Prima review, leest vooral erg lekker wegquote:
Ik vind het echt waardeloos eigenlijk qua productiekwaliteit.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Docuutje zit wel echt goed in elkaar moet ik zeggen. Heeft Disney niet slecht gedaan
Ok Scrummie Spielbergquote:Op woensdag 8 september 2021 17:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het echt waardeloos eigenlijk qua productiekwaliteit.
Slecht/trillerig camerawerk, zojuist ook gewoon iets van 40/45 seconden naar een sportende Koevermans zitten kijken zonder enige dialoog, en dat trucje halen ze bijzonder vaak uit eigenlijk.
Nee, ik zou ze niet inhuren voor een docu.
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Het leukste vond ik nog dat Van Persie vroeg aan Dick 'hoe ga je spelen' en dat Dick antwoordt '4-3-3'
Dat was het
quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Het leukste vond ik nog dat Van Persie vroeg aan Dick 'hoe ga je spelen' en dat Dick antwoordt '4-3-3'
Dat was het
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.quote:
Leuk dat jij er ook bij was.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
Dat was het
Niemand vraagt je om dat te doenquote:Op woensdag 8 september 2021 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.
Ohquote:Op woensdag 8 september 2021 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit godverdomme telkens dit topic te promoten zodat je wat reacties krijgt hier in je topic, en dit krijg ik als dank.
Dit kwam voor in de afleveringquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |