Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversile mening hequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie vandaag allemaal dingen voorbij komen over dat onze selectie nu te dun bezet zou zijn.
Grappig dat riep ik vorige week al.
Zo zo. Nostradamus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie vandaag allemaal dingen voorbij komen over dat onze selectie nu te dun bezet zou zijn.
Nou grappig joh, goeiequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Hendriks niet inzetbaar?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversile mening he
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Nelson lijkt binnen. Hopelijk nog een aanvallende versterking.
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .quote:
Klopt, we roepen inmiddels allemaal in koor dat Feyenoord voor Shinji Ono moet gaan als nieuwe middenvelder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .
We roepen hier al weken dat de selectie smal is dus niks nieuws.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mikey heeft wel een klein beetje een punt. Ik zeg hier ook wel eens wat, waar vervolgens wat lacherig op wordt gereageerd. En niet heel lang daarna zie ik velen hier precies hetzelfde roepen. .
Ik maak natuurlijk ook wel eens een grapje. Die vent is 41. Speelt nauwelijks meer basis. Toch zag ik hem niet al te lang geleden nog wat leuke dingetjes doen met de bal. Voor de breedte zou hij goed zijn bij Feyenoord. Je weet wel, om de selectie wat minder smal te krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, we roepen inmiddels allemaal in koor dat Feyenoord voor Shinji Ono moet gaan als nieuwe middenvelder.
Je kan jezelf ook te serieus nemen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als we dat van tevoren hadden geweten waren we Fer ook eerder kwijtgeraakt. "Snel, overzicht, sterk aan de bal, goede passing, nooit geblesseerd, multifunctioneel"quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De tering, hebben die de scouting van Feyenoord overgenomen ofzo?
Ben benieuwd of het wat is. Volgens mij een beetje dezelfde type kwaliteiten als Diallo, maar dan met minder talent/potentie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:
[ twitter ]
Die Nelson had al een contract t/m 2023 bij Arsenal volgens de vrienden van Transfermarkt, bijzonder.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep, hier de tweet van de Italiaanse zolderkamerautisti:
[ twitter ]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je een wedstrijd met Burger als centrale verdediger moet spelen is dat ook niet echt een controversile mening he
Antonucci is niveautje Teixeira/Diemers. Middenvelders die er (helaas) ook nog zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.
Als mensen met je in de strijd gaan is het een teken dat mensen je wel serieus nemenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook te serieus nemen.
Niemand die mij hier ook ooit serieus neemt. Ikzelf ook niet. En dat terwijl ik na 4 wedstrijden zei dat Bozenik er geen pepernoot van kan. Was een lange strijd kan ik je vertellen.
Nou sorry groots Orakelquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Antonucci is een lastige kwestie. In principe een speler die niet echt past in de speelstijl van Slot maar die wel minuten nodig heeft. Ik begrijp dat mensen hem dan liever verhuurd zien worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen ik riep dat we Antonucci beter niet konden verhuren omdat er wel erg weinig over blijft zo kreeg ik weerwoord.
Oe ja, was ze bijna vergeten. Helaas...quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Antonucci is niveautje Teixeira/Diemers. Middenvelders die er (helaas) ook nog zijn.
Ik zat wat filmpjes te kijken . Zijn allemaal momenten natuurlijk, maar hij sleurt goed, fysiek okay en hij verdedigt en loopt mee zoals het lijkt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat is. Volgens mij een beetje dezelfde type kwaliteiten als Diallo, maar dan met minder talent/potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |