F1 gaat om geld niet om autorijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:36 schreef maan_man het volgende: [..] Gaat niet om wel of niet race. Gaat om op deze manier het publiek een loer draaien, doordat ze volgens de letters van de wet een race hebben gezien en kunnen fluiten naar hun honderden Euro's. Ben dan fair en rij niet.
Het bleef ook opvallend stil met boordradiosquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Funzel het volgende: [..] Joh ze wilden gewoon die 2 rondjes achter de SC. Nooit de intentie gehad om te racen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Niets gemist dus, wel mooi dat Verstappen een paar puntjes inlooptNormaal gesproken zou hij hier kansloos zijn tegen Mercedes.
In de regen? Nee. Verstappen was weggereden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Niets gemist dus, wel mooi dat Verstappen een paar puntjes inlooptNormaal gesproken zou hij hier kansloos zijn tegen Mercedes.
Driver of the dayquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Heeft een bonuspunt verdiend wat mij betreft.
Die blijft daar overnachtenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Zit Vettel nou als enige nog in z'n wagen?
Daar ben ik niet van overtuigd.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de regen? Nee. Verstappen was weggereden.
Hij gaat voor de pikstart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef SiGNe het volgende:
Zit Vettel nou als enige nog in z'n wagen?
Jij denkt dat Russell erbij kan blijven?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd.
Dit keer heeft hij daar nog benzine genoeg voor, waarschijnlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Funzel het volgende:
Vettel gaat zo nog een ere ronde rijden.
Lekker ongemakkelijk juichenquote:
Dus dan zijn we gaan racen op een onveilig circuit?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Fer het volgende:
Er zijn er in alle sessies een paar af gegaan in Radaillon, Beitske en Norris in het ziekenhuis geweest. Ik snap dit wel van Masi.
Is dat de enige andere dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat Russell erbij kan blijven?
Ja, voor Red Bull komt 't wat dat betreft goed uit..quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Wel ff 300 km aan motor bespaard!
Nee ik zeg normaal gesproken dus niet in de regen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de regen? Nee. Verstappen was weggereden.
Dat zegt niemandquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:41 schreef PS. het volgende:
Joh wees blij dat er uberhaupt punten komen nu, maar dan zijn er dus serieus nog mensen die denken dat dit voor Hamilton gedaan is (terwijl hij punten verliest)
Kemmel straight. 4 Mercedessen er achter.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton staat op een droge afstelling, dus ja.
Activisten die zich vastketenen aan de poort van de paddock.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over een kleine week, in de duinen (tenzij zandstorm).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |