SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 02-09-2021 08:07:33 ]
Bestormen het Binnenhof.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, af en toe gewapend verhaal gaan halen bij de regering.
2nd Amendmentquote:Op woensdag 1 september 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon met je eigen wapens de regering controleren.
Ja dat komt straks weer, misschien gewoon loten wie er boer mag blijven, 20 procent is genoeg.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestormen het Binnenhof.
Enige die in de buurt komen zijn wat boeren op een trekker.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me altijd aan jou denken.
Dan zou ik New England aanraden.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de staat maar ja zou er best willen wonen.
Dat is geen staatquote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik New England aanraden.
Veel te koud en veel te blauw.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik New England aanraden.
Minder kans dat rednecks je een gaatje extra willen geven omdat je handje-handje loopt.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te koud en veel te blauw.
In ieder geval niet genoeg schijnbaarquote:
rood is bloedquote:Op woensdag 1 september 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te koud en veel te blauw.
ja ik ook nietquote:Op woensdag 1 september 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval niet genoeg schijnbaar
irritant is dat hequote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond had ik gebakken aardappeltjes met rozemarijn en een ribeye. Alleen nu weer honger
ja lekkerquote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen we nog wat snacken?
De keuze is reuze, maar had zin in chips en die heb ik niet in huisquote:Op woensdag 1 september 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lekker![]()
wat heb je allemaal?
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb misschien ook nog wel een Daim-taart in de diepvries liggen.
oh die wil ik wel !!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb misschien ook nog wel een Daim-taart in de diepvries liggen.
Ik ook niet, heb net maar zoute stengels zitten knagenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb net maar zoute stengels zitten knagen
Was je rib-eye te klein dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond had ik gebakken aardappeltjes met rozemarijn en een ribeye. Alleen nu weer honger
Heeft die bij jou gegeten?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja weet je het voor de volgende keer
Heb moeten delen.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je rib-eye te klein dan?
Grlllmbb grijp je kans, varken by baldiequote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou hij niet te weinig eten krijgen
Naam veranderen in Smekkies?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
snoepgroente. die naam nooit begrepen
of verwengroentequote:Op woensdag 1 september 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naam veranderen in Smekkies?
Feederquote:Op woensdag 1 september 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan zou hij niet te weinig eten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |