quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Hier ziet u een flopmod die door het slotje heen post:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
Hier ziet u een flopmod die door het slotje heen post:
[ afbeelding ]
@Calandquote:Op 9 september gaat de eerste Nederlandse bioscoopfilm over Anne Frank in première.
"Dat vind ik het mooie van het hele verhaal, dan Anne Frank hier ge-ontmythologiseerd wordt. Ze wordt een beetje ontheiligd", aldus regisseur Ben Sombogaart. "Het blijkt gewoon een normaal meisje te zijn van 12, 13 jaar met de leuke kanten en de nukkige kanten, dat is iets dat dat dagboek niet direct naar voren haalt."
Beemsterboer sluit zich daar bij aan: "Ik denk dat we van haar een veel echtere kant zien van hoe ze als jong meisje was, dat ze heel erg in een fase zat van ik wil dingen uitproberen met jongens en met seksualiteit." Sombogaart: "Ze is niet meer dat icoon en dat verheven idool, maar een meisje van vlees en bloed met ook gebreken dat ook jaloers kan zijn."
#nietmijnprobleem.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:49 schreef GGMM het volgende:
Systeemnotificatie
02-09-2021 @ 11:49:31
Je premium account (abo) verloopt op 09-09-2021 11:45. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:scrummie
ik heb wel ads maar ik merk er weinig van, alles went denk ikquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Mijn abo verloopt ook over 4 dagen. Ik denk niet dat ik ga verlengen, maar ik ga ook niet met ads FOK'en.
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel ads maar ik merk er weinig van, alles went denk ik
ads>aidsquote:Op donderdag 2 september 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijn
Dan heb je nog nooit mobiel geFOK!tquote:Op donderdag 2 september 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook ads, snap dat soort dramaqueens nooit dat er ads zijn
Jawel dat doe ik regelmatigquote:Op donderdag 2 september 2021 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit mobiel geFOK!t
Maat. Worden er tegenwoordig geen visjes meer gehaald op donderdag?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vingeren achter de boekenkast.
Teringsloeberquote:Op donderdag 2 september 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Mijn abo verloopt ook over 4 dagen. Ik denk niet dat ik ga verlengen, maar ik ga ook niet met ads FOK'en.
Nee, ik werk weer voornamelijk op kantoor en die visboer zit praktisch naast mijn deur thuis.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Worden er tegenwoordig geen visjes meer gehaald op donderdag?
Och, voel je je weer onjuist behandeldquote:Op donderdag 2 september 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De liefde moet van twee kanten komen ouwe reus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |