Vreemdquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Spontaan verdwenen
[ afbeelding ]
Ja heb het net ff nagekeken, 14 augustus nog foto dat het erin zit.quote:
Ik heb er niet veel verstand van, behalve dat ik weet dat bij een koe twee oormerken verplicht zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja heb het net ff nagekeken, 14 augustus nog foto dat het erin zit.
17 augustus zijn ze eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het ook altijd zielig staan die grote merkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, behalve dat ik weet dat bij een koe twee oormerken verplicht zijn.
Maar ja Ruud
Misschien toch om die oormerken? Meeste runderen zijn voor de zuivel en slachtquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet goed waarom hij is dat gifje laat lezen waar is de geheime plek, hoezo moet dat geheim zijn dan?
[ afbeelding ]
Ja ik zat net ook te lezenquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien toch om die oormerken? Meeste runderen zijn voor de zuivel en slacht
Ik zat net een stuk te lezen over oormerken , misschien dat dat de reden is?
Haha wilde ik net posten, mooi kindje welquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg het er wat benauwd vanquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha wilde ik net posten, mooi kindje wel
[ afbeelding ]
Maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ja zeker mooi kindje, kijkt ook al wijs de wereld in
Ik blijf het ook raar om te zien vinden, ook dat babyzwemmen in zo'n kom wat helemaal hip is. Maar kindjes schijnen het toch wel leuk te vinden, beelden die ik heb gezien ervan dan, trappelen met de beentjes en zo. Of ze delen geen huilende baby's dat kan natuurlijk ook zo zijnquote:
Hopelijk steekt paps daar een stokje voorquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit![]()
Als het maar geen zwetsertje gaat worden
Owww Isa, vergeet ik ook helemaal de laatste tijdquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:21 schreef pullup het volgende:
Over zwetsertjes gesproken...
[ afbeelding ]
Ik check nog af en toe maar ze post meestal wat dingen van tv programma's waar ik absoluut niet naar kijk, best saaiquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owww Isa, vergeet ik ook helemaal de laatste tijd![]()
Ook leuk vrolijk jochie vind ik met die mooie blauwe kijkers
Wat?! ons vergeten?!
[ afbeelding ]
Ja ik lees nu ook dat ze dezelfde ergenis heeft als mij. Heb laatst stukje voice senior gekeken en kreeg de rillingen van Gerard Joling met dat steeds maar hoge noten meebleren. Heb het al snel weer uitgezet en kijk het niet meer. Isa heeft dat dus ook bij hemquote:Op dinsdag 14 september 2021 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik check nog af en toe maar ze post meestal wat dingen van tv programma's waar ik absoluut niet naar kijk, best saai
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |