SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oneerlijk wel, die vogel heeft veel langere benenquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volg de vogel.
[ afbeelding ]
achter die hoentjes aanquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:20 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ballie ook naar Afrika vertrekken. Best warm daar.
ohquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit vandaag met allemaal zeurpreuten
Wat stuur je terug? :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ZATERDAGMIDDAG een mail gehad.
Krijg net om KWART OVER 8 de vraag of ik er even op kan reageren.
DOE DAT DANquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteitquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een "op zondag werk ik niet"-mentaliteit. En een "op zaterdagmiddag ga ik iets sociaals doen"-mentaliteit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteit
Maar jij werkt toch altijd op zondag?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een "op zondag werk ik niet"-mentaliteit. En een "op zaterdagmiddag ga ik iets sociaals doen"-mentaliteit.
Ik heb zaterdag wel gewerkt
Ik ook, na te zien dat 5 jaar een 'ik ben bereid om op elk moment van de dag te werken' totaal geen meerwaarde brengtquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een 9 tot 5 mentaliteit
Reageren met sterf.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Gister dus nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar jij werkt toch altijd op zondag?
Mensen gaan je inderdaad niet vanzelf meer waarderen of betalen daarmee.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, na te zien dat 5 jaar een 'ik ben bereid om op elk moment van de dag te werken' totaal geen meerwaarde brengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |