SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 02-09-2021 08:07:33 ]
Bestormen het Binnenhof.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, af en toe gewapend verhaal gaan halen bij de regering.
2nd Amendmentquote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met je eigen wapens de regering controleren.
Ja dat komt straks weer, misschien gewoon loten wie er boer mag blijven, 20 procent is genoeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestormen het Binnenhof.
Enige die in de buurt komen zijn wat boeren op een trekker.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me altijd aan jou denken.
Dan zou ik New England aanraden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de staat maar ja zou er best willen wonen.
Dat is geen staatquote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik New England aanraden.
Veel te koud en veel te blauw.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik New England aanraden.
Minder kans dat rednecks je een gaatje extra willen geven omdat je handje-handje loopt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te koud en veel te blauw.
In ieder geval niet genoeg schijnbaarquote:
rood is bloedquote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te koud en veel te blauw.
ja ik ook nietquote:Op woensdag 1 september 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval niet genoeg schijnbaar
irritant is dat hequote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond had ik gebakken aardappeltjes met rozemarijn en een ribeye. Alleen nu weer honger
ja lekkerquote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we nog wat snacken?
De keuze is reuze, maar had zin in chips en die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker![]()
wat heb je allemaal?
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb misschien ook nog wel een Daim-taart in de diepvries liggen.
oh die wil ik wel !!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb misschien ook nog wel een Daim-taart in de diepvries liggen.
Ik ook niet, heb net maar zoute stengels zitten knagenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb net maar zoute stengels zitten knagen
Was je rib-eye te klein dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond had ik gebakken aardappeltjes met rozemarijn en een ribeye. Alleen nu weer honger
Heeft die bij jou gegeten?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja weet je het voor de volgende keer
Heb moeten delen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je rib-eye te klein dan?
Grlllmbb grijp je kans, varken by baldiequote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou hij niet te weinig eten krijgen
Naam veranderen in Smekkies?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
snoepgroente. die naam nooit begrepen
of verwengroentequote:Op woensdag 1 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naam veranderen in Smekkies?
Feederquote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou hij niet te weinig eten krijgen
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah als ze dan vrij zijn komen ze er dus morgen alvast mee
Chimichurri?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel lekker![]()
Soort van kruidenolie gemaakt voor bij het vlees.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan tast-toe-tomaatjes
Ja dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 1 september 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Hoi bal, lust je wat snoep?'
Ik helemaal blij en dan kom je met een zakje groente aan
En past alles?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Net even mijn koffer proef-ingepakt
Knuffelkomkommertjesquote:Op woensdag 1 september 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan tast-toe-tomaatjes
Is de koffer niet te groot of te klein, kan anders wel helpen meezoeken naar de perfectequote:Op woensdag 1 september 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Net even mijn koffer proef-ingepakt
ja dat ligt aan jou hoorquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zei verwengroente![]()
Daar krijg ik een onzedelijke beeld bij.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de koffer niet te groot of te klein, kan anders wel helpen meezoeken naar de perfecte
quote:
Ik was niet de enigequote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is niet elke groente geschikt voor.
Lekker wild doen met een krop sla of een zak wokgroentenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zei verwengroente![]()
Daar krijg ik een onzedelijke beeld bij.
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kofferenergievampier zag alweer zijn kans schoon
Helemaal niet, balgeval overdrijft het gewoonquote:Op woensdag 1 september 2021 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kan ik mijn vakantie beter verplaatsen naar volgend jaar.
Dat was ik vandaagquote:
kofferenergievampierquote:Op woensdag 1 september 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet, balgeval overdrijft het gewoon
Aanstellerquote:
Als je morgen de gordijnen open doetquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pfff gelukkig.
keek al uit het raam
Lopendquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hoe ben je daar gekomen eigenlijk?
Denk dat je dan gelijk tussen de palingvissers in de Maas ligtquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je morgen de gordijnen open doet
[ afbeelding ]
Ben geen makelaarquote:Op woensdag 1 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
maar heeft niemand antwoord op mijn vraag over het opleveren van een woontoren?
O, da’s aardigquote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopend
Nee collega had me opgepikt
Gaat meestal getraptquote:Op woensdag 1 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Nee maar zal vast in fases gaanquote:Op woensdag 1 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je morgen de gordijnen open doet
[ afbeelding ]
Dat ding is toch niet echt hoger dan de Euromast?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
deze is geloof ik bijna klaar
[ afbeelding ]
Zal er straks leuk uitzien in het donker
nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geen idee. Waarom wil je dat weten?
hmm dacht zalmhaven is 212 meter?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding is toch niet echt hoger dan de Euromast?
Omdat balliequote:Op woensdag 1 september 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geen idee. Waarom wil je dat weten?
quote:
De euromast is 185 meterquote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dacht zalmhaven is 212 meter?
Huh?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ja stel je voor dat ze zon toren gewoon zo openen en dat iedereen dan tegelijk mag intrekken. Wat voor teringzooi en ruzies dat zou opleveren
Juist leuk, live camera's erop, allemaal tegelijkertijd de sleutel geven, iedereen pepperspray, stroomstootwapens, een klauwhamer en snoepgroente om mee te gooien.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
ja stel je voor dat ze zon toren gewoon zo openen en dat iedereen dan tegelijk mag intrekken. Wat voor teringzooi en ruzies dat zou opleveren
Ja daarom ook de PIquote:Op woensdag 1 september 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap
Ja maar dan moet het wel een doel dienen, hoeveel gram is de kleur roze als het 19 graden is?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap
Vier tiende van lila.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel een doel dienen, hoeveel gram is de kleur roze als het 19 graden is?
Kwart voor 47,61 natuurlijk, dit niet wetenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan moet het wel een doel dienen, hoeveel gram is de kleur roze als het 19 graden is?
De faqquote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
dit is de faq. zo nieuwsgierig ben ik
lelijk apparaatquote:Op woensdag 1 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
deze is geloof ik bijna klaar
[ afbeelding ]
Zal er straks leuk uitzien in het donker
De Dordtse broersquote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Aan het einde van de middag drongen opgehitste, dronken en woedende schutters de gevangenis binnen en sleurden de broers naar buiten. Cornelis bezweek onder de slagen van geweerkolven. Johan werd door notaris Van Soenen met een piek in zijn gezicht gestoken. Daarna schoot luitenant-ter-zee Maerten van Valen hem van achteren met een pistool in zijn hoofd. De lijken werden geheel ontkleed, op het Groene Zoodje aan de wipgalg ondersteboven opgehangen, opengereten en gecastreerd. Tenen, vingers, oren, neuzen, lippen en tongen werden afgesneden. De ingewanden werden uit de lichamen gehaald en volgens de ooggetuige en dichter-industrieel Joachim Oudaan deels door de omstanders opgegeten of aan honden te eten gegeven. Hendrick Verhoeff ging er prat op dat hij de harten uit de lichamen had gesneden, iets dat hij de magistraat – de ochtend van de moord – beloofd had te doen. Ze zijn nog jaren tentoongesteld geweest.
Dan kun je de balliecopter nergens parkerenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zonder heli platform hoef ik er niet te wonen
ja pauperwoningenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je de balliecopter nergens parkeren
Moet je met een parachute uit een vliegtuig springen als je de voordeursleutel vergeten bent.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zonder heli platform hoef ik er niet te wonen
en dan mis springen en niet beneden naar binnen kunnenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je met een parachute uit een vliegtuig springen als je de voordeursleutel vergeten bent.
Hmm 1-1. Zijn we nu uitgeschakeld?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Man man man, dit was echt niet best
Nee dat nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm 1-1. Zijn we nu uitgeschakeld?
Gebroeders de Witt?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Aan het einde van de middag drongen opgehitste, dronken en woedende schutters de gevangenis binnen en sleurden de broers naar buiten. Cornelis bezweek onder de slagen van geweerkolven. Johan werd door notaris Van Soenen met een piek in zijn gezicht gestoken. Daarna schoot luitenant-ter-zee Maerten van Valen hem van achteren met een pistool in zijn hoofd. De lijken werden geheel ontkleed, op het Groene Zoodje aan de wipgalg ondersteboven opgehangen, opengereten en gecastreerd. Tenen, vingers, oren, neuzen, lippen en tongen werden afgesneden. De ingewanden werden uit de lichamen gehaald en volgens de ooggetuige en dichter-industrieel Joachim Oudaan deels door de omstanders opgegeten of aan honden te eten gegeven. Hendrick Verhoeff ging er prat op dat hij de harten uit de lichamen had gesneden, iets dat hij de magistraat – de ochtend van de moord – beloofd had te doen. Ze zijn nog jaren tentoongesteld geweest.
Vlammenwerperquote:
Goed planquote:
Nee, zeker ook omdat Turkije ook gelijk speeldequote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm 1-1. Zijn we nu uitgeschakeld?
mug naar schaaltje :quote:Op woensdag 1 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even wat bloed op een schaaltje druppelen en in de andere hoek van de kamer zetten
Moet je eerst weer iemand neer gaan stekenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even wat bloed op een schaaltje druppelen en in de andere hoek van de kamer zetten
kan toch zijn eigen bloed doen?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je eerst weer iemand neer gaan steken
Kan, maar dan moet je jezelf prikkenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan toch zijn eigen bloed doen?
jaquote:Op woensdag 1 september 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je jezelf prikken
Ja dat is toch niet fijnquote:
Dan die mug lekstekenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of het is de mug die jacht op je maakt
Gisteren nogquote:Op woensdag 1 september 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Gebeurt het wel eens dat @:ltvdk er niet is als @:bitterbal gaat slapen
Zin inquote:Op woensdag 1 september 2021 23:24 schreef Ama het volgende:
Nog twee dagen tot het weer weekend genot is.
nog één dagquote:Op woensdag 1 september 2021 23:24 schreef Ama het volgende:
Nog twee dagen tot het weer weekend genot is.
Wat heeft dit met die branden te makenquote:Op donderdag 2 september 2021 00:09 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)eath-trnd/index.html
bizar wel..
Ja dat heb ik al drie keer geprobeerdquote:Op donderdag 2 september 2021 05:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Nog even omdraaien maar.
Heb wel al even mijn Aziatische vrienden beantwoord. Die zijn natuurlijk wel al wakker. Wel handig dat ik 24 uur per dag kan werken ongeveer.quote:Op donderdag 2 september 2021 05:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al drie keer geprobeerd
Kut hequote:Op donderdag 2 september 2021 05:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al drie keer geprobeerd
Was het maar kut dan had ik er nog wat aanquote:
Goedemorgen vriendje.quote:Op donderdag 2 september 2021 06:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had ik er nog wat aan
Dat is toch alleen als je een dikke reet hebt?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan ook heeeeeeeeeeeeeel langzaam heb ik wel eens gezien in films.
In dat geval zo snel mogelijk bedekkenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je een dikke reet hebt?
is het gelukt?quote:
Inmiddels wel, ook even koffie gehaald en ontbijt gemaakt.quote:
Meh.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je ook in een jurkje hijsen.
sow. een vliegende start van de dag.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inmiddels wel, ook even koffie gehaald en ontbijt gemaakt.
Meneer fruitquote:
Ga ik doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meneer fruit![]()
Geef soul zo maar een klap op de kont van me
quote:
Nou.. ik ben zo sloom als een slak vandaag, terwijl ik nu 2 uur langer geslapen heb.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow. een vliegende start van de dag.
Wat is het ontbijt?
ik begrijp dat ze die maar ergens moet stoppen waar de zon niet schijnt?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Awh wat fijn het buurmeisje heeft een blokfluit
Zo'n slijmspoor van het bed naar de plee naar de verwenkoffie naar de bank.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. ik ben zo sloom als een slak vandaag, terwijl ik nu 2 uur langer geslapen heb.
Om half 9 al blokfluiten?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Awh wat fijn het buurmeisje heeft een blokfluit
Ik ben wel zindelijk, hoor.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n slijmspoor van het bed naar de plee naar de verwenkoffie naar de bank.
mijn zus oefende dat vroeger ook al smorgens vroegquote:Op donderdag 2 september 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om half 9 al blokfluiten?
Blokfluiten op de wc lijkt mij niet zo hygiënisch.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zus oefende dat vroeger ook al smorgens vroeg
terwijl ze meer dan een half uur de wc bezet hield
Moet je even die haarbal eruithalen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
Mijn afwasmachine klinkt als een kat die wil kotsen maar het lukt niet.
sowieos zo lang met je blote gat op die bril zitten lijkt me niks, maar er zijn mensen die het doen..quote:Op donderdag 2 september 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blokfluiten op de wc lijkt mij niet zo hygiënisch.
Hoe blokfluit jij?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet altijd Limburgse vlaai op de plee, altijd.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een keer samen een pizza eten en daarna trouwen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:36 schreef CherryLips het volgende:
omg ik zit de factuur van de Italiaan te bekijken en die opdrachtjes betalen echt kut. Al die moeite voor vijf tientjes. Daar kap ik mee.
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even die haarbal eruithalen.
Pizza's van Domino's dan, met deze tarieven.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer samen een pizza eten en daarna trouwen.
Dat is leuk als je lang haar hebt, dan valt er weleens een haar ofzo op een bord of in de vaatwasser bij het in- of uitruimen.quote:
Factuurtje met een naheffing vanwege administratieve kosten sturen danquote:Op donderdag 2 september 2021 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pizza's van Domino's dan, met deze tarieven.
Als ik sommige vaatwassers zie heb ik het idee dat er na het "wassen" acht dodelijke ziektes op het bord wonen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is leuk als je lang haar hebt, dan valt er weleens een haar ofzo op een bord of in de vaatwasser bij het in- of uitruimen.
neuh maar als die spontaan verdwijnt zou ik er niet rouwig om zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begrijp dat ze die maar ergens moet stoppen waar de zon niet schijnt?
ze was om half 8 al bramen aan het plukken dus dan kan je prima een uur daarna op je blokfluit blazen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om half 9 al blokfluiten?
Koters?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh maar als die spontaan verdwijnt zou ik er niet rouwig om zijn
[..]
ze was om half 8 al bramen aan het plukken dus dan kan je prima een uur daarna op je blokfluit blazen.
ehmquote:Op donderdag 2 september 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn zus oefende dat vroeger ook al smorgens vroeg
terwijl ze meer dan een half uur de wc bezet hield
Deze week kut.quote:
Mijn vaatwasser meurde laatst ook gigantischquote:Op donderdag 2 september 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik sommige vaatwassers zie heb ik het idee dat er na het "wassen" acht dodelijke ziektes op het bord wonen.
Kom je morgen even hier bramen plukken dan?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh maar als die spontaan verdwijnt zou ik er niet rouwig om zijn
[..]
ze was om half 8 al bramen aan het plukken dus dan kan je prima een uur daarna op je blokfluit blazen.
ze is 3quote:
Gebruik m'n vaatwasser eigenlijk nooitquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser meurde laatst ook gigantisch
denk niet dat ik dat red met kind naar school brengen en halen en dan tussendoor bramen plukken bij jouquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom je morgen even hier bramen plukken dan?
Die hebben nog niet de "ochtenden zijn kut"-mentaliteit nee.quote:
Om 3 uurquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus wellicht morgen weer een rustig rondje sporten, afhankelijk van hoe laat de FP2 is.
Waarom haat je jezelf.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruik m'n vaatwasser eigenlijk nooitIn principe enkel als er veel gasten zijn.
vreemd om je vriendin zo te noemen maar vooruitquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebruik m'n vaatwasser eigenlijk nooitIn principe enkel als er veel gasten zijn.
Voilaquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus wellicht morgen weer een rustig rondje sporten, afhankelijk van hoe laat de FP2 is.
Ik ga morgen om 7:00, maar niet de meest intensieve les anders val ik om.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank, dan is rond 16 uur sporten een prima optie.quote:
Deze niet nee. De mijne ook niet. Vriendin van me heeft er 3 en die slapen het liefst uit tot 1100 ofzo dus het komt sporadisch voorquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben nog niet de "ochtenden zijn kut"-mentaliteit nee.
Is echt genieten als je je uit alle macht probeert je gerrie binnen te houden terwijl iemand daar vader jacob zit te oefenenquote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser meurde laatst ook gigantisch
Ah natuurlijk. Even wachten op de herfstvakantie danquote:Op donderdag 2 september 2021 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk niet dat ik dat red met kind naar school brengen en halen en dan tussendoor bramen plukken bij jou
Maar dat zijn er geen 3 van 3 hoop ik?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deze niet nee. De mijne ook niet. Vriendin van me heeft er 3 en die slapen het liefst uit tot 1100 ofzo dus het komt sporadisch voor
Daar zitten tenminste meer noten in dan ik vanochtend hoorde. Dat was gewoon blazen zonder deuntjequote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is echt genieten als je je uit alle macht probeert je gerrie binnen te houden terwijl iemand daar vader jacob zit te oefenen
Wordt vanzelf warmquote:Op donderdag 2 september 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieos zo lang met je blote gat op die bril zitten lijkt me niks, maar er zijn mensen die het doen..
nee 1 van 8, 1 van 6 en 1 van 2. Als ik me niet vergisquote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat zijn er geen 3 van 3 hoop ik?
Filter schoongemaakt, al viel die nog mee. Alle hoekjes en scharniertjes maar weer eens schoongemaakt, maar dat was het ook niet. Die sproeiarmen zijn twee jaar geleden vervangen, daar was ook niks mis mee. Zo'n schoonmaakkuurtje erin gegooid en de vaatwasser elke dag aangezet en nu is de geur weg.quote:
zijn er nog bramen danquote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Even wachten op de herfstvakantie dan
was je ziek?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze week kut.Sinds zaterdag enorm beroerd geweest, vandaag weer eens aan het werk.
Ik laat ze regelmatig leeg draaien op de hoogst mogelijke temperatuur.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dingen als vaatwasser en wasmachine die maak ik best regelmatig schoon eigenlijk.
Keuken en meeste kookgerief wassen gebeurt tijdens het koken omdat ik een hekel heb aan een volle en gore keuken. Na het eten die twee borden en wat bestek afwassen is ook de moeite niet.quote:
Het liefste niet ?quote:
Eigenlijk spoel ik mijn afwas al zo goed af dat er nog weinig te vaatwassen isquote:Op donderdag 2 september 2021 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filter schoongemaakt, al viel die nog mee. Alle hoekjes en scharniertjes maar weer eens schoongemaakt, maar dat was het ook niet. Die sproeiarmen zijn twee jaar geleden vervangen, daar was ook niks mis mee. Zo'n schoonmaakkuurtje erin gegooid en de vaatwasser elke dag aangezet en nu is de geur weg.
Ah, deels schoolgaand. Dat verandert al íets.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee 1 van 8, 1 van 6 en 1 van 2. Als ik me niet vergis
Is gewoon een moderne nihilistische compositie die jij niet begrijptquote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste meer noten in dan ik vanochtend hoorde. Dat was gewoon blazen zonder deuntje
Eens in de zoveel tijd twee vaatwastabletten in de wasmachine en draaien op 90 gradenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat ze regelmatig leeg draaien op de hoogst mogelijke temperatuur.
Plus het wasmiddelenbakje van de wasmachine goed schoonmaken.
Ik wel wekelijks, haat aan geurtjes en harige borden.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dingen als vaatwasser en wasmachine die maak ik best regelmatig schoon eigenlijk.
Yes. Zelfs nog een coronatest gedaan, maar die was negatief.quote:
En tot vandaag had je nooit haarballen?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel wekelijks, haat aan geurtjes en harige borden.
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk spoel ik mijn afwas al zo goed af dat er nog weinig te vaatwassen isbeetje dubbel.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk spoel ik mijn afwas al zo goed af dat er nog weinig te vaatwassen isbeetje dubbel.
Nou ja niet in de wasmachine.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En tot vandaag had je nooit haarballen?
Uhm, ik gooi er gewoon azijn in en dan idd op 90 gradenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd twee vaatwastabletten in de wasmachine en draaien op 90 graden
Ja, als ze niet noten dan ook nog wist te vindenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste meer noten in dan ik vanochtend hoorde. Dat was gewoon blazen zonder deuntje
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp wel meer niet dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gewoon een moderne nihilistische compositie die jij niet begrijpt
Gewoon azijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik gooi er gewoon azijn in en dan idd op 90 graden
Dit ga ik vanmiddag ook maar eens doen. Hoog tijd voor.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik gooi er gewoon azijn in en dan idd op 90 graden
balenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yes. Zelfs nog een coronatest gedaan, maar die was negatief.
Ik pas op puber leeftijd. Daarvoor was ik ook altijd vroeg wakker.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, deels schoolgaand. Dat verandert al íets.![]()
Al was ik altijd al een uitslaper, zit gewoon in m'n genen.
Ja, breekt mooi alle zeepresten af. Base, zuur, dat idee.quote:
Ik ga er vanuit dat ze het ziek zijn bedoelt.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Voila
Agenda:
Vrijdag 3 september
10.05-10.50 uur: Formule 3 (Vrije training)
11.30-12.30: Formule 1 (Eerste vrije training)
12.55-13.25: W Series (Vrije training)
13.30-13.40: Demonstraties
13.50-14.20: Formule 3 (Kwalificatie)
15.00-16.00: Formule 1 (Tweede vrije training)
16.30-17.00: W Series (Kwalificatie)
17.25-18.10: Porsche Supercup (Vrije training)
Zaterdag 4 september
9.20-9.40: Formule 1 (Pitstoptraining)
10.35-11.20: Formule 3 (Race 1)
12.00-13.00: Formule 1 (Derde vrije training)
13.45-14.15: Porsche Supercup (Kwalificatie)
15.00-16.00: Formule 1 (Kwalificatie)
16.30-17.10: W Series (Race)
17.55-18.40: Formule 3 (Race 2)
Zondag 5 september
10.45-11.30: Formule 3 (Race 3)
12.10-12.45: Porsche Supercup (Race)
13.20-13.50: Formule 1 (Rijdersparade)
14.20: Formule 1 (Opening pitstraat)
14.44: Formule 1 (Volkslied)
15.00: Formule 1 (Grand Prix van Nederland)
Davina gaat wel zingen?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Voila
Agenda:
Vrijdag 3 september
10.05-10.50 uur: Formule 3 (Vrije training)
11.30-12.30: Formule 1 (Eerste vrije training)
12.55-13.25: W Series (Vrije training)
13.30-13.40: Demonstraties
13.50-14.20: Formule 3 (Kwalificatie)
15.00-16.00: Formule 1 (Tweede vrije training)
16.30-17.00: W Series (Kwalificatie)
17.25-18.10: Porsche Supercup (Vrije training)
Zaterdag 4 september
9.20-9.40: Formule 1 (Pitstoptraining)
10.35-11.20: Formule 3 (Race 1)
12.00-13.00: Formule 1 (Derde vrije training)
13.45-14.15: Porsche Supercup (Kwalificatie)
15.00-16.00: Formule 1 (Kwalificatie)
16.30-17.10: W Series (Race)
17.55-18.40: Formule 3 (Race 2)
Zondag 5 september
10.45-11.30: Formule 3 (Race 3)
12.10-12.45: Porsche Supercup (Race)
13.20-13.50: Formule 1 (Rijdersparade)
14.20: Formule 1 (Opening pitstraat)
14.44: Formule 1 (Volkslied)
15.00: Formule 1 (Grand Prix van Nederland)
Ja, witte azijn die je ook voor consumptie kan gebruikenquote:
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze het ziek zijn bedoelt.
Hier in ieder geval welquote:
korte broek t-shirtquote:
Mja, kan beuren. Maar geen man overboord hoor, wel lekker snel weekend nu.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ga ik vanmiddag ook maar eens doen. Hoog tijd voor.
oh ja wat anders?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze het ziek zijn bedoelt.
Gisteren liep ik weer eens in een t-shirt.quote:
Je kan 'm ook lezen als "balen dat je test negatief was".quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22 graden en zon hier. Tot aan volgend weekend niet meer onder de 23. Lekker nazomer weer.
Grijzer dan grijs hier.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
22 graden en zon hier. Tot aan volgend weekend niet meer onder de 23. Lekker nazomer weer.
Het is hier nu nog 16 graden en bewolkt.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ohhhhquote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan 'm ook lezen als "balen dat je test negatief was".
ik heb de halve dag in lange broek en overhemd met lange mouwen gelopen.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren liep ik weer eens in een t-shirt.
Zag al mensen op kantoor met een trui.
Was teringheet
Gelukkig welquote:
Daar was nooit discussie over hoor.quote:
Ja, dat is soda, die kan het aluminium aantasten en dan kan je trommel brekenquote:Op donderdag 2 september 2021 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook weer ergens gelezen dat azijn slecht kon zijn voor de rubbers. Ik weet het ook niet meer.
Je hebt van die mensen die qua kleding het jaargetijde volgen in plaats van het weer. Behoorlijk irritant ja.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren liep ik weer eens in een t-shirt.
Zag al mensen op kantoor met een trui.
Was teringheet
Druk aan het vloeken op lui die niet accepteren dat 'ie er morgen alleen voor overdracht is?quote:Op donderdag 2 september 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
Waar is buda? Z'n vakantie is nog niet ingegaan toch?
Nooit geweten dat het huishouden zo ingewikkeld was.quote:Op donderdag 2 september 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is soda, die kan het aluminium aantasten en dan kan je trommel breken
hehehe dat is een goed puntquote:Op donderdag 2 september 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Druk aan het vloeken op lui die niet accepteren dat 'ie er morgen alleen voor overdracht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |