SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, is ook weer zo. Hopelijk is het wat sufs.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja Nouja aan de andere kant.. goed dat er iets is gevonden..
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservicequote:Op donderdag 2 september 2021 10:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hello mei neem is Vrentik Diedjee”
Of parasiet of schimmel of gist of wat anders.. ze zei alleen dat ie op kweek gezet is. En wat ik in de begeleidende brief las was dat ze dat alleen doen als er wat gevonden is.quote:
Met rubber nekquote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservice
Misschien toch wat Fo al aanstipte?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of parasiet of schimmel of gist of wat anders.. ze zei alleen dat ie op kweek gezet is. En wat ik in de begeleidende brief las was dat ze dat alleen doen als er wat gevonden is.
wat stipte fo aan?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch wat Fo al aanstipte?
Dat was ook de reden dat ik dit type gerrie onderzoek aankaarttequote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch wat Fo al aanstipte?
Ik mis een vingertje wat in een geile blik op de lippen landquote:Op donderdag 2 september 2021 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hello, my name is Vrentik Diedjee, how can I help you
[ afbeelding ]
Die had soortgelijke klachten een tijd geleden en toen vonden ze een darmschimmel veroorzaakt door gisten in voedsel.quote:
maar das te behandelen toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had soortgelijke klachten een tijd geleden en toen vonden ze een darmschimmel veroorzaakt door gisten in voedsel.
Gewoon kwark als ontbijt nemenquote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar das te behandelen toch?
ik eet nu geen brood meer voor ontbijt maar krackers. Het helpt wat
Fo heeft een dieet nuquote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijbaanquote:Op donderdag 2 september 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt 'ie net als een Indiër bij de klantenservice
Allebei koolhydraten.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet genoeg als ontbijtquote:
Brood is wel vaak een dooddoener ja, dat gist en schimmelt en leeft lekker door in je buikje.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stop je er fruit in. Of havermout ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil toch liever wat kauwen
Ja, dat weten wij toch niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet genoeg als ontbijt
quote:Op donderdag 2 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zweer bijquote:Op donderdag 2 september 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
Deze kwarkhttps://www.ah.nl/product(...)na-volle-milde-kwark
quote:Op donderdag 2 september 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bied jij je aan voor ontbijt?
Zo'n energy drankje?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hier meestal een bakje Skyrr en een kopje koffie of een energy voor ontbijt.
Die campina is zo dik dat je er bijna op kunt kauwenquote:Op donderdag 2 september 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat je ballen nog niet zo blauw zijn van al dat gedroogneuk hier dat je niet de eerstkomende 10 jaar aan ontbijtbehoefte kan voldoen?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch lang niet genoeg als ontbijt
Glas water + medicijnen is mijn ontbijtquote:Op donderdag 2 september 2021 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Glas water en soms een broodje. Dat was m'n ontbijt.
Binnen twee jaar sta je met slikklachten bij een internist.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hier meestal een bakje Skyrr en een kopje koffie of een energy voor ontbijt.
Hrrr. Gelukkig hoef ik dat niet.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Glas water + medicijnen is mijn ontbijt
Waarom nu weer zo vunzigquote:Op donderdag 2 september 2021 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat je ballen nog niet zo blauw zijn van al dat gedroogneuk hier dat je niet de eerstkomende 10 jaar aan ontbijtbehoefte kan voldoen?
Dat is toch die ene dat het lijkt alsof je bak ingedikt zand zit weg te werken?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind het nogal jammer dat je de alpro kwark bijna nergens krijgt
en die 3x zo duur is als gewone kwark
geen idee, ik heb nog nooit ingedikt zand gegetenquote:Op donderdag 2 september 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch die ene dat het lijkt alsof je bak ingedikt zand zit weg te werken?
Nee ik ook niet, maar die associatie krijg ik erbijquote:Op donderdag 2 september 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik heb nog nooit ingedikt zand gegeten
Combineer je de koffie en energy dan ook direct of?quote:Op donderdag 2 september 2021 10:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja als ik geen honger heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |