Nee. Heeft een andere weg gekozen... Hij werd wel hier en daar gecensureerd op yt.quote:
echt een fanboy bij jij denk ikquote:Op maandag 22 november 2021 23:16 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://jensen.nl/wereld-pikt-dit-niet-de-jensen-show-413
De laatste der Mohikanen...quote:Op donderdag 25 november 2021 09:11 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
echt een fanboy bij jij denk ik
Ik kijk zijn programma's ja... hardcore fanboy? Neen... Ik kijk ook wel naar Flavio Pasquinoquote:Op donderdag 25 november 2021 09:11 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
echt een fanboy bij jij denk ik
Bijzonder wel, zo'n beetje alles dat hij sinds maart 2020 heeft verteld is uitgekomen, alles netjes onderbouwd ook, maar híj is de idioot?quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:02 schreef Buitendam het volgende:
wat een totale idioot is het toch.
Zo’n beetje helemaal 0,0 van wat die gozer uitkraamt is uitgekomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef J83 het volgende:
[..]
Bijzonder wel, zo'n beetje alles dat hij sinds maart 2020 heeft verteld is uitgekomen, alles netjes onderbouwd ook, maar híj is de idioot?
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:47 schreef J83 het volgende:
Bijzonder wel, zo'n beetje alles dat hij sinds maart 2020 heeft verteld is uitgekomen, alles netjes onderbouwd ook, maar híj is de idioot?
Oké, @Buitendam dan moet je ook maar eens met een voorbeeld komen! Toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:18 schreef Buitendam het volgende:
Zo’n beetje helemaal 0,0 van wat die gozer uitkraamt is uitgekomen.
Ik hoor ‘m al een paar keer bazelen over een Great Reset en dat het een groot gevaar is van het WEF. En meer van dat soort hersenscheten. Ik zou bij God niet weten hoe ik zou moeten bewijzen dat het onzin is?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Oké, @:Buitendam dan moet je ook maar eens met een voorbeeld komen! Toch?
"Wie beweert moet bewijzen!"
Is ook moeilijk hoor...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoor ‘m al een paar keer bazelen over een Great Reset en dat het een groot gevaar is van het WEF. En meer van dat soort hersenscheten. Ik zou bij God niet weten hoe ik zou moeten bewijzen dat het onzin is?
Ja, ik kan er helemaal niks mee. Complot na complot en geen enkele is tot nu toe werkelijkheid geworden.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is ook moeilijk hoor...
De Coronapas en wat men daar in de toekomst mee wil is wel een interessante...
Bocaj in BNW / Coronapas wordt Social credit system?
Het staat en valt weer met de afschaffing ervan... vooral ook voor Coronadoeleinden... als men er andere dingen aan gaat hangen dan moet je je toch achter de oren gaan krabben...
Het is iets van jaren en jaren... steeds een stukje verder en verder...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik kan er helemaal niks mee. Complot na complot en geen enkele is tot nu toe werkelijkheid geworden.
Blijkbaar heeft Curry de verkiezingen goed onderzocht en ook tot de fraude conclusie gekomen!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:51 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://jensen.nl/trump-1(...)y-de-jensen-show-417
Buitendam beweert niet dat er iets is uitgekomen, dus er valt niets te bewijzen...quote:Op woensdag 1 december 2021 18:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Oké, @:Buitendam dan moet je ook maar eens met een voorbeeld komen! Toch?
"Wie beweert moet bewijzen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |