt dan is het verval echt ingetreden jaquote:Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verval is ingetreden, een BN-er zei ooit, zodra je samen in de slonstijd aankomt gaat Saskia met haar ene korte beentje van de overkant er toch ook wel een beetje leuk uitzien.
Maar een van m'n slonsbroeken is kerel z'n favoriete broek?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verval is ingetreden, een BN-er zei ooit, zodra je samen in de slonstijd aankomt gaat Saskia met haar ene korte beentje van de overkant er toch ook wel een beetje leuk uitzien.
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeg, bal, wanneer ga je die kop laten rollen.
Ja easy preutaccess is wat anders.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een van m'n slonsbroeken is kerel z'n favoriete broek?
Qua looks.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja easy preutaccess is wat anders.
ja had ze gezien. Leuke fotosquote:Op donderdag 2 september 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier staan er nog meer.
https://edition.cnn.com/t(...)scli-intl/index.html
Maken ze niet meer. Ding is 15 jaar oud.quote:
Ik had laatst mijn Marmot-jas nog aanquote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook weer smurfbroeken bijbestellen of ergens opsnorren.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maken ze niet meer. Ding is 15 jaar oud.
Zal dan binnenkort ook wel populair zijn bij Mahmoudquote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
smurfwinter is comingquote:Op donderdag 2 september 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook weer smurfbroeken bijbestellen of ergens opsnorren.
Nee nog ff wachten. Zondag begint de zomer alsnogquote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog ff wachten. Zondag begint de zomer alsnog
Mag ik het kaartje weer posten van bitterbal?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog ff wachten. Zondag begint de zomer alsnog
welk kaartjequote:Op donderdag 2 september 2021 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ik het kaartje weer posten van bitterbal?
mjawelquote:Op donderdag 2 september 2021 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de temperaturen hier deze week
Blijkbaar.quote:
ge wit wat da 't isquote:Op donderdag 2 september 2021 12:37 schreef LTVDK het volgende:
ziede mij int stad rijden op mijne veloquote:
Hier voor de verandering nog wat warmer. Oostenwind.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals gewoonlijk hier iedere dag 25 graden zo ongeveer.
opschepperquote:Op donderdag 2 september 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals gewoonlijk hier iedere dag 25 graden zo ongeveer.
Dit is wel eventjes geleden.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:59 schreef Karzai het volgende:
Sexy on the beach come on everybody!
https://www.thesun.ie/new(...)p-flop-smack-poland/quote:Op donderdag 2 september 2021 12:59 schreef Karzai het volgende:
Sexy on the beach come on everybody!
ben benieuwdquote:Op donderdag 2 september 2021 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
bitterbal strandpaint... idee voor later
ja het is een to go guillotinequote:Op donderdag 2 september 2021 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
guillotine gaat gewoon mee natuurlijk
Een to gollotine?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is een to go guillotine
Ramona?quote:
BitterRomanaquote:Op donderdag 2 september 2021 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie was er hier ook weer het scootertuig?
als het zo doorgaat, dalek een ijsje op het balkonquote:
en bbq?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het zo doorgaat, dalek een ijsje op het balkon
ik had een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat je ook weer teurg komt als je weg gaat.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op de terugweg ban de kapper misschien ook maar een ijsje halen.
Eerst even fiets voor het huis zetten. Hond breekt meestal de tent af zodra hij me weg ziet gaan met de fiets.
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat je ook weer teurg komt als je weg gaat.
ja vanavond na werk maar eens voor zitten... Straks de expositie Bitterbalkonië: slangenparadijs aan de Maas (mooi he?)quote:
Sommige vrouwen reageren ook zo.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer gelezen dat honden niet begrijpen dat je ook weer teurg komt als je weg gaat.
oh jaquote:Op donderdag 2 september 2021 13:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja vanavond na werk maar eens voor zitten... Straks de expositie Bitterbalkonië: slangenparadijs aan de Maas (mooi he?)
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Springen die ook tegen je aan als je weer thuis komt?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen reageren ook zo.
Yep alleen de lippenstift zit anders dan.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Springen die ook tegen je aan als je weer thuis komt?
had laatste keer in thailand zon hond bij dat huisje. Altijd door het dolle heen als ik weer terug kwam van strand ofzo en altijd verdrietig als ik weg gingquote:Op donderdag 2 september 2021 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je moet het trainen natuurlijk. Die van mij kan best x uur alleen zijn als die gewoon zijn vaste ritueel heeft. Als ik dan op de doggy-cam kijk is hij grootste deel van de dag gewoon aan het slapen en beetje aan het chillen.
Zodra ik thuis ben natuurlijk wel blij
Ligt aan het type en ras dat je hebt en hoeveel je er hebt, sommige hondenrassen zijn pas echt helemaal gelukkig in een roedeltje blaffers.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Je moet het trainen natuurlijk. Die van mij kan best x uur alleen zijn als die gewoon zijn vaste ritueel heeft. Als ik dan op de doggy-cam kijk is hij grootste deel van de dag gewoon aan het slapen en beetje aan het chillen.
Zodra ik thuis ben natuurlijk wel blij
Ik moet dit echt eens op T-shirts laten printenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
guillotine gaat gewoon mee natuurlijk
gewoon je omelet alvast gaan maken. op mute, camera uit en hoppaquote:Op donderdag 2 september 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bla bla bla chocoladevla
Efficiëntie
Procesoptimalisatie
Kwaliteit
Ik wil een omelet maken, hou nou op met praten
Ja, dat gaat nietquote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon je omelet alvast gaan maken. op mute, camera uit en hoppa
laat wattenschijfje vast beginnen met maken danquote:Op donderdag 2 september 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat gaat nietwant ik moet ook mee praten
So sad.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
klinkt wel als een woordenomelet. Beetje een droge dat wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bla bla bla chocoladevla
Efficiëntie
Procesoptimalisatie
Kwaliteit
Ik wil een omelet maken, hou nou op met praten
heb je een bluetooth headset?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"WAT? MIJN MENING? WAAROVER? JA HET BOEIDE ME GEEN REET DUS IK BEN EEN OMELET GAAN MAKEN!! DOES THAT ANSWER YOUR QUESTION??"quote:Op donderdag 2 september 2021 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@datismijnmeningquote:
Corona leidt tot champagnetekort
Het wordt mogelijk nog een hele opgave om het nieuwe jaar te vieren met een fles champagne. Verschillende grote champagnehuizen waarschuwen voor schaarste, meldt persbureau ANP.
Op twee manieren heeft dat te maken met corona. De productielocaties waren vanwege corona een aantal maanden gesloten. Daarnaast is er meer vraag naar champagne omdat consumenten meer geld over hebben. Vorig jaar steeg de champagneconsumptie in Nederland met 12 procent.
In 2021 ligt de verkoop al een derde hoger dan in 2019 in dezelfde periode. Fabrikanten hebben moeite de productie op te hogen. Het duurt een aantal jaar voordat een druivenoogst verwerkt is tot fles die verkocht kan worden.
Volgens Bob Bron van Moët Hennessy Nederland stijgen de prijzen dit jaar niet, maar zal er volgend jaar een verhoging van 3 procent plaatsvinden.
Ja, maar wel eentje waarbij je ALLES hoort.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"WAT? MIJN MENING? WAAROVER? JA HET BOEIDE ME GEEN REET DUS IK BEN EEN OMELET GAAN MAKEN!! DOES THAT ANSWER YOUR QUESTION??"
wat een onzinberichtquote:
quote:Het wordt mogelijk nog een hele opgave om het nieuwe jaar te vieren met een fles champagne
quote:Het duurt een aantal jaar voordat een druivenoogst verwerkt is tot fles die verkocht kan worden
Zie je zo'n klein wit caviaatje aan het fornuis.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat wattenschijfje vast beginnen met maken dan
moet je veel praten?anders muten terwijl je bezig bent en dan snel unmuten als je moet praten?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel eentje waarbij je ALLES hoort.
en voor dokter fles?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor witte flessen betalen ze vast meer
lijkt me wel leuk om te zienquote:Op donderdag 2 september 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je zo'n klein wit caviaatje aan het fornuis.
Ja, maar er zit wel beeld bij en geen zin om de rest een rondleiding te geven.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je veel praten?anders muten terwijl je bezig bent en dan snel unmuten als je moet praten?
geen achtergrondje die je aan kan zetten?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er zit wel beeld bij en geen zin om de rest een rondleiding te geven.
Wellusquote:Op donderdag 2 september 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bal Breaking News zendt geen onzinberichten uit
Ik zal voor in de toekomst een kartonnen versie van mezelf makenquote:Op donderdag 2 september 2021 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen achtergrondje die je aan kan zetten?
Gewoon zure meuk met alcohol, kun je net zo goed een caipirinha zonder suiker makenquote:Op donderdag 2 september 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wellus
Gelukkig kun je net zo goed cava, prosecco of sekt pakken.
Smaakt allemaal voor geen meter.
Of gewoon een gifjequote:Op donderdag 2 september 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voor in de toekomst een kartonnen versie van mezelf maken
nee nee, je neemt jezelf op, dan heb je een leuke filmpje van jezelf.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voor in de toekomst een kartonnen versie van mezelf maken
beter dan een broek in je scheur hihahotjesquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
beter dan een broek in je scheur hihahotjes
ik hou het wel bij bier. En af en toe wat sterkersquote:Op donderdag 2 september 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zure meuk met alcohol, kun je net zo goed een caipirinha zonder suiker maken
* dud0r steekt worstje inquote:
doe je ogen eens dicht en je mond open. heb ik nog een verrassing voor jequote:
Jeetjequote:Op donderdag 2 september 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe je ogen eens dicht en je mond open. heb ik nog een verrassing voor je![]()
![]()
quote:
ik denk inderdaad weer dat je viesdik bentquote:Op donderdag 2 september 2021 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb chocolaatjes![]()
![]()
Denken jullie gelijk weer andere dingen zeker.
Stelletje viespeuken hier
meestal na 9 maanden en 2 weken.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
Tijd om het kind te gaan halen. Tot straksjes schatjes patatjes
Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk inderdaad weer dat je viesdik bent
Het kind nog wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
Tijd om het kind te gaan halen. Tot straksjes schatjes patatjes
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe je ogen eens dicht en je mond open. heb ik nog een verrassing voor je![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO
Klaar.
* naar beneden voor eten.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ze zijn te druk met haten omdat ze me zien rollenquote:
uhm, ja, geen ideequote:Op donderdag 2 september 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier met vrienden en een Rus en ik spreek gewoon beste Engels tegen die Rus. Hoe dan.
You can make big pannenkoeken in that koekenpanquote:
Hahahaquote:Op donderdag 2 september 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
You can make big pannenkoeken in that koekenpan
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn te druk met haten omdat ze me zien rollen
pannencakes beste cakesquote:Op donderdag 2 september 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
You can make big pannenkoeken in that koekenpan
tis wel een pancake, maar geen cakepan..quote:
marmercake is better then a pancake!quote:
Eigenlijk wel vreemd jaquote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis wel een pancake, maar geen cakepan..
Wat flauw weer.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Intelligentieniveau van deze SC gaat een stapje omhoog vandaag zie ikquote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omlaag kan ook bijna niet meerquote:Op donderdag 2 september 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Intelligentieniveau van deze SC gaat een stapje omhoog vandaag zie ik
Ja dat denk ik ook steeds, maar dan wordt er iets gezegd waardoor het tot onder het dieptepunt zaktquote:Op donderdag 2 september 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omlaag kan ook bijna niet meer
sinds dat ik US heb geblokkeerd valt dat best meequote:Op donderdag 2 september 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook steeds, maar dan wordt er iets gezegd waardoor tot onder het dieptepunt zakt
Zakte m'n gewicht maar zo ver.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook steeds, maar dan wordt er iets gezegd waardoor het tot onder het dieptepunt zakt
ik zag gisteravond dat de vakantie er weer ingehakt heeftquote:Op donderdag 2 september 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zakte m'n gewicht maar zo ver.
Ik ga maar weer m'n voedsel tracken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag gisteravond dat de vakantie er weer ingehakt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, geeft wel inzicht in bepaalde dingenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga maar weer m'n voedsel tracken.
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een kaartje op de bus gedaan voor een teamleider van een ander team die zondag 57 wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je een kaartje hebt gestuurd, zal ze vast waarderen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, ik ben er ooit zo'n 30kg mee afgevallen (dat en beweging), maar daarvan zijn er weer zo'n 10 van teruggekropen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gedaan, geeft wel inzicht in bepaalde dingen
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zakte m'n gewicht maar zo ver.
Hier ook -30 en daarna weer +6quote:Op donderdag 2 september 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ooit zo'n 30kg mee afgevallen (dat en beweging), maar daarvan zijn er weer zo'n 10 van teruggekropen.
Zo, even een kaartje op de bus gedaan voor een teamleider van een ander team die zondag 57 wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De beweging was ik weer mee bezig, maar het vreten in de gaten houden is toch verstandiger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel netjes hoor van dat kaartje"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ooit zo'n 30kg mee afgevallen (dat en beweging), maar daarvan zijn er weer zo'n 10 van teruggekropen.
Stilzitten en vreten helpt echt niet.quote:
Nee inderdaad.. het was +3 voor corona en inmiddels nog 3 er bovenopquote:Op donderdag 2 september 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stilzitten en vreten helpt echt niet.
Ging wel een aantal jaar overheen hoor (steeds kleine stukjes aanpassen), dus het voelt niet echt als veel tbh.quote:
Dat is hier ook het probleem. Met het sporten nu kan ik gewoon hetzelfde blijven etenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De beweging was ik weer mee bezig, maar het vreten in de gaten houden is toch verstandiger.
Geen meningquote:Op donderdag 2 september 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Louis Koeman of Ronald van Gaal?
Ook net m'n korte broek aangetrokkenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is best warm buitenKorte broek maar aan gedaan
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook net m'n korte broek aangetrokken
quote:
Hierquote:
O?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen reageren ook zo.
Per saldo zit ik ook op -20quote:Op donderdag 2 september 2021 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier
-20 +1 soms -0.5 verschilt een beetje per week. Schommel redelijk stabiel
De hele dag al een korte broek aanquote:Op donderdag 2 september 2021 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook net m'n korte broek aangetrokken
Ja, daarom ga ik maar weer tracken. Kijken waar de schoen wringt.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is hier ook het probleem. Met het sporten nu kan ik gewoon hetzelfde blijven eten![]()
maar eigenlijk moet ik er wat meer op letten en wat minder snacken af en toe.
Morgenvroeg ga ik weer voor een lesje core/mobility-training.
Zo kan je ook redenerenquote:
ik moet toch langzaam weer eens gaan zorgen dat er 7 of 8 af gaatquote:
Ja, zelfde dus. Onder de 80 zit m'n kleding beter.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet toch langzaam weer eens gaan zorgen dat er 7 of 8 af gaat
sommige overhemden zijn weer wat aan de strakke kantquote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zelfde dus. Onder de 80 zit m'n kleding beter.
Kwiwi Mwondial Mwoversquote:Op donderdag 2 september 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Zo, laatste kast die naar Gergi gaat afgebroken en in de Dwuster gestopt
Bij mij wringt ie bij: broodjes en chocolade.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik maar weer tracken. Kijken waar de schoen wringt.
Dat werkt wel het beste. Ik moet zeggen dat het uitsluitingsdieet van mijn vriendin ook wel werkt als je veel af gaat wegen enzoquote:Op donderdag 2 september 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik maar weer tracken. Kijken waar de schoen wringt.
Vond het af en toe ook wel beschamend hoe dramatisch het Engels van sommige ouwes was waar ik mee voer..quote:Op donderdag 2 september 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
Ik zit hier met vrienden en een Rus en ik spreek gewoon beste Engels tegen die Rus. Hoe dan.
Ik vind het ongemakkelijk om iets te kopen in een echte winkel.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo ongemakkelijk om iets te ruilen in de winkel
Pizza en donuts denk ikquote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij wringt ie bij: broodjes en chocolade.
M'n autisme wordt overtroffen zie ik.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk om iets te kopen in een echte winkel.
al jaren niet meer gedaan, dus kan er niet echt over meepraten.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Chocolade valt best mee zodra je pure chocolade gaat eten; daar vreet je meestal ook geen hele reep van op.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien was hun Chinees, Spaans en Frans wel heel goed.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vond het af en toe ook wel beschamend hoe dramatisch het Engels van sommige ouwes was waar ik mee voer..
Maarja, dat gaat dus ook gewoon de wereld rond :’)
Supermarkt lukt nog net.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n autisme wordt overtroffen zie ik.
als het kon, kocht ik alles nog in een gewone winkelquote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het ongemakkelijk om iets te kopen in een echte winkel.
Verschilt wat het is.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
die van de appie,quote:
Chips is bij mij het gevaarquote:Op donderdag 2 september 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een tijdschriftenrek. De kleur week af van de foto op de website dus het vloekte bij m'n andere zooi.quote:
Fifty fifty denk ik. Maar ik woon hier boven winkels, dus ik vind het praktischer om dan even de winkel in te lopen en het zelf te zien dan om iets te bestellen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het kon, kocht ik alles nog in een gewone winkel
Ik koop het liefst in een winkel want dan heb ik wat ik wil hebben ook meteen op het moment dat ik het wil hebben. en kleding en schoenen pas ik graag, en terugsturen vind ik vervelend.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fifty fifty denk ik. Maar ik woon hier boven winkels, dus ik vind het praktischer om dan even de winkel in te lopen en het zelf te zien dan om iets te bestellen.
Liefst kijk ik online en haal ik het in de winkelquote:Op donderdag 2 september 2021 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik koop het liefst in een winkel want dan heb ik wat ik wil hebben ook meteen op het moment dat ik het wil hebben. en kleding en schoenen pas ik graag, en terugsturen vind ik vervelend.
Maar sommige dingen zijn nauwelijks in een normale winkel te vinden.
dat ook.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liefst kijk ik online en haal ik het in de winkel
Ja maar die is niet zoet dus dat eet ik dan weer nietquote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade valt best mee zodra je pure chocolade gaat eten; daar vreet je meestal ook geen hele reep van op.
verder zie ik er dit keer ook weinig boeiends bij staan.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer een nieuw seizoen van Beste zangers, voor mij is er maar 1 reden om te kijken en dat is Anneke van Giersbergen
Ik ben nu al naar haar aan het luisteren..
Emma Wortelboer?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
en ik mis dit keer het Youtube huppelkutje.
Ik vind Jovink niet veel aan. Van Velzen gaat nog wel enigszins. Maar ze halen het echt niet bij Anneke.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verder zie ik er dit keer ook weinig boeiends bij staan.
Bökkers is misschien wel interessant.
Maar Roel van Velzen hoef ik eigenlijk niet meer te zien.
en ik mis dit keer het Youtube huppelkutje.
Andere Emma.quote:
kan die zingen?quote:
Jovink vond ik altijd wel leuk.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind Jovink niet veel aan. Van Velzen gaat nog wel enigszins. Maar ze halen het echt niet bij Anneke.
Ja preciesquote:Op donderdag 2 september 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook.
Ik hou dan ook van webshops die winkelvoorraden laten zien
Ik ben niet zo'n Floor Fan.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Emma.
Emma Heesters is wel een youtube-zangeresje die meedeed in het seizoen waar je iedere week op 1 uitzending na op een Floorgasme werd getrakteerd
Suzan en Freek zaten niet in het seizoen met Floorquote:Op donderdag 2 september 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Floor Fan.
Ik keek meer voor Suzan&Freek.
En het jaar er voor was Davina Michele het onbekende youtube meisje
De meesten doen het toch andersom?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liefst kijk ik online en haal ik het in de winkel
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Floor Fan.
Ik keek meer voor Suzan&Freek.
En het jaar er voor was Davina Michele het onbekende youtube meisje
klopt, was net ook al aan het zoeken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Suzan en Freek zaten niet in het seizoen met Floor![]()
Toen was volgens mij Talitha de Yt-er...
Smaken verschillenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik ooit heb gekeken.
Check.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n wandelschoenen komen bij een gespecialiseerd zaakje twintig meter verderop vandaan, zoiets koop ik liever met adviezen en begeleiding.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De meesten doen het toch andersom?
Bij mij verschilt het nogal. Meeste kleding koop ik online. Maar bijvoorbeeld wandelschoenen haal ik braaf bij een Bever en dan betaal ik wel iets meer.
Was voor mij ook de reden om te gaan kijken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Floorgasme ook niet trouwensquote:Op donderdag 2 september 2021 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere Emma.
Emma Heesters is wel een youtube-zangeresje die meedeed in het seizoen waar je iedere week op 1 uitzending na op een Floorgasme werd getrakteerd
Wandel en hardloopschoenen zou ik in principe op internet kunnen bestellen, want als ze versleten zijn koop ik precies hetzelfde model weer overnieuw, maar ik ga toch weer terug naar de winkel die mij in eerste instantie aan dit model geholpen heeft.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n wandelschoenen komen bij een gespecialiseerd zaakje twintig meter verderop vandaan, zoiets koop ik liever met adviezen en begeleiding.
Maar als ik zie hoeveel kleren ik de afgelopen maanden heb teruggestuurd omdat die maten helemaal wappie zijn, dan wil ik toch wel weer eens naar Duitsland om te winkelen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Floorgasme ook niet trouwens![]()
Ik koop de volgende keer m'n hardloopschoenen wel online bij de winkel waar ik ze nu steeds gekocht heb.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wandel en hardloopschoenen zou ik in principe op internet kunnen bestellen, want als ze versleten zijn koop ik precies hetzelfde model weer overnieuw, maar ik ga toch weer terug naar de winkel die mij in eerste instantie aan dit model geholpen heeft.
Dat is toen gekomen bij de Beste Zangers, Toen de helft van NL (smakeloosland) kennis maakte met de uitstekende stem van Floor Jansen, Terwijl ze gewoon wereldwijd beroemd en befaamd is..quote:Op donderdag 2 september 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nooit van gehoord. Floorgasme ook niet trouwens![]()
Wie van de 2 zou groter moeten zijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was voor mij ook de reden om te gaan kijken.
Het jaar daarop ben ik op een gegeven moment afgehaakt.
Op Facebook wordt Anneke door sommige groter. of gelijk, gemaakt dan FLoor. Daar ben ik niet helemaal mee eens. Maar dat Anneke een van de beste NL zangeressen is in het Rock-Metal Genre is geen twijfel over mogelijk...
En ze woont in EHV, wat ook bij mij pluspunten geeft..![]()
Floor vind ik net wat beter dan Anneke..quote:Op donderdag 2 september 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie van de 2 zou groter moeten zijn?
Nu Floor.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie van de 2 zou groter moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |