abonnement Unibet Coolblue
  ESF Reporter woensdag 1 september 2021 @ 22:54:59 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_201175558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal wat men had verwacht, dat Van Gaal er binnen anderhalve dag even een topteam van maakt. Nederland is geen topploeg, ik vind 1-1 tegen Noorwegen gewoon netjes. Die hebben ook 2 of 3 topspelers, net als wij dus. Als we het WK halen mogen we heel blij zijn, lukt het niet dan scheelt dat ook weer een hoop irritatie :)
Da’s ook een beetje mijn gedachte.
  woensdag 1 september 2021 @ 22:55:57 #227
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201175574
quote:
6s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:50 schreef Em31 het volgende:

[..]
Sorry, compleet genegeerd, maar misschien ben je ondertussen al op de hoogte.
@Cee heeft me van uitmuntende informatie voorzien.
Slavko en Vanja hebben blijkbaar 2-2 gespeeld ergens in. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 1 september 2021 @ 22:56:07 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201175579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal wat men had verwacht, dat Van Gaal er binnen anderhalve dag even een topteam van maakt. Nederland is geen topploeg, ik vind 1-1 tegen Noorwegen gewoon netjes. Die hebben ook 2 of 3 topspelers, net als wij dus. Als we het WK halen mogen we heel blij zijn, lukt het niet dan scheelt dat ook weer een hoop irritatie :)
Maar wij zijn de beste van de wereld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:00:37 #229
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201175683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal wat men had verwacht, dat Van Gaal er binnen anderhalve dag even een topteam van maakt. Nederland is geen topploeg, ik vind 1-1 tegen Noorwegen gewoon netjes. Die hebben ook 2 of 3 topspelers, net als wij dus. Als we het WK halen mogen we heel blij zijn, lukt het niet dan scheelt dat ook weer een hoop irritatie :)
Ik neem aan dat de meeste mensen gewoon hadden verwacht dat we deze wedstrijd gingen winnen.
Dat had ik iig wel verwacht, dat verwacht ik eigenlijk bij elke wedstrijd die ik kijk. Als dat dan niet gebeurt valt dat even tegen en is men teleurgesteld.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201175696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal wat men had verwacht, dat Van Gaal er binnen anderhalve dag even een topteam van maakt. Nederland is geen topploeg, ik vind 1-1 tegen Noorwegen gewoon netjes. Die hebben ook 2 of 3 topspelers, net als wij dus. Als we het WK halen mogen we heel blij zijn, lukt het niet dan scheelt dat ook weer een hoop irritatie :)
Ik weet niet precies waar je op reageert, over het algemeen of hier? maar ik heb gewoon altijd hoop :P verder gewoon reageren op wat ik zie.

Denk zelf dat Van Gaal er nog wel meer uit kan halen, maar inderdaad hij is er pas net. Hoop dat we dat strijdende weer eens wat meer gaan zien wat onder Koeman er af en toe doorheen kwam.
pi_201175762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:01 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik weet niet precies waar je op reageert, over het algemeen of hier? maar ik heb gewoon altijd hoop :P verder gewoon reageren op wat ik zie.

Denk zelf dat Van Gaal er nog wel meer uit kan halen, maar inderdaad hij is er pas net. Hoop dat we dat strijdende weer eens wat meer gaan zien wat onder Koeman er af en toe doorheen kwam.
Meer in het algemeen, al zijn de media natuurlijk altijd opportunistisch en verwachten ze te veel (om daarna de ploeg tot op de grond af te branden).

Hope springs eternal, dat hoort ook bij voetbal natuurlijk (gelukkig ben ik geen Feyenoorder, dan heb je alleen maar hoop). Maar als ik droog kijk naar het rijtje namen bij Nederland denk ik: tja, niet geweldig. Dan kun je alsnog ver komen door het helemaal dicht te timmeren en een topaanvaller ervoor te zetten, wat Van Gaal op het WK deed... maar Robben doet helaas niet meer mee.
pi_201175816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Meer in het algemeen, al zijn de media natuurlijk altijd opportunistisch en verwachten ze te veel (om daarna de ploeg tot op de grond af te branden).

Hope springs eternal, dat hoort ook bij voetbal natuurlijk (gelukkig ben ik geen Feyenoorder, dan heb je alleen maar hoop). Maar als ik droog kijk naar het rijtje namen bij Nederland denk ik: tja, niet geweldig. Dan kun je alsnog ver komen door het helemaal dicht te timmeren en een topaanvaller ervoor te zetten, wat Van Gaal op het WK deed... maar Robben doet helaas niet meer mee.
Nee, maar teams zoals Denemarken halen ook de halve finale. Het valt tegen teams waar je echt wel van zou moeten kunnen winnen niet vaak de goede kant op tegenwoordig.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:07:28 #233
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201175817
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Meer in het algemeen, al zijn de media natuurlijk altijd opportunistisch en verwachten ze te veel (om daarna de ploeg tot op de grond af te branden).

Hope springs eternal, dat hoort ook bij voetbal natuurlijk (gelukkig ben ik geen Feyenoorder, dan heb je alleen maar hoop). Maar als ik droog kijk naar het rijtje namen bij Nederland denk ik: tja, niet geweldig. Dan kun je alsnog ver komen door het helemaal dicht te timmeren en een topaanvaller ervoor te zetten, wat Van Gaal op het WK deed... maar Robben doet helaas niet meer mee.
Die hebben we nu niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 september 2021 @ 23:09:05 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_201175842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:04 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Meer in het algemeen, al zijn de media natuurlijk altijd opportunistisch en verwachten ze te veel (om daarna de ploeg tot op de grond af te branden).

Hope springs eternal, dat hoort ook bij voetbal natuurlijk (gelukkig ben ik geen Feyenoorder, dan heb je alleen maar hoop). Maar als ik droog kijk naar het rijtje namen bij Nederland denk ik: tja, niet geweldig. Dan kun je alsnog ver komen door het helemaal dicht te timmeren en een topaanvaller ervoor te zetten, wat Van Gaal op het WK deed... maar Robben doet helaas niet meer mee.
Hmja, maar als je de uitzending begint met 'nah menseh, dit gaat waarschijnlijk een partij bagger worden!' trekt dat ook niet per se veel kijkers, hoe realistisch ook
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201175865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:09 schreef H_T het volgende:

[..]
Hmja, maar als je de uitzending begint met 'nah menseh, dit gaat waarschijnlijk een partij bagger worden!' trekt dat ook niet per se veel kijkers, hoe realistisch ook
Veronica Inside doet niet anders. Zelfs tijdens dat WK waar Nederland fantastisch presteerde maakten ze Van Gaal elke dag af :)

Niet dat ik daarvoor pleit overigens.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:13:29 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201175903
@Em31, dit geloof je niet wat een toeval. :o
Net op de avond dat jij iets post over die 2-2 van Slavko en Vanja blijkt Montenegro ook een voetbalwedstrijd te hebben gespeeld die 2-2 werd. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:15:54 #237
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201175941
Montenegro kan de poule nog winnen. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201175985
quote:
11s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Montenegro kan de poule nog winnen. :D
Dat is dan ook helemaal geen slecht elftal, doen het altijd vrij aardig in kwalificatiepoules
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 september 2021 @ 23:19:34 #239
39237 crew  H_T
2733
pi_201176016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Veronica Inside doet niet anders. Zelfs tijdens dat WK waar Nederland fantastisch presteerde maakten ze Van Gaal elke dag af :)

Niet dat ik daarvoor pleit overigens.
Maar Veronica zendt de wedstrijden niet zelf uit. Als zo'n uitspraak Veronica kijkers oplevert en de NOS kijkers kost is het voor Veronica prima om zoiets te roepen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201176020
quote:
10s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hé @:Em31, dit geloof je niet wat een toeval. :o
Net op de avond dat jij iets post over die 2-2 van Slavko en Vanja blijkt Montenegro ook een voetbalwedstrijd te hebben gespeeld die 2-2 werd. :+
Dat meen je niet, wát een toeval. _O_ Straks ga je me ook nog vertellen dat ze in de poule bij Nederland zitten. :o
  woensdag 1 september 2021 @ 23:22:40 #241
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201176062
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:24:10 #242
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201176075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dat meen je niet, wát een toeval. _O_ Straks ga je me ook nog vertellen dat ze in de poule bij Nederland zitten. :o
Volgens mij wel. :o
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201176109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Volgens mij wel. :o
  woensdag 1 september 2021 @ 23:29:57 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201176149
Vanmiddag was ik heel erg moe en nu ben ik klaar wakker. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:43:10 #245
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201176343
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal wat men had verwacht, dat Van Gaal er binnen anderhalve dag even een topteam van maakt. Nederland is geen topploeg, ik vind 1-1 tegen Noorwegen gewoon netjes. Die hebben ook 2 of 3 topspelers, net als wij dus. Als we het WK halen mogen we heel blij zijn, lukt het niet dan scheelt dat ook weer een hoop irritatie :)
Ben ik het niet per se mee eens eigenlijk, dat het WK halen een hele prestatie is. Als je kijkt naar de complete selectie, de clubs waar de spelers spelen (en dan ook daadwerkelijk basis), zit daar op zich wel genoeg niveau in om het WK te kunnen halen.
Alleen denk ik niet dat we de spelers hebben om Hollandse school-achtig voetbal te spelen, maar meer direct voetbal, vanuit de omschakeling of met hoge druk. Aantal jongens met veel loopvermogen, snelle spelers voorin, met een wat andere speelwijze zit er best wel wat in deze ploeg. Hebben we ook wel gezien onder Koeman dat ze best leuk kunnen presteren :Y

Niet dat we favoriet zijn om een WK te winnen of sowieso heel ver gaan komen, hoor, maar als je het WK niet haalt met deze groep, heb je over de complete kwalificatie gewoon niet naar mogelijkheden gepresteerd.
  woensdag 1 september 2021 @ 23:48:00 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_201176417
Het zou heel veel schelen als Nederlandse trainers eens gaan beseffen wat modern voetbal is. Dat is of veel en hoge druk zetten. Of op de omschakeling spelen. Beiden is het tegenovergestelde van het rustig opbouwen en je tegenstanders langzaam kapot wil gaan spelen. Dat lukt alleen als je Man CIty ofzo bent, maar niet oranje.

Als Oranje dat moderne voetbal zou spelen, dan kan je best een eind komen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 2 september 2021 @ 00:36:13 #247
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201176717
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 september 2021 @ 00:43:51 #248
39237 crew  H_T
2733
pi_201176753
quote:
I CAN KILL YOU WITH A TRAY!

Wel benieuwd hoe je daar ineens bij komt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 2 september 2021 @ 00:49:49 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201176768
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 00:43 schreef H_T het volgende:

[..]
I CAN KILL YOU WITH A TRAY!

Wel benieuwd hoe je daar ineens bij komt
Death by tray it shall be! :7

Hoe hij daar bij komt? Die tray was wel redelijk aanwezig vanaf het begin natuurlijk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 september 2021 @ 00:52:08 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_201176777
quote:
10s.gif Op donderdag 2 september 2021 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Death by tray it shall be! :7

Hoe hij daar bij komt? Die tray was wel redelijk aanwezig vanaf het begin natuurlijk. :P
Jaweeeeeeeeeel, maar hoe jij het ineens tegen komt! Misschien zit daar nog een leuke link aan die voor uren vermaak voor een zekere H_T kan zorgen *)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')