Oh zeker! Maar het lijkt me ook niet heel leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniek
Het zijn precies de zinnen die ik kan zeggen in het Servischquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Begrijp je helemaal. Vers is wel lekkerder, maar ik heb dat in mijn leven exact nul keer gedaan. Ga binnenkort wel wat mensen aan hun jasje trekken om me dat te leren, het is een hele techniek
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh zeker! Maar het lijkt me ook niet heel leukDus als ik het nodig heb ga ik gewoon een pakje kopen
Volgens mij zei hij Roberto Jacketti, maar ik kan me vergissen. dan heb je vast gelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:44 schreef Sableheart het volgende:
Ik spreek geen Italiaans, en dat maakt zijn overwinningsspeech een stuk lastiger te verstaan, maar ik meende de naam van Gigliola Cinquetti te herkennen?
Ik ken dat woord zelf niet in deze context, maar zou zomaar een dialect kunnen zijn dat ik niet ken. Bij ons zeggen we ‘ja zelim’. Ik ken ‘Salim se’ alleen als: ik zit je te plagen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zijn precies de zinnen die ik kan zeggen in het Servisch
Ja salimburek za sirom en ja salim buret za mesom
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij Roberto Jacketti, maar ik kan me vergissen. dan heb je vast gelijk
Waarom ken ik dit? Die verzamel-cd’s uit de nineties ookquote:
Letland dat jaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:48 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer een gezellige avond. Bedankt allemaal!
Volgende week 2000.
Ook leuk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst sinds het coronatijdperk weer uiteten. Het kan zijn dat ik daarom wat later online kom![]()
Ik wil een burek met kaas of vlees.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ken dat woord zelf niet in deze context, maar zou zomaar een dialect kunnen zijn dat ik niet ken. Bij ons zeggen we ‘ja zelim’. Ik ken ‘Salim se’ alleen als: ik zit je te plagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |