Het circuit moet dat he?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd: dat het circus wat F1 heet anders geld terug moet betalen is voor mij niet van belang.
Ofwel je gaat echt racen, of je last hem af.
Zou haar lekker laten optyfen en zelf gaan zingen als ik Bernard wasquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen als de anderen wel betaald krijgen he
Is een andere Ferrari. De schuimwijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef TjjWester het volgende:
Podium dat ferrari toontsponsoring is de enige kans op een podium.
Hadden er veel meer kunnen zijnquote:
Het hadden er 8 of meer kunnen zijnquote:
Als er niet geracet zou zijn dan zijn er juridische mogelijkheden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:57 schreef MoreDakka het volgende:
Volgens mij maakt het geen bal uit hoeveel rondjes er gereden worden of niet, als je een ticket koopt en binnen zit krijg je nooit geld terug
De andere klasses hebben wel gereden. En technisch gezien Formule 1 dus eigenlijk ook. Het evenement is doorgegaan: de organisatie heeft kosten gemaakt die ook betaald moeten worden.quote:
Zo zie ik het ook ja, voordat het weekend begon hadden we het er nog over dat het voor Max hier lastig zou worden (in het droge)quote:
Ik vind dat de FIA het op moet hoesten. En dat ze de sport weer eens gaan benaderen als een echte sport in plaats van het moet 100% veilig zijn. Idioten!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost Lewis en de FOM niets. Heb je alleen het circuit mee.
Ham weer gelukquote:
Had ook heel anders kunnen uitpakken, er was geen garantie om op P1 te eindigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het hadden er 8 of meer kunnen zijn
Max heeft nog met een Ferrari geracet, als enige op dit podiumquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef TjjWester het volgende:
Podium dat ferrari toontsponsoring is de enige kans op een podium.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef Zwansen het volgende:
Veel mensen hebben toch geen de vrije trainingen en de kwalificatie gezien? Ik heb in Oostenrijk Verstappen ooit helemaal niet gezien omdat hij in de eerste bocht eruit vloog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |