SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen dates gehad tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met je dates deze zinderende zomer of wacht je tot Greece?
Eerst even van de tzatziki bij Yiannis en Nikos proeven natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met je dates deze zinderende zomer of wacht je tot Greece?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was op een Grieks eiland al dagen bezig met een mooie bardame, een echte Griekse.
Op een gegeven moment vraagt ze me mee naar huis.
Sochtends vroeg komen we daar aan.
Ja dit is mijn vader en dit zijn mijn 2 broers.
Ja euh waar is de slaapkamer??
Nee moest eerst praten met de mannen.
Nou 15 ouzos later ben ik snel met de taxi weggegaan.
Rare nacht was dat.
En nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die appt toevallig net dat hij terug is van vakantie
trek in tzatzikiquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even van de tzatziki bij Yiannis en Nikos proeven natuurlijk.
Baldie is volgens mijn kinderen een heel enge man uit een of andere serie of game ofzo.quote:
Na 15 ouzos was er van de slaapkamer (behalve slapen) ook weinig terechtgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was op een Grieks eiland al dagen bezig met een mooie bardame, een echte Griekse.
Rare nacht was dat.
Ja jij wilt nietquote:
Ja hoeft toch niet gelijk danquote:
Je hebt eigenlijk geen zinquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet het nog niet. nu staat mijn hoofd er niet naar :p
Cultuurshockquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Rare nacht was dat.
Ja sommige vrouwen vinden het heerlijk en anderen zijn er niet voor te porren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier ook nog eens grieks voorstellen.
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijnquote:
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijn
Pssst balliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Is dat met of zonder wederzijds consent....quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijn
Kunnen we nog inzetten hierop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?
Was volgens mij het idee van balliequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat met of zonder wederzijds consent....
Ja op een gegeven moment heb je die leeftijd gewoon gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pssst ballieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh jeetje
is dat rode bloed?
ik denk dat je een nieuwe teen nodig hebtDoet zeker pijn?
ik weet het niet meerquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was volgens mij het idee van ballie
Dan zou ik ook niet trouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je die leeftijd gewoon gehad.
[..]
Pssst ballieIewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We waren het er in ieder geval beiden over eensquote:
[..]
Pssst ballieWat heb je op je teen gekregen. Dat is niet eventjes je teen stoten en dan brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is vrijwel nooitquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We waren het er in ieder geval beiden over eens
[..]
Pssst ballieJa die nagel gaat eraf hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Verstandshuwelijk. Top!quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We waren het er in ieder geval beiden over eens
[..]
Pssst ballieDé teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat maakt het wel extra bijzonder dat we het dan over zoiets wel eens zijnquote:
Nee, de teenquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra bijzonder dat we het dan over zoiets wel eens zijn
Valt best mee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat ziet eruit als zo'n teen die in je slaap ontploft.
Dat duurt nog wel ff, 541 dagenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ze willen de belgen inhalen met formatieperiode
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Zou dankbaar zijn als je daar ook foto's van maakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het wel bizar dat ze dat allemaal zo hebben gepland en succesvol hebben weten uit te voerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:21 schreef mschol het volgende:
zit nu 9/11: one day in america te kijken.. gros ken je natuurlijk al maar toch blijft bizar (en al helemaal dat ik collegas heb die dat helemaal niet hebben mee gemaakt)
Nopequote:Op maandag 30 augustus 2021 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dan weet je hoe lang het nog duurt
Valt wel mee toch, twee van de vier mislukt en niemand die op de boefjes aan het letten was voor die tijd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel bizar dat ze dat allemaal zo hebben gepland en succesvol hebben weten uit te voeren
Er viel een item van 100kg op mijn gympies.quote:
Kan ie meteen die nagel eraf halen voor je.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er viel een item van 100kg op mijn gympies.![]()
Morgen toch misschien ff naar de dokter, misschien is ie wel gebroken.
Nou het is eigenlijk niet uit te leggen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, twee van de vier mislukt en niemand die op de boefjes aan het letten was voor die tijd.
Of gewoon gelijk de betonschaar er op en heel die teen er afquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ie meteen die nagel eraf halen voor je.
Hou op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ie meteen die nagel eraf halen voor je.
Jij ookquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon gelijk de betonschaar er op en heel die teen er af
Maar die groeit niet meer aan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
👀quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je was okay.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dokter is van het natuurlijke genezen.
Heb je kanker? Ah komt wel goed joh, 2 maal daags een kruidentheetje.
Internetonzin voor zwakzinnigen, uurtje met MS Flightsimulator en je raakt die flats 10 van de 10 keer, probeer maar eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk niet uit te leggen.
Een ervaren piloot heeft nog moeite om zo’n flat te raken.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Internetonzin voor zwakzinnigen, uurtje met MS Flightsimulator en je raakt die flats 10 van de 10 keer, probeer maar eens.
Wat is er mis met je eigen teen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
ik zoek driftig naar een nieuwe teen Los
Ja heb ik maar ben nog aan het oefenen met de landingquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Internetonzin voor zwakzinnigen, uurtje met MS Flightsimulator en je raakt die flats 10 van de 10 keer, probeer maar eens.
nee voor hemquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met je eigen teen?
Maar jij hebt niet MS flightsimulator?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat hoef je niet te leren hè.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb ik maar ben nog aan het oefenen met de landing
dat hoefde zij niet te lerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb ik maar ben nog aan het oefenen met de landing
Familie van Klazien uit Zalk?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ik wel, want wil leven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat hoef je niet te leren hè.
Nee maar tegen een hoge flat aanvliegen is geen rocket science of zo.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet MS flightsimulator?
Bewijs het maar eens.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar tegen een hoge flat aanvliegen is geen rocket science of zo.
uhm nee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je jouw teen toch aan Los geven?
Dat verhaal is eigenlijk niet na te vertellen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoefde zij niet te leren
de passagiers hebben niet geweten toch dat ze in een gebouw zouden vliegen?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
lang dagje wel..
morgen weer vroeg op.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar wel een geoefend vlieg dingetje.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar tegen een hoge flat aanvliegen is geen rocket science of zo.
ze hebben toch in amerika vlieglessen genomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet in een conspirancie maar die lui zijn wel professioneel getraind door iemand ergens.
Ze hebben gewoon vliegles genomen in de USAquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet in een conspirancie maar die lui zijn wel professioneel getraind door iemand ergens.
Ze hebben gewoon vlieglessen gehad toch, vrij lang geloof ik zelfs?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Jojoa in een chesna.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon vliegles genomen in de USA
ik ben vooral verbaasd (? denk ik) over verhalen van mensen die dus maar naar boven vluchten ipv beneden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het wel bizar dat ze dat allemaal zo hebben gepland en succesvol hebben weten uit te voeren
het heeft allebei een motor en vleugels en gaat met de voetjes van de vloerquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Alleen van eenpitter naar Boeing is wel een overgang
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
lang dagje wel..
morgen weer vroeg op.Oh noes! Veel succes morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is nou ook weer niet zo dat ze dat vliegtuig netjes hoefden te landen op een landingsbaan natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
maar misschien konden ze niet meer naar beneden?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben vooral verbaasd (? denk ik) over verhalen van mensen die dus maar naar boven vluchten ipv beneden.
maar al die persoonlijke verhalen zijn gewoon bijzonder om te horen..
Als je de knopjes en klokjes weet te vinden is het allemaal niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
dumpen dat soort kwakzalversquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
en dat leer je wel in Flight Sim idd.. want die is iets te bizar realistisch naar 't schijnt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de knopjes en klokjes weet te vinden is het allemaal niet zo ingewikkeld.
In jouw termen, les in giethoorn en dan een olietanker precies op een benzineopslag in de haven boren, en dat met 2 schepen tegelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
het heeft allebei een motor en vleugels en gaat met de voetjes van de vloer
Ja daar zijn die beelden van die eerste botsing van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zo'n docu op dvd van een stel Fransen die die dag toevallig bij de brandweer aan het filmen waren.
Ja precies.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dat leer je wel in Flight Sim idd.. want die is iets te bizar realistisch naar 't schijnt.
een hele groep (verteld door overlevende) die naar boven gaat (omdat ze denken dat ze niet naar beneden kunnen)quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar misschien konden ze niet meer naar beneden?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
een hele groep (verteld door overlevende) die naar boven gaat (omdat ze denken dat ze niet naar beneden kunnen)
maar de overlevende dus niet, die ging naar beneden en overleeft het dus
paniek reacties ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
een hele groep (verteld door overlevende) die naar boven gaat (omdat ze denken dat ze niet naar beneden kunnen)
maar de overlevende dus niet, die ging naar beneden en overleeft het dus
Ik was jaren terug best obsessed met al die docu's over 9/11, maar ken het nu allemaal wel, alhoewel die beelden indrukwekkend blijven.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zo'n docu op dvd van een stel Fransen die die dag toevallig bij de brandweer aan het filmen waren.
van die springers vooralquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was jaren terug best obsessed met al die docu's over 9/11, maar ken het nu allemaal wel, alhoewel die beelden indrukwekkend blijven.
Ja nogmaals, het is niet nodig allerlei conspirancies te bedenken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Is een beetje als voor de Pyramides staan en niet kunnen bevatten hoe ze al die zware stenen op elkaar hebben kunnen stapelen zonder al teveel hulpmiddelen en dan meteen maar over aliens gaan kwaken.
En zo'n docu die is samengesteld uit beelden van ooggetuigen en omwonenden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was jaren terug best obsessed met al die docu's over 9/11, maar ken het nu allemaal wel, alhoewel die beelden indrukwekkend blijven.
*pakt popcornquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
laatste vliegtuig vs is weg uit afghanistan
Volgens mij kom jij elke week bij de dokter?quote:
Ik verbleef in Londen eens in een hostel. Was er 's ochtends ergens brand, alarm ging af. Wij netjes de gang door naar het trappenhuis, met z'n allen die trap af. Viel allemaal mee dus wij later terug naar onze kamer.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
paniek reacties ¯\_(ツ)_/¯
er is ook een reden waarom deuren in trappenhuizen e.d. juist in die richting open gaan dat ze gaan. heeft ook te maken met paniekreacties.
Ook hoe de 1e toren instortte en niet lang daarna ook de tweedequote:
Niet zo mauwen en er gewoon langs gaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij elke week bij de dokter?
Laatste keer was 15 jaar geleden en weet me God niet wie er nu zit.
brand uitgang is vaak de secondary means of escapequote:Op maandag 30 augustus 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbleef in Londen eens in een hostel. Was er 's ochtends ergens brand, alarm ging af. Wij netjes de gang door naar het trappenhuis, met z'n allen die trap af. Viel allemaal mee dus wij later terug naar onze kamer.
O Ja verrek, onze kamer zat NAAST de brand uitgang. Totaal niet in ons opgekomen.
Ga morgen wel ff, maar 99% kans dat ze zeggen, niet teveel lopen en heelt wel.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo mauwen en er gewoon langs gaan
ik ben niet obsessed, maar dit soort docus kan ik erg waarderen, niet al te veel poespas en veel verhalen/ervaringenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En met een beetje geluk hebben ze nog een zalfje waardoor de zwelling eerder af neemtquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga morgen wel ff, maar 99% kans dat ze zeggen, niet teveel lopen en heelt wel.
nee nog bezigquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
MH17 is dat al helemaal uitgezocht?
Heb ik allang.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En met een beetje geluk hebben ze nog een zalfje waardoor de zwelling eerder af neemt
Ook die waarheid zal nooit echt 100% aan het licht komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
MH17 is dat al helemaal uitgezocht?
Ik vond het echt fucking interessant altijd om te kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet obsessed, maar dit soort docus kan ik erg waarderen, niet al te veel poespas en veel verhalen/ervaringen
ook een gevechtspiloot die verteld dat ze zonder raketten of iets op weg gingen..
Waarom?quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook die waarheid zal nooit echt 100% aan het licht komen
je mag 't conspiracy noemen:quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook die waarheid zal nooit echt 100% aan het licht komen
Maar iedere poging om ooit een verdachte te veroordelen zal een faal blijvenquote:
Ga nou maar gewoon, anders stuur ik ballie met een haakse slijper op je afquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon, anders stuur ik ballie met een haakse slijper op je af
Ja wij toch ook, BUK raket tegen de cockpit, afgevuurd door Russische militairen die steun gaven in Oost-Oekraïne.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij toch ook, BUK raket tegen de cockpit, afgevuurd door Russische militairen die steun gaven in Oost-Oekraïne.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar iedere poging om ooit een verdachte te veroordelen zal een faal blijven
Afgevuurd door separatisten, bij naam en toenaam bekend en berecht. Geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij toch ook, BUK raket tegen de cockpit, afgevuurd door Russische militairen die steun gaven in Oost-Oekraïne.
Zelfs dat is een heel eind te traceren toch, ze weten precies wie het is, alleen niet tot hoever het bevel om te vuren richting het Kremlin valt terug te herleiden.quote:
en het is maar de vraag of ze die nog eens terug gaan vinden..quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nog niet eens teruggevonden op hier en daar wat aangespoelde wrakstukken
quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs dat is een heel eind te traceren toch, ze weten precies wie het is, alleen niet tot hoever het bevel om te vuren richting het Kremlin valt terug te herleiden.
Mooi dat we dat weten maar dat NL ze gaat berechten en vastzettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Yep:
it zijn de namen die destijds door de Oekraïense geheime dienst zijn genoemd:
• Nikolai Tkachev – Russische generaal
• Igor Girkin (bijnaam Strelkov) - rebellenleider Donetsk
• Igor Plotnitsky - rebellenleider Lugansk
• Sergey Dubinskiy (bijnaam Khmury) logisitieke leiding in Lugansk/Donetsk
• Het hoofd van de grensbewaking
ooit per toevalquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en het is maar de vraag of ze die nog eens terug gaan vinden..
veel docus vind ik intressant om te zienquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond het echt fucking interessant altijd om te kijken
In dezelfde week of de week ervoor werd er ook een militair Oekraïens neergehaald door een BUK, het zou meer moeten gaan over welke mongool het verstandig vond om over oorlogsgebied heen te vliegen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Yep:
it zijn de namen die destijds door de Oekraïense geheime dienst zijn genoemd:
• Nikolai Tkachev – Russische generaal
• Igor Girkin (bijnaam Strelkov) - rebellenleider Donetsk
• Igor Plotnitsky - rebellenleider Lugansk
• Sergey Dubinskiy (bijnaam Khmury) logisitieke leiding in Lugansk/Donetsk
• Het hoofd van de grensbewaking
Ja kloptquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopttoen moest ik nog ff pissen, en toen keek ik nog ff op Tiktok en zag ik dit plaatje en dacht:delen
quote:
Keek ooit die docu over haar op MTV, echt leuk!quote:
quote:Gedurende de dag foerageert de papegaaivis door grote happen uit het levende koraal te nemen, wat goed hoorbaar is voor duikers. De vermalen onverteerbare kalkskeletten zinken als fijn wit zand naar de bodem. Deze uitwerpselen dragen in belangrijke mate bij aan het ontstaan van tropische witte zandstranden.
ah dus als koralen exit zijn is het ook gedaan met witte strandenquote:Op maandag 30 augustus 2021 23:21 schreef mschol het volgende:
oh geinig..
@:bitterbal ligt kraag in de stront van een papagaaivis:
[..]
Met een extra kwakje roomquote:
Hoi vriendjequote:
Gewoon weer thuis vandaagquote:
Dan was ik weer in bed gaan liggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:30 schreef Karzai het volgende:
Geen joyful begin van de dag, grappenmaker heeft het ventiel uit mijn fiets gedraaid en er valt weer een tram uit
Dus je ging daar alleen maar koffie halen omdat er een mooi meisje stond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenweer 3:54 inleveren vandaag. en het lijkt erop dat koffiegodinnetje is gaan studeren. Er staat nu zo'n halve tamme van de sociale werkplaats. Ja dan kan ik ook wel zelf koffie zetten
![]()
![]()
Pinguïns stoten hun gerrie uit onder 4 keer zo hoge druk als mensen en kunnen daarbij een afstand van 40 cm halen.
Fijne dag allen
Ja wat denk jij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je ging daar alleen maar koffie halen omdat er een mooi meisje stond?
You don't sayquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met een van mijn caven naar de kapper ging, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Nou ja, ik dacht de koffie is daar overheerlijk, bijna verwenkoffieniveau, en er staat toevallig een aantrekkelijk specimen.quote:
Daar betaal je toch voor?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Letterlijk zo op de kaart?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zojuist verwenkoffie op de kaart bij een restaurant gezien.![]()
Moest toen heel even aan deze sc denken.
Yup, fotootje gemaakt natuurlijk, ik kijk even of ik het kan uploaden vanmiddag.quote:
We hebben hier een lurker met een restaurantquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de genen van een pinguïn lees ik nu.
Moeten cavia's niet getrimd worden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik met een van mijn caven naar de kapper ging, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Google heeft gelijk. Geen vertraging te zien thuisquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Google zegt: geen vertragingen naar je werk.
DAT BEPAAL IK ZELF WEL.
Het gaat pas echt heel vreemd worden als er bordjes op de pleedeur hangen met Gerrie en Oemfoefoe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben hier een lurker met een restaurant
Nee, deze zijn onderhoudsvrij, korte haren enzquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Moeten cavia's niet getrimd worden?
[..]
Google heeft gelijk. Geen vertraging te zien thuis
Maar jij bent toch de gene die die term in deze sc geïntroduceerd heeft?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm, jaaaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch de gene die die term in deze sc geïntroduceerd heeft?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Zondag nog een cavia getrimd. Was weer genieten voor hem. Als cavia's konden huilen.
Dan kan je leidinggevende de tering genietenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leidinggevende zegt dat ik max. 5 vakantiedagen mag meenemen naar volgend jaar, maar wettelijk gezien heb ik nog 6 maanden de tijd in het nieuwe jaar om dit op te maken.
ja?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leidinggevende zegt dat ik max. 5 vakantiedagen mag meenemen naar volgend jaar, maar wettelijk gezien heb ik nog 6 maanden de tijd in het nieuwe jaar om dit op te maken.
van een junk bij de bushalte?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:49 schreef FranticDJ het volgende:
Onderweg naar t ziekenhuis een mountainbike gekocht 🥸
Ja, tenzij ze een automatisch systeem hebben die de uren automatisch uitbetalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je leidinggevende de tering genieten
Oh, dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:49 schreef FranticDJ het volgende:
Onderweg naar t ziekenhuis een mountainbike gekocht 🥸
Geldt alleen voor de wettelijke dagen.quote:
Deze zit ook niet stil. Hoef maar naar hem te kijken of hij peert hem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben heel blij dat ik geen langharen meer heb, had er ooit eentje die een vliegensvlug pirouetje maakte na elke knip en elke keer bad ik dat ze niet met haar oog in de schaar kwam.
Kan je vast wel aanvechten dan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze een automatisch systeem hebben die de uren automatisch uitbetalen.![]()
Anyway.. ben sowieso al blij dat we geen verplichte vrije dagen hebben, dat zou ik mogelijk nog irritanter vinden. Bepaal zelf wel wanneer ik vrij ben.
Volgens mij heb ik geen CAO, maar wel een personeelsgids, maar lijkt me niet dat die boven de wet staat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je vast wel aanvechten dan.
En je zou even in de cao moeten kijken wat daar staat mbt vrije dagen. Die gaat boven de wetbelachelijk iets maar helaas
hier wilde ze ook iets gaan invoeren dat mensen met te veel verlofdagen deze automatisch op het eind van het jaar uitbetaald kregen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, tenzij ze een automatisch systeem hebben die de uren automatisch uitbetalen.![]()
Anyway.. ben sowieso al blij dat we geen verplichte vrije dagen hebben, dat zou ik mogelijk nog irritanter vinden. Bepaal zelf wel wanneer ik vrij ben.
En dan al je aanvragen afgewezen wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen CAO, maar wel een personeelsgids, maar lijkt me niet dat die boven de wet staat.
Maar afijn.. is prima.. dan ga ik wel dagen opnemen.
Dan moet er ook wel voldoende gelegenheid zijn om de vakantiedagen op te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier wilde ze ook iets gaan invoeren dat mensen met te veel verlofdagen deze automatisch op het eind van het jaar uitbetaald kregen of iets dergelijks.
Geen idee. In ieder geval kan ik nog 4 weken vakantie pakken
Ja doei.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan al je aanvragen afgewezen worden
ja, ik weet ook nog niet echt wanneer dit zou kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet er ook wel voldoende gelegenheid zijn om de vakantiedagen op te maken.
Ik heb nu nog vakantie opgenomen in september en in oktober en ik heb nog bijna 100 uur aan vakantie.
Dus in november ook wat daagjes opmaken.
Is hier ook zo hoor, kan je niet aanvechten. Wettelijke verlofuren kan je beperkt meenemen, bovenwettelijke mag je langer en meer van meenemen. Alleen maken bedrijven vaak eerst de bovenwettelijke uren op als je verlof opneemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je vast wel aanvechten dan.
En je zou even in de cao moeten kijken wat daar staat mbt vrije dagen. Die gaat boven de wetbelachelijk iets maar helaas
Ik heb nog 180 uur staanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet er ook wel voldoende gelegenheid zijn om de vakantiedagen op te maken.
Ik heb nu nog vakantie opgenomen in september en in oktober en ik heb nog bijna 100 uur aan vakantie.
Dus in november ook wat daagjes opmaken.
Ik maar 84quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 180 uur staangaat nooit lukken voor het eind van het jaar.
Als het nergens staat wat er mee gebeurt kan je het echt wel aanvechten als ze besluiten dat eind van het jaar uit te betalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is hier ook zo hoor, kan je niet aanvechten. Wettelijke verlofuren kan je beperkt meenemen, bovenwettelijke mag je langer en meer van meenemen. Alleen maken bedrijven vaak eerst de bovenwettelijke uren op als je verlof opneemt.
ik bijna 190quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik 'moest' dat ook altijd bij m'n vorige werkgever, maar als je kon aantonen dat het nemen van vakantie een negatief effect had op de 'business continuity' dan mocht je het gewoon blijven meenemen. En in een bedrijf waar het altijd druk is, is dat vrij makkelijk aan te tonen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:22 schreef Karzai het volgende:
Ik moet ze opmaken anders ben je ze kwijt
dat is niet veel meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:28 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er nog 2 geloof ik voor de rest van het jaar
quote:Op maandag 30 augustus 2021 23:21 schreef mschol het volgende:
oh geinig..
@:bitterbal ligt graag in de stront van een papagaaivis:
[..]
ik heb er altijd rond de 10 over op het eind van het jaar. Dat is in het begin ooit opgebouwd en die buffer wil ik eigenlijk houden voor als ik een keer echt lang en ver weg wil gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:30 schreef mschol het volgende:
ik heb dit jaar een wat raar jaar achter de rug.. daardoor neem ik er niet zoveel op
nou ben ik sowieso een hele slechte vakantiedagen opnemer
ik hou altijd wel over
Ohooh.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:34 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar was ik ook veel alleen. Dus kon ik geen vrij nemen. Nu zijn we met zijn drieen
nou nou nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ah de strontligger is weer in het land van de levenden
maar had je wel spongebob als buurman?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
jongens. een onderwater huis is echt een heel slecht idee.
droomde dus dat ik zon huis had en toen kwam de winter en moest ik in dat super koude water duiken om thuis te komen
Hier hetzelfde; HR is van mening dat ik mijn dagen op moet maken; CTO vind het ok als ik ze meeneem, uit laat betalen etc.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik 'moest' dat ook altijd bij m'n vorige werkgever, maar als je kon aantonen dat het nemen van vakantie een negatief effect had op de 'business continuity' dan mocht je het gewoon blijven meenemen. En in een bedrijf waar het altijd druk is, is dat vrij makkelijk aan te tonen.
Geloof dta i helemaal geen buren had. Op het strand van scheveningen was de ingang. Soort luik naar onderwater en begin was het nog wel grappig maar geloof dta het met de boodschappen ook niet zo goed gingquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar had je wel spongebob als buurman?
Is het niet handiger om met een kleine onderzeeër dan naar huis te gaan? bitteronderwaterbootquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dta i helemaal geen buren had. Op het strand van scheveningen was de ingang. Soort luik naar onderwater en begin was het nog wel grappig maar geloof dta het met de boodschappen ook niet zo goed ging
ja maar er was denk ik geen aanlegstijger voor de bitteronderwaterbootquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het niet handiger om met een kleine onderzeeër dan naar huis te gaan? bitteronderwaterboot
schiet niet op zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, moet in nog een ander potje poepen en nog wat andere onderzoeken afwachten
HRquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde; HR is van mening dat ik mijn dagen op moet maken; CTO vind het ok als ik ze meeneem, uit laat betalen etc.
ja, nee, verse broodjes worden daar niet lekkerder vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dta i helemaal geen buren had. Op het strand van scheveningen was de ingang. Soort luik naar onderwater en begin was het nog wel grappig maar geloof dta het met de boodschappen ook niet zo goed ging
Had je er iets op laten vallen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest wel ff foto laten maken van die teen
Een afscheidsfotoquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Moest wel ff foto laten maken van die teen
Ik denk dat het woensdag is. Dat is dan best een tegenvaller als het dinsdag isquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
denk echt de hele tijd dat het zaterdag is
Ja een enorme radiator, op mijn gympiesquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je er iets op laten vallen?
U-balquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het niet handiger om met een kleine onderzeeër dan naar huis te gaan? bitteronderwaterboot
Heb je daar geen gelegenheid voor ? Misschien halve dagen ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken vakantie plannen in Oktober; en dan even kijken wat ik ga doen voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar geen gelegenheid voor ? Misschien halve dagen ?
Ben jij of een ander dan niet overbodig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 09:34 schreef Karzai het volgende:
Vorig jaar was ik ook veel alleen. Dus kon ik geen vrij nemen. Nu zijn we met zijn drieen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |