SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Startlijst PCS
Favorieten/interessante renners: Remco Evenepoel, Søren Kragh Andersen, Tim Wellens, Matej Mohorič, Mads Pedersen, Victor Campenaerts, Mike Teunissen, Kasper Asgreen, Tom Dumoulin, Wilco Kelderman, Stefan Küng, Gianni Moscon, Tiesj Benoot, Mikkel Bjerg, Marc Hirschi
Sprinters: Dylan Groenewegen, Caleb Ewan, Alvaro Hodeg, Tim Merlier, Fernando Gaviria, Phil Bauhaus, Peter Sagan, Cees Bol, Elia Viviani, Danny van Poppel, Sonny Colbrelli, Olav Kooij, Jasper Stuyven.
De Benelux Tour is elke dag live te volgen op Sporza, Eurosport en het Franstalige Tipik, en in een uitgebreide samenvatting op de NOS.
Veel corrigerend vermogen is er niet bij he?quote:
Ik dacht dat Wilco niet meer meedeedquote:Op donderdag 2 september 2021 11:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wedstrijd wat later begonnen door een ongeluk op het parcours
Die lag er nogquote:Op donderdag 2 september 2021 11:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wilco niet meer meedeed
Het was weer Remco met iemand anders.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wilco niet meer meedeed
Remco ligt ook altijd op de grond te dweilen he?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was weer Remco met iemand anders.
Deze keer al na 10 meter koers, al was het allicht de schuld van Morin. Toen hebben ze de koers maar stilgelegd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Remco ligt ook altijd op de grond te dweilen he?
Zit ook weinig op lijkt het.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Dylan is de trein weer kwijt.
Schiet ook niet zoveel op als je constant je trein kwijtraakt en steeds opnieuw je weg kan moet vinden. Sagan kan dat, Groenewegen niet.quote:
Ongetwijfeld ja, al is hij hier nooit mega goed in geweest. Hij heeft altijd een trein nodig gehad en was nooit een renner die makkelijk zijn eigen weg kon zoeken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zal de schorsing er wellicht mee te maken hebben? Dat Dylan zich nu minder in het gedrang durft te gooien?
Als hij valt is ook altjd wel direct vrij ernstig heh. Zo'n Roglic gaat ook nog regelmatig op zijn bek, maar vaak zonder gevolgen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel echt een wonder dat het in de Tour goed ging.
Screenshotje van iemand anders mocht ookquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Aan de start van de Benelux tour.
. Coronacheckk app verplicht. Was dat in Nederland ook?
Ook best vaak met gevolgenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als hij valt is ook altjd wel direct vrij ernstig heh. Zo'n Roglic gaat ook nog regelmatig op zijn bek, maar vaak zonder gevolgen.
In België legitimatiebewijs verplichtquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Screenshotje van iemand anders mocht ook
Ook in Nederland als een event binnen gaat, de gene die de QR code scant kan schijnbaar zien op welke naam de QR code staat als hij scant.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
In België legitimatiebewijs verplicht
Ewan ziet zelfs kansen op het WK.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ewan heeft de Poggio wonderbenen meegenomen.
X to doubt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ewan ziet zelfs kansen op het WK.
X to clickquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://knowyourmeme.com/memes/la-noire-doubt-press-x-to-doubt
Jeeeeeeeeeeetje, Hans, ik bedoel dat ik zijn kansen in twijfel trek, niet zijn uitspraken. Dat artikel heb ik namelijk ook gelezen.quote:
Dat is ook standaard elk jaar, geloof ikquote:Op vrijdag 3 september 2021 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat WK-parcours wordt ook behoorlijk overschat volgens mij.
Als de Grote Prijs Jef Scherens de referentie is, wordt het helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook standaard elk jaar, geloof ik
Koersen in Vlaanderen wordt per definitie overschat. Als je een Pogacar of Bernal in de Ronde dropt rijden ze ook gewoon finale. Desalniettemin is dat constante draaien en keren en constante omhoog en omlaag op die smalle wegen normaliter te zwaar voor een sprinter als Ewan. Dat gelijke rondje in de Druivenkoers hakte er wel echt in, maar kwam er nooit een serieuze finale op gang omdat QuickStep met 43 man in de wielen hing. Dat zal op het wereldkampioenschap minder het geval zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat WK-parcours wordt ook behoorlijk overschat volgens mij.
rij morgen even naar Houffalize. Daar nog tips?quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bussen staan op afgesloten gedeelte bij de finish. Beveiliging dacht dat ik bij een ploeg hoorde. Mocht ik als enige doorlopen :-)
Smalle wegen en veel draaien en keren wordt het sowieso in Leuven.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de Grote Prijs Jef Scherens de referentie is, wordt het helemaal niets.
De lange finales in de Vlaamse koersen worden voornamelijk veroorzaakt door een relatief zwak deelnemersveld en de smalle wegen (kasseienklimmen) waar het automatisch al op een lint gaat). Ik vraag me af in hoeverre dat hier het geval gaat zijn.
Tuurlijk kan Ewan dat parcours in Leuven aan, dat stelt niets voor. Niet te vergelijken met het echte Vlaamse werk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koersen in Vlaanderen wordt per definitie overschat. Als je een Pogacar of Bernal in de Ronde dropt rijden ze ook gewoon finale. Desalniettemin is dat constante draaien en keren en constante omhoog en omlaag op die smalle wegen normaliter te zwaar voor een sprinter als Ewan. Dat gelijke rondje in de Druivenkoers hakte er wel echt in, maar kwam er nooit een serieuze finale op gang omdat QuickStep met 43 man in de wielen hing. Dat zal op het wereldkampioenschap minder het geval zijn, vermoed ik.
Hier durf ik gerust een hypotheek op te zetten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Tuurlijk kan Ewan dat parcours in Leuven aan, dat stelt niets voor. Niet te vergelijken met het echte Vlaamse werk.
Volgens mij gingen ze voor Kooij, maar daar ging het licht volledig uit in de laatste 500 meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mijn laatste fotoverslagen voor dit Seizoen.
Wellicht dat ik nog het WK meepak (en heel misschien Parijs Roubaix).
Ondanks (of dankzij) Corona 4 koersen dit jaar bezocht.
De Ladies tour even buiten beschouwing gelaten
Hopelijk volgend jaar minstens het dubbele.Net efkes anges
quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Foto's 5e Etappe Benelux tour 2021Goede score, ik heb dit jaar niets gezien in het echt. Hoe was het in Belgie geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mijn laatste fotoverslagen voor dit Seizoen.
Hopelijk volgend jaar minstens het dubbele.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Foto's 5e Etappe Benelux tour 2021De wegen zijn aardig opgedroogd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van mijn laatste fotoverslagen voor dit Seizoen.
Hopelijk volgend jaar minstens het dubbele.![]()
Serge Pauwels.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:12 schreef Marcoss het volgende:
Co-commentator bij Sporza die zich afvraagt of Thomas ook de Tour of Britain rijdt..
Die is gewoon aan het knechten voor Sonny uiteraard!quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Mohoor, zoals verwacht, niks aan te doen!
De Rem is op tijd afgestapt om deze vernedering niet te hoeven ondergaan.
Als Rem hier ook al bang is voor de brommerende kwaliteiten van Sonny, dan kan die beter weer bij PSV gaan voetballen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is gewoon aan het knechten voor Sonny uiteraard!
De Mohoor kan nu lekker uitrusten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit lijkt me niet zo slim, Sonny.
De WK-Belgen!quote:
Campenaerts is met Wout (en Tiesj en Stuyven) in Livigno op stage geweest, derhalve verwacht ik dat Wout hem sowieso wel meeneemt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
De zeer sympathieke Campenaerts heerst over de zelfbenoemd Leuvengangers.
Zitten wagens tussen dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens de berichten ligt de groep Asgreen niet ver achter de groep Benoot/Stuyven, maar ik zie ze niet.
De nieuwe wereldkampioen is gekend.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch de Bahreinbonus onderschat. Sorry, Sonny.
Asgreen zelfs op eigen terrein gepakt door den Mohoor.quote:Op zondag 5 september 2021 16:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bahrein-mutanten rijden weer alles kapot
Opgelost.quote:Op zondag 5 september 2021 16:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom is mijn username in het Oranje? Ik wil hem gewoon in het zwart.
Dit heb ik eerder gezien!quote:Op zondag 5 september 2021 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Logan Owen nog zonder contract?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2021 17:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gezien!
Jeetje, dat die jongen nog tijd heeft voor wielertweets tussen al zijn wokeness door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 5 september 2021 18:06 schreef hhh38 het volgende:
We zijn een uur verder en PCS heeft nog steeds alleen de top 10 en de top 2 van het AK. Wat gaat er mis?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:48 schreef Slobeend het volgende:
De Benelux Tour is ieder jaar zo'n beetje het traagst in de verwerking van de uitslag, leuke rubriek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |