SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zal wel moeten. Heb geen badquote:
Heeft hij zijn kansen alweer verprutst?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GC / [KSC #13270] good times are comming (huhu comming)
nee
ik wel, maar geen geduldquote:
Ik ben goed met tegels.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
we hebben de verkeerde tegels gekocht voor het toilet. Wat een geneuzel
Hoezo zijn ze verkeerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef bitterbal het volgende:
we hebben de verkeerde tegels gekocht voor het toilet. Wat een geneuzel
oh nee hoor maar ben nog niet heel enthousiastquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft hij zijn kansen alweer verprutst?
Moet dat danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komen niet overeen met formaat vloertegels ofzo
Berichtje van Baldi;quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee hoor maar ben nog niet heel enthousiast
nu wel jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Berichtje van Baldi;
A. Jaaaaaaaaaah een berichtje, sop sop sop waaaaaaaaah [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
B. Ha leuk een berichtje van die kale![]()
Optie B dus?
Disclaimer BB.quote:
Bange manquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thebestsocial.media/nl/yarno-maatregelen-nederland/
Grappig, al die verschillende reacties.
Jij bent zo snel.quote:
Wel grappigquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Wel of niet?
https://www.spreadshirt.n(...)CEAQYAiABEgI6m_D_BwE
RAAMBALquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de waarschuwing doe je normaal gesproken VOOR het filmpje [ afbeelding ]
neinquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Wel of niet?
Wel okee.Laatst nog even gesproken.quote:
Zij is hier onze ereburgerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel okee.Laatst nog even gesproken.
Dekproppen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Aargh, weer vetvlekken op mijn shirt.
Balletje heeft er dertig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen smileys door haar gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minstensquote:
Daar kom je wel mee weg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Wel of niet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk, misschien springen er zelfs wat extra kuikentjes in de kruiwagen
Ik heb er ook tweequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen,beide kreeg ik spontaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ter gelegenheid van wat is deze smiley?
Ik geenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar daagjes, vrijdagmiddag klap je de laptop dicht toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo aan vakantie toe was
Moesten er niet twee uit van Miauw?quote:
verwenkoffie sowiesoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moesten er niet twee uit van Miauw?
Maar ja ik vind dat ze dan eerst zelf zes nuttige woordjes mag toevoegen.
Waarom vliegen er spoken uit die onderbroekquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes, vrijdagmiddag klap je de laptop dicht toch?
Zijn levendgeworden gerriedampjes denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom vliegen er spoken uit die onderbroek
Overleden dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn levendgeworden gerriedampjes denk ik
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn levendgeworden gerriedampjes denk ik
Wat een verrassing...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks van die Italiaan vernomen he.
Welke Italiaan? Een date?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks van die Italiaan vernomen he.
Nee een projectmanager die steeds iets wil discussiëren en dan spreek ik iets af en dan hoor ik niks meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een projectmanager die steeds iets wil discussiëren en dan spreek ik iets af en dan hoor ik niks meer.
Als je na de vakantie weer op kantoor werkt dan begrijp je je collega's weer wat beter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo aan vakantie toe was
Klinkt als een date.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een projectmanager die steeds iets wil discussiëren en dan spreek ik iets af en dan hoor ik niks meer.
Wel mooi azuurblauw.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop elke keer weer een blauwtje
eerst op fok melden, dan hulp zoekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
Eens kijken of ik nog een ijsje heb. M'n bek staat in de brand van de lunch![]()
Heb al een halve liter melk op maar het brandt nog steeds
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De meteorologische zomer van 2021 was met een gemiddelde temperatuur van 17,7 graden iets warmer dan normaal, aldus Weerplaza. Slechts twaalf zomers sinds 1901 verliepen warmer. Voor veel mensen voelde deze zomer echter helemaal niet warm en dat komt volgens Weerplaza onder meer door het gebrek aan zomerse warmte in de hoogzomermaanden juli en augustus en aan henzelf.
wat heb je op dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
Eens kijken of ik nog een ijsje heb. M'n bek staat in de brand van de lunch![]()
Heb al een halve liter melk op maar het brandt nog steeds
Scherp!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
die laatste drie woordjes heb je er zelf bij geconfabuleerd professortje
Altijd weer die vrouwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, moet ik iemand hebben voor feedback op iets en is haar laptop gecrasht
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn altijd zo mooi in combinatie met je UI
dat is 38 graden en vochtig.quote:
nee juist nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker opgeladen voor de winter
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst op fok melden, dan hulp zoeken
Kalkoen met smoky Chipotle kruidenquote:
Dat heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:19 schreef Karzai het volgende:
Kroepoek dat helpt daarom eten ze dat in azie
Helicopteren kan welquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is dat ik geen staart heb anders zou ik nu ook kwispelen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is dat ik geen staart heb anders zou ik nu ook kwispelen
Wat kan je wel?quote:
weet je dat zeker? Heb je het al eens geprobeerd en zo ja zijn daar beelden vanquote:
Staat op onlysnacksquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Heb je het al eens geprobeerd en zo ja zijn daar beelden van
* dud0r gaat gelijk kijkenquote:
ja ieder zijn dingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast de dikke gehaktbal uit de jus.
niet teleurgesteldquote:
gaat het goed?quote:
ga maken danquote:
Ik ben nu pas klaar met praten.quote:
je begon om 0900?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu pas klaar met praten.
Die zijn 650+quote:
8.00 uur, maar gelukkig niet direct praattijd.quote:
ik bedoelde met pratenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8.00 uur, maar gelukkig niet direct praattijd.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet nog ff wat eten scoren.
Denk een tosti
Ik las paartijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8.00 uur, maar gelukkig niet direct praattijd.
Is bal langs geweest met d'r guillotine ahahahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofdpijn begint een beetje te zakken
Zou wel makkelijk zijn als mensen die ook hadden, kunnen we veel meer nuttige dingen doen buiten de paartijd.quote:
9.00 uurquote:
Yoooo, niet alles is #dekpropquote:
Is gewoon het hele jaar rond, lekker handig, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn als mensen die ook hadden, kunnen we veel meer nuttige dingen doen buiten de paartijd.
Zonnetje in huis ook altijd.quote:Kuipers verwacht in het najaar 3500 coronapatiënten op de IC's
Ernst Kuipers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) houdt er rekening mee dat er in het najaar 3500 coronapatiënten op de IC's belanden. Dat zijn er zo'n 500 meer dan tijdens de eerste golf (in het voorjaar van 2020), toen er nog geen vaccins waren, zei hij in het NPO1-radioprogramma 1 op 1.
Die 3500 coronapatiënten komen waarschijnlijk niet allemaal tegelijk. Maar als er meer dan 1350 IC-bedden door coronapatiënten worden bezet, moet er opnieuw reguliere zorg worden afgeschaald. De maximale capaciteit op de IC's is 1700 bedden.
Kuipers wijst erop dat er nu al geruime tijd ongeveer 230 IC-bedden door coronapatiënten worden bezet. Vorig jaar zomer waren dat er 20. Dat het er nu zo veel zijn heeft alles te maken met de besmettelijkheid van de deltavariant. Bij de klassieke variant werd een vaccinatiegraad van 60 procent nog wenselijk geacht, om verdere verspreiding te voorkomen. Nu is dat 90 procent. "Daar zitten we nog niet en daar komen we ook niet", zei Kuipers.
Gelukkig nu tijd om te etenquote:
"Dokter, dokter, help mijn been is gebroken en er loopt veel bloed uit, ja gvd het is nu net paartijd, bel over drie weken maar terug hoor"quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon het hele jaar rond, lekker handig, lekker makkelijk.
Is toch hetzelfde als met Carnaval in het Zuiden..quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dokter, dokter, help mijn been is gebroken en er loopt veel bloed uit, ja gvd het is nu net paartijd, bel over drie weken maar terug hoor"
Dronken artsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als met Carnaval in het Zuiden..
Hoor je op de achtergrond van de eerste hulp ook het hossen van mensen en dat er een paard in de gang staat...
Dadels en noten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Nakd, lekker zo'n hapje Britse lijm.
etenstijd beste tijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig nu tijd om te eten
Volgens mij is zand nog best gezond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dadels en noten.
Plus zand.
Dat hoort er gewoon in, ies natoerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijkt alsof er zand in mn Nákd reep zit
quote:Wij zijn Nakd! Wij maken heerlijke repen van het beste dat de natuur ons te bieden heeft, verder niets. Simpel, gezond én lekker!
neuh, documenten uploaden en linkjes aanmaken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:03 schreef Karzai het volgende:
Zo iedereen lekker een dutje aan het doen?
Ja, schuurt de maagquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is zand nog best gezond.
Hirlak, ik ga in de woestijn wonen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoort er gewoon in, ies natoer
[..]
hele dagen zand kauwenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak, ik ga in de woestijn wonen.
Gefermenteerde kameel met dadels en zandsausquote:
Met 50 graden overdag.quote:
Brandend zand.quote:
Als een soort kleine harige schuwe leguaan, ja waarom niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hirlak, ik ga in de woestijn wonen.
omnomnomquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefermenteerde kameel met dadels en zandsaus
Voordeel is wel dat schoonloeder daar niet woont.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een soort kleine harige schuwe leguaan, ja waarom niet.
alleen als je @bitterbal heetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 50 graden overdag.
Klinkt echt aantrekkelijk.
Die komt gewoon in de camper met airco op bezoek, en omdat het zo ver rijden is blijft ze nog even wat langerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat schoonloeder daar niet woont.
Nou ja alleen als je op internet doet alsof je bitterbal heet jaquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt gewoon in de camper met airco op bezoek, en omdat het zo ver rijden is blijft ze nog even wat langer
Die shapeshift spontaan in een groene woestijnvlieg en gaat op je rug zitten zoemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat schoonloeder daar niet woont.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die shapeshift spontaan in een groene woestijnvlieg en gaat op je rug zitten zoemen.
Wil die manager er ook even een plasje over doen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Net met één manager afgestemd. Of ik het ook nog even met een andere manager wil afstemmen.![]()
Ik werk echt voor een soort verkapte overheidsinstelling
zou ze niet echt zo heten ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja alleen als je op internet doet alsof je bitterbal heet ja
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil die manager er ook even een plasje over doen?
Alsof die geen tracker in de telefoon van d'r kind heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik geef mn adres gewoon niet goed door.
Zandbak 1
Verweggistan.
Neem je deegroller mee, voor een goed deegrollergesprek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
En ze hebben altijd wel wat te mekkeren. Want ja, ze moeten natuurlijk laten zien waarom zij manager zijn
Misschien laat ik Wattenschijfje wel achterquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof die geen tracker in de telefoon van d'r kind heeft
kan je nu ook doen, ben je ook van schoonloeder afquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien laat ik Wattenschijfje wel achter
Ja, goed plan. Ff koffers pakken, brbquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je nu ook doen, ben je ook van schoonloeder af
kan je gelijk op vakantie als je je koffers gepakt hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Ff koffers pakken, brb
Goeie tipsquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je gelijk op vakantie als je je koffers gepakt hebt
broodrooster?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef bitterbal het volgende:
zou wel fijn zijn als het rooster voor volgende week er is
Denken dat schoonloeder koffie drinkt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat schoonloeder gewoon blijft langs komen, voor de gezelligheid, de gastvrijheid, de verwenkoffie en de babbel.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier een mug in het thuiswerkkantoor.. Heeft iemand een raketwerper te leen?
Een de sjerrieeee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat schoonloeder koffie drinkt.Die gaat gelijk aan de borrel hoor.
Volgende keer een draaiende grasmaaier naar haar werpen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken dat schoonloeder koffie drinkt.Die gaat gelijk aan de borrel hoor.
het waren toch de verkeerde dus dat maakt niet uit danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
koop ik tegels. krijg ik nu mail dat ze niet meer te koop zijn
Vetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:18 schreef bitterbal het volgende:
koop ik tegels. krijg ik nu mail dat ze niet meer te koop zijn
Kunt er beter een beetje mee anhoalnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat schoonloeder gewoon blijft langs komen, voor de gezelligheid, de gastvrijheid, de verwenkoffie en de babbel.
nee heb nieuwe tegels gekocht slimpiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
het waren toch de verkeerde dus dat maakt niet uit dan
ja dat weet ik toch niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb nieuwe tegels gekocht slimpie
misschien had je een proefsetje binnen gehad en moest de rest nog komenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die andere waren niet de juiste maat dus dan krijg ik daar toch geen mail van
want ze is een vogelverschrikker in een veld vol pompoenen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Paar pompoen toffels kopen voor schoonmoeder voelt ze zich een beetje thuis
assumptionssssssquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien had je een proefsetje binnen gehad en moest de rest nog komen
oke oke ssssserveersssssserpentquote:
Zoiets en omdat ze afschuwelijk zijn je weet wel met bolletje pluis eropquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
want ze is een vogelverschrikker in een veld vol pompoenen?
14.45 is die klaarquote:
Jammer voor hem danquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:27 schreef CherryLips het volgende:
De Italiaan was er vanmorgen niet, nu wel. Nu heb ik geen zin.
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer een draaiende grasmaaier naar haar werpen.
Hm ja, ik heb trauma's van reizen met de bus.quote:
Kan je meteen weer terugquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, ik heb trauma's van reizen met de bus.
En ik heb maar 2 dagen.
Is die versleten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vertrouw mijn Optimel banaan niet meer.
Je moet ook een Chiquita banaan nemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vertrouw mijn Optimel banaan niet meer.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:43 schreef Ama het volgende:
Vorige week een zakje bonbons gekocht, ligt nog dicht in de kast.
Ja, leuk.. soort rondreis met de bus.quote:
zo warm is het nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:43 schreef dud0r het volgende:
Waarom staan er mensen met jassen aan op het schoolpleindichte jassen
![]()
Allemaal familie van ballie zeker
Het zijn voornamelijk vrouwen met een dichte jas.quote:
Korte broek T-shirt weerquote:
Anders stuur je ze maar op. Vertel ik wel of ze lekker zijn.quote:
Baklapquote:
Beter dan de prullenbakquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
Bonbons klinkt duur maar lag gewoon in de opruimingsbak hoor haha.
Klopt @Geerd wel.quote:
Treat yourself.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
Met van die bonenmarsepein erin en een chemisch Luchtje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef Ama het volgende:
Doe nou eens 1x in je leven gewoon aardig tegen mij. Gewoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders stuur je ze maar op. Vertel ik wel of ze lekker zijn.
[..]
Baklap
Neequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met van die bonenmarsepein erin en een chemisch Luchtje?
Anders komt de politie me van het schoolplein halen gok ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dat niet een beete veel kleding??
Idem, gewoon 22 graden en zonnigquote:
Stuur je ze in maart op als cadeautje voor m'n kind.quote:
Oke sorry Haags vriendje van mequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe nou eens 1x in je leven gewoon aardig tegen mij. Gewoon.
Waarom zou ik in godsnaam mijn eten delen met een (klein) kind.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:47 schreef dud0r het volgende:
Stuur je ze in maart op als cadeautje voor m'n kind.
22 red ik hier niet. 20 wel.quote:
Niet delen. Weggeven. Omdat die in maart jarig isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam mijn eten delen met een (klein) kind.
Ja wat?quote:
Weggeven aan een kind is nog erger.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet delen. Weggeven. Omdat die in maart jarig is
Het is -5 en het sneeuwt bij ballie denk ikquote:
Nou nou nouquote:
Ik zorg wel dat die een mooie tekening voor je maaktquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef Ama het volgende:
Alsof jouw kind mij over 3 weken een cadeautje geeft.
Lekker milieubewust, Anja!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als een cadeautje dat 11 keer ingepakt is.
Ik weet eigenlijk niet wat ik walgelijker vind klinkenquote:
ah bijna weer zoverquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:48 schreef Ama het volgende:
Alsof jouw kind mij over 3 weken een cadeautje geeft.
O, de trein is wel fijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik beter met de trein of met het vliegtuig naar Parijs kan![]()
Prijstechnisch is het bijna hetzelfde.
lijkt mij ook niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer gedaan naar Londen. Nooit meer
Allang. Gisteren al. Waren er twee trouwens.quote:
Ik zat naast een ontzettend dikke vrouw die de helft van mijn stoel nodig had. En toen ik daar wat van zei was ze tot op het bod beledigd. “Ik geloof dat wij geen vriendjes worden”, zei zequote:
Gelukkig niet doodgeschoten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allang. Gisteren al. Waren er twee trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |