Dit topic gaat toch over de tv-uitzending? En dan mogen Videolandspoilers toch niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:00 schreef SQ het volgende:
Als hier mensen de aflevering van volgende week al hebben gezien ga ik het topic maar even ontvolgen
Ja maar ik zag net al iets voorbij komen over locatie en budgetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 12:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over de tv-uitzending? En dan mogen Videolandspoilers toch niet?
Is bij programma's zoals een Huis Vol waarbij je vooruit kan kijken op de tv-uitzendingen ook niet de bedoeling.
Dat komt door de verwarring op Videoland, omdat niet duidelijk was welke aflevering op tv was en welke op Videoland. Conclusie: die van gisteren op tv staat als laatste aflevering van seizoen 3 op Videoland. Verder geen spoilers hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar ik zag net al iets voorbij komen over locatie en budget
Nee, maar ze komen wel uit de stad Utrecht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:31 schreef Stepperoller het volgende:
De Bilt, Bilthoven en Zeist zijn geen steden hoor. Oké bij Zeist wordt erover getwist.
Maar was dit nu een nieuwe aflevering of oude?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Vond de aflevering van gisteren (De Bilt, even voor de duidelijkheid) redelijk standaard. Hoop voor de andere afleveringen nog op een iets ander profiel deelnemers/soort huizen, maar dat is misschien wishful thinking
Dit programma zou ik 2x leuker kijken als ik meer van die hele verbouwing zou zien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Bob is niet zo van alleen het oppervlakkige. Helaas laten ze weinig van de verbouwing zelf zien, behalve de stukjes met sponsoren dus het blijft lastig oordelen. Maar Martijn benoemt het zelfs: "Bob geeft zomaar 50.000 euro uit aan nieuwe leidingen en elektra en dat soort dingen waar je niks van terug ziet, en dan is jullie budget op".
Eens! Het "verbouwen" wordt er een beetje tussen neus en lippen door bij gemonteerd. Hooguit 10, 15 minuten dat je ze daadwerkelijk ziet klussenquote:Op woensdag 1 september 2021 02:34 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dit programma zou ik 2x leuker kijken als ik meer van die hele verbouwing zou zien.
Ja okee goed puntquote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef SQ het volgende:
Maar het is geen klusprogramma natuurlijk. Anders had het wel "bouwval gezocht" geheten, ofzo
Daar zijn toch ook voldoende programma's voorquote:Op woensdag 1 september 2021 10:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja okee goed puntmaar denk dat de kijkende mannen ook graag wat verbouwing willen zien
Ja maar de kopers zien het huis al wel voor de verbouwing en de transformatie is daardoor wel een van de spannendste gedeeltes.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:46 schreef SQ het volgende:
Maar het is geen klusprogramma natuurlijk. Anders had het wel "bouwval gezocht" geheten, ofzo
Oh heb even gemist dat ze daar hun hele leven al woonden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:00 schreef pretpletter het volgende:
[..]
Nee, maar ze komen wel uit de stad Utrecht.
Was heel vaag... Inmiddels beide afleveringen gekeken, leukste programma van Nederlandquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:51 schreef golfer het volgende:
Gisteren werd op TV seizoen 3, aflevering 8 uitgezonden.
Volgende week dus het begin van seizoen 4.
(dit ivm de verwarring rondom de uitzending op Videoland)
Wie?quote:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |