SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, is ook weer zo. Hopelijk is het wat sufs.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja Nouja aan de andere kant.. goed dat er iets is gevonden..
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservicequote:Op donderdag 2 september 2021 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hello mei neem is Vrentik Diedjee”
Of parasiet of schimmel of gist of wat anders.. ze zei alleen dat ie op kweek gezet is. En wat ik in de begeleidende brief las was dat ze dat alleen doen als er wat gevonden is.quote:
Met rubber nekquote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservice
Misschien toch wat Fo al aanstipte?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of parasiet of schimmel of gist of wat anders.. ze zei alleen dat ie op kweek gezet is. En wat ik in de begeleidende brief las was dat ze dat alleen doen als er wat gevonden is.
wat stipte fo aan?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch wat Fo al aanstipte?
Dat was ook de reden dat ik dit type gerrie onderzoek aankaarttequote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch wat Fo al aanstipte?
Ik mis een vingertje wat in een geile blik op de lippen landquote:Op donderdag 2 september 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hello, my name is Vrentik Diedjee, how can I help you
[ afbeelding ]
Die had soortgelijke klachten een tijd geleden en toen vonden ze een darmschimmel veroorzaakt door gisten in voedsel.quote:
maar das te behandelen toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had soortgelijke klachten een tijd geleden en toen vonden ze een darmschimmel veroorzaakt door gisten in voedsel.
Gewoon kwark als ontbijt nemenquote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar das te behandelen toch?
ik eet nu geen brood meer voor ontbijt maar krackers. Het helpt wat
Fo heeft een dieet nuquote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijbaanquote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservice
Allebei koolhydraten.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet genoeg als ontbijtquote:
Brood is wel vaak een dooddoener ja, dat gist en schimmelt en leeft lekker door in je buikje.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |