SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen dates gehad tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met je dates deze zinderende zomer of wacht je tot Greece?
Eerst even van de tzatziki bij Yiannis en Nikos proeven natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoest nou met je dates deze zinderende zomer of wacht je tot Greece?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was op een Grieks eiland al dagen bezig met een mooie bardame, een echte Griekse.
Op een gegeven moment vraagt ze me mee naar huis.
Sochtends vroeg komen we daar aan.
Ja dit is mijn vader en dit zijn mijn 2 broers.
Ja euh waar is de slaapkamer??
Nee moest eerst praten met de mannen.
Nou 15 ouzos later ben ik snel met de taxi weggegaan.
Rare nacht was dat.
En nu?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die appt toevallig net dat hij terug is van vakantie
trek in tzatzikiquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst even van de tzatziki bij Yiannis en Nikos proeven natuurlijk.
Baldie is volgens mijn kinderen een heel enge man uit een of andere serie of game ofzo.quote:
Na 15 ouzos was er van de slaapkamer (behalve slapen) ook weinig terechtgekomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was op een Grieks eiland al dagen bezig met een mooie bardame, een echte Griekse.
Rare nacht was dat.
Ja jij wilt nietquote:
Ja hoeft toch niet gelijk danquote:
Je hebt eigenlijk geen zinquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet het nog niet. nu staat mijn hoofd er niet naar :p
Cultuurshockquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Rare nacht was dat.
Ja sommige vrouwen vinden het heerlijk en anderen zijn er niet voor te porren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik hier ook nog eens grieks voorstellen.
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijnquote:
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijn
Pssst balliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Is dat met of zonder wederzijds consent....quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder corona hadden we al getrouwd moeten zijn
Kunnen we nog inzetten hierop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?
Was volgens mij het idee van balliequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat met of zonder wederzijds consent....
Ja op een gegeven moment heb je die leeftijd gewoon gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch eerst maar een keer gewoon neuken of zo?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pssst ballieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh jeetje
is dat rode bloed?
ik denk dat je een nieuwe teen nodig hebtDoet zeker pijn?
ik weet het niet meerquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was volgens mij het idee van ballie
Dan zou ik ook niet trouwen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment heb je die leeftijd gewoon gehad.
[..]
Pssst ballieIewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We waren het er in ieder geval beiden over eensquote:
[..]
Pssst ballieWat heb je op je teen gekregen. Dat is niet eventjes je teen stoten en dan brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is vrijwel nooitquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We waren het er in ieder geval beiden over eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |