Yes! Ik kan niks met skinny. Het zit niet eens lekker.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef lunapuella het volgende:
Flared jeansIk ben zo blij dat de skinny weer een beetje uit de mode raakt.
Ik vind het prima zitten en in de winter is het met laarzen wel prettiger.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Yes! Ik kan niks met skinny. Het zit niet eens lekker.
Haha oh, maar mijn uiterlijk is niet bepaald geheim verderquote:Op woensdag 1 september 2021 12:06 schreef Declan-Harp het volgende:
Geweldig SQ! Jij lijkt ook nog steeds op jezelf! Mij zou je niet meer herkennen, vandaar dat ik die 16 jaar oude foto wel op the webz durfde te gooien
Nou, dat vooral. Ik kan echt een beetje sip worden om foto's van vroeger omdat ik niet zag hoe prachtig ik was. Gelukkig zie ik wel dat ik nú gewoon ook prachtig ben.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:01 schreef SQ het volgende:
(En uiteraard vond ik mezelf dik en lelijk, zoals elk meisje van deze leeftijd overal. Onbegrijpelijk. )
Thanks!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:24 schreef vencodark het volgende:
@:SQ Die laatste foto is wel heel grappig, 2 drankjes in je handen.![]()
Je zag er leuk uit daar, paars stond je super!
Je lijkt op de ex van mijn broertje.![]()
Je bent van jezelf niet zo donker toch?
Het is inderdaad blauw ( @exode net als je stoelen, toch?)quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Thanks!
De enige "verf" die je op de foto's ziet zijn een paar ernstig uitgegroeide geblondeerde plukkenverder is het mijn eigen haarkleur.
En het is blauw(intense paarshater hier
)
Wat een idioot.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net uitgescholden voor kankerhoer door mijn buurman omdat 1 van de honden naar hem blafte in de gang.
Zal ik het laten gaan of zal ik eens een hele beleefde brief aan meneer schrijven?
Dat was vast grijs.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht bij je bolle buik foto’s weleens lichter haar te hebben gezien.
Ik zou daar geen energie in steken. Zonde.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net uitgescholden voor kankerhoer door mijn buurman omdat 1 van de honden naar hem blafte in de gang.
Zal ik het laten gaan of zal ik eens een hele beleefde brief aan meneer schrijven?
Je honden op hem afsturen.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan hem zo een heel epistel schrijven over waarom je dat woord niet gebruikt.
Maar ik verwacht niet dat hij slim genoeg is om het te begrijpen.
Die doen niks, zo jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |