Twijfelde nog om Ric te kopen, maar die presteert normaal niet dus ik ging lekker voor Leclerc naast Norris. Gelukkig wel een Macca onderdeel. Maar mensen met Williams onderdelen spinnen hier heel veel garen bij.quote:
Lopen is voor voetvolkquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom gebruikt Hamilton een stepje?
Heb je ook weer gelijk in.. de anderen hebben dat voordeel ook natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor Mercedes juist. Red Bull moet sowieso een extra motor. Mercedes spaart juist uit nu.
De woordspeling farce majeur nog te weinig, dat heeft dat tv-programma voor ons verpest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de uitdrukking 'force majeur' echt teveel gehoord vandaag
Verstappen nu 17e, voorbij Button en naast Stirling Moss. Hierna wel een gat van 4 gp wins om weer een plekje op te schuivenquote:
Race dan gewoon niet. Dit heeft niets met racen te maken. Punten kado doen omdat het kan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien telt niet
Er zijn tal van scenario's
Ik hoop op interviewsquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Funzel het volgende:
Ook nog het lef hebben de podium ceremonie te houden.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Funzel het volgende:
Ook nog het lef hebben de podium ceremonie te houden.
Niet kado, ze hebben gekwalificeerdquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Race dan gewoon niet. Dit heeft niets met racen te maken. Punten kado doen omdat het kan.
Spa Blauwquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Deze wedstrijd werd u aangeboden door Douwe Egberts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |