Biertje is een goed idee. Laat ik dat ook maar eens doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Even een biertje in het avondlicht. En dan fijn slapen. Morgen vrij
Ben je ziekjes dat je je ingehouden hebtquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt best mee, heb me best netjes ingehouden dit weekend.
Hebben jullie nou ook een nieuw huis samen gevonden en gekocht?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Zo, verhuizers geboekt. Nu morgen alleen nog de opslagruimte en dan is alles georganiseerd om naar Gergi te verhuizen
Gergi-penthousequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben jullie nou ook een nieuw huis samen gevonden en gekocht?
"U wist het waarschijnlijk zelf ook wel maar kleine Djajden is een kutkind en terroriseert alle kinderen hier. Als hij binnen een maand niet gewoon godverdomme normaal kan doen ken je m zelf weer gaan opvangen, dag"quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen gelijk om 9 uur een pittig oudergesprek. Joy.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen gelijk om 9 uur een pittig oudergesprek. Joy.
Gewoon geen zin.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben je ziekjes dat je je ingehouden hebt
Dan moet ik opschietenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is te huur vanaf 1 NovIk ga op 1 Oktober al over
Lekker!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Even een biertje in het avondlicht. En dan fijn slapen. Morgen vrij
Hoeveel kilometer is het fietsen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
A maandag hele week relatief lekker weer.![]()
Denk paar dagen met de fiets naar het werk.
helft van de rit met fiets..quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga altijd met de fiets naar het werkZelfs tijdens het werk fiets ik...
quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga altijd met de fiets naar het werkZelfs tijdens het werk fiets ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |