SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn met de USCG bij een paar heftige reddingen geweest in die recap/behind the scenes.quote:
Kan het even opzoeken als ik niet aan het werk ben, sowieso heb ik de aflevering nog ergens op mijn laptop staan.quote:
Eerste wat in me op komt:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, 21 dagen.
[..]
Ik weet niet welke vent je bedoelt.Ik bedoel waarbij een man en een vrouw samen in niemandsland gezet worden die elkaar nog niet kenden.
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee ook zo'n 13 in een dozijn programma wat uitgemelkt is nadat bear grylls begon..
die vent van naked and afraid heeft trouwens nu een programma waarbij ie met z'n vrouw en zoontje van 2 of 3 naakt gaat survivallen. incluis dat kind.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het even opzoeken als ik niet aan het werk ben, sowieso heb ik de aflevering nog ergens op mijn laptop staan.
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guy
Ik ben ook een architectuur neuzelaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die kijk kook graag.
Maar dat zijn heel vaak neuzelaars in architectuur. En wollige groenlinksers die een lemen huis bouwen waar hij dan oreeert hoe mooi die poep bij het landschap past.
QFTquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guy
Lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerste wat in me op komt:
https://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
Maar ik ben mis met Naked and Marooned with Ed Stafford.
Die vent kan het mooi bij elkaar lullen maar soms lult die enorm uit zijn nek en nooit is die kritisch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een architectuur neuzelaar.
Sowieso aquarium mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar meest irritant zijn die aquarium broers
trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga eens in m'n boek verder, anders val ik nooit in slaap![]()
Woordenboek aan het lezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga eens in m'n boek verder, anders val ik nooit in slaap![]()
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt ergquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar meest irritant zijn die aquarium broers
Van John de neger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie wel op tegen verbouwen of zelf bouwen. 9 van de 10x is je vrouw halverwege de verbouwing zwanger.
Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFT
teveel tv gekekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie wel op tegen verbouwen of zelf bouwen. 9 van de 10x is je vrouw halverwege de verbouwing zwanger.
John Tafferquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt erg![]()
Nooit gezien, niks gemist.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt erg![]()
Mooi, houden zo!quote:
Next…next…next..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef mschol het volgende:
meestal als ik thuis kom is how do they do it op discovery of dr pol op natgeo...
how do they do it is ook wel interessant jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef mschol het volgende:
meestal als ik thuis kom is how do they do it op discovery of dr pol op natgeo...
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ookquote:
helaas veel rekken en alles..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
how do they do it is ook wel interessant ja
Van sommige mensen leer je meer dan van dat soort programaatjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verdoe mijn tijd tegenwoordig wel op FOK! in plaats van die programma's.
Sowieso wordt er in Amerikaanse reality tv 9 van de 10 geschreeuwd en geruziedquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
John Tafferschreeuwlelijk.
Ik bedoel die stem van How do they do it.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ook
Zelfs als dat erg vaak opgeblazen is
ow..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel die stem van How do they do it.
USA en Australiė hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso wordt er in Amerikaanse reality tv 9 van de 10 geschreeuwd en geruziedMasterchef USA was gewoon niet te kijken daardoor
UK is leuk ja ! Met die kale gast!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA en Australiė hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.
Masterchef Australie vind ik dan weer wel goed kijkbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA en Australiė hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.
Maandag begint het weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Masterchef Australie vind ik dan weer wel goed kijkbaarherken 't wel bij die USA.
Ja nieuw seizoen. Vorig jaar dacht ik, dat wordt nooit meer zo leuk met een nieuwe jury, maar eigenlijk vind ik ze net zo leuk of misschien nog wel leuker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gister een finale van een seizoen gekeken. maar maandag is de 'verkansie' weer voorbij
Discovery is hier de standaardzenderquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ook
Zelfs als dat erg vaak opgeblazen is
dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discovery is hier de standaardzenderAl heb ik het idee dat het wel steeds minder is geworden, weinig programma's waar ik nog echt speciaal voor ga kijken.
Eigenlijk sinds ze zijn gekomen met Discovery+quote:
geen idee wanneer dat was, maar het is echt al jaren geleden ruk geworden. toen die programma's als storage wars in opkomst kwam.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk sinds ze zijn gekomen met Discovery+
US wordt niet dronken maar licht beschonken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij staat een dronken UitStraling hier in de straat te schreeuwen.
Scrapheap was vet jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee wanneer dat was, maar het is echt al jaren geleden ruk geworden. toen die programma's als storage wars in opkomst kwam.
vroeger had je nog Scrapheap Challenge
met deze baas:
[ afbeelding ]
Yeeeeeeeeep!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scrapheap was vet jaEn die storage programma's zijn er gewoon teveel, in het begin wel leuk maar daarna uitgemolken en afgezaagd. Ook dat Salvage Hunters, in het begin was dat nog leuk en verrassend, nu is het voornamelijk die irritante vent die over hautain loopt te doen en zichzelf heel bijzonder vind
yupquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scrapheap was vet jaEn die storage programma's zijn er gewoon teveel, in het begin wel leuk maar daarna uitgemolken en afgezaagd. Ook dat Salvage Hunters, in het begin was dat nog leuk en verrassend, nu is het voornamelijk die irritante vent die over hautain loopt te doen en zichzelf heel bijzonder vind
Ik heb net een zak doritos leeggevreten #viesdikquote:
mja wij hadden sushi en daarna wat wagyu bereidingen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net een zak doritos leeggevreten #viesdik
Ja ik koop eigenlijk nooit meer doritos omdat ik weet dat die zak dan leeg gaat, maar ging vanmiddag boodschappen doen terwijl ik honger had, slechte keuzequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
m
[..]
mja wij hadden sushi en daarna wat wagyu bereidingen..
die sushi had voor mij niet zo gehoeven, vind dat nogal 'saai'.
Geen dessert gedaan want mn pens begon weer op te spelen
ik haal eigenlijk alleen die naturel Doritos.. die dan lekker opwarmen met kaas enzo.. guacamole erbij..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik koop eigenlijk nooit meer doritos omdat ik weet dat die zak dan leeg gaat, maar ging vanmiddag boodschappen doen terwijl ik honger had, slechte keuze
Die eet ik alleen als voorgerecht bij de Mexicaan, zonder kaas dan uiteraardquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik haal eigenlijk alleen die naturel Doritos.. die dan lekker opwarmen met kaas enzo.. guacamole erbij..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eet ik alleen als voorgerecht bij de Mexicaan, zonder kaas dan uiteraard
Ja die herhalen ze al een paar weken achter elkaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Z-Doc is trouwens ook altijd interessant. nu een docu over Tsjernobyl
Zo vaak kijk ik tv dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die herhalen ze al een paar weken achter elkaar
Bij RTLZ zijn ze nogal goed in het herhalen van programma'squote:
zomer seizoen Æ\_(ツ)_/Æquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij RTLZ zijn ze nogal goed in het herhalen van programma's
Vooral weekendquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ballie is weer veel te laat, ik ga snurken![]()
[ afbeelding ]
kom net thuisquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je nog tot laat moeten werken?
ughm, bijna maandagquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
en toen was het alweer zondag. De 29ste, eigenlijk de verjaardag van Michael Jackson
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ballie is weer veel te laat, ik ga snurken![]()
[ afbeelding ]
Ja hoi. WTF, ik zat serieus net te bedenken dat ik jou wilde whatsappenquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 01:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi. WTF, ik zat serieus net te bedenken dat ik jou wilde whatsappen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik wilde het morgen op een gristelijk tijdstip doenquote:
Serieusquote:Op zondag 29 augustus 2021 01:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik wilde het morgen op een gristelijk tijdstip doen
Ik kom hier ook nauwelijks meer dus wel fucked up toevallig dit
Toevallig wel precies toen corona begon 🤔🤔🤔quote:Op zondag 29 augustus 2021 01:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ben hier anderhalf jaar niet geweest.
Jaaaaaaquote:Op zondag 29 augustus 2021 01:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Toevallig wel precies toen corona begon 🤔🤔🤔
Ik mis je chick!! Ik ga je stalken via de app. Maar nu eerst snurken
Kus!
Nee is sowieso leuk, wanneer ze gaan wegenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Gold Rush vind ik dan nog wel steeds leukToen ik in het ziekenhuis lag was dat dagelijks om 23.30 en dan kreeg ik mijn pijnstillers en keek ik de aflevering af, dus misschien is het geen heel goed programma, vind het wel fijn om te kijken
God’s plan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zien iemands plan werken, Het doet ins goed.
Ik ben weer wakker.quote:
Uitstraling heeft wél een godcomplexquote:Op zondag 29 augustus 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als God is Uitstraling
Computer says no
Slapen!!
Heeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 29 augustus 2021 02:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uitstraling heeft wél een godcomplex![]()
Slaap lekker!
Hontenquote:Op zondag 29 augustus 2021 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond heeft ook geen haast vanmorgen dus kan ook nog even op bed blijven liggen.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* schuift koffie naar ballie
in de binnenstad van amsterdam?quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:46 schreef Karzai het volgende:
Hmm dacht dat het droog bleef vandaag met vanmiddag een zonnetje, gister ook de hele dag binnen gezeten. Ik overweeg om vanmiddag kleding te gaan shoppen
Neuh. Ik heb gisteren smoothie gemaakt. Neem dat wel.quote:
doe normaalquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb gisteren smoothie gemaakt. Neem dat wel.
Kleding doe ik het meeste online, sommige dingen ging ik nog wel eens naar Antwerpen voor, maar sinds COVID ook niet meer geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:46 schreef Karzai het volgende:
Hmm dacht dat het droog bleef vandaag met vanmiddag een zonnetje, gister ook de hele dag binnen gezeten. Ik overweeg om vanmiddag kleding te gaan shoppen
hoeveel ah zegeltjes heb je al?quote:Op zondag 29 augustus 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleding doe ik het meeste online, sommige dingen ging ik nog wel eens naar Antwerpen voor, maar sinds COVID ook niet meer geweest.
ditquote:Op zondag 29 augustus 2021 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleding doe ik het meeste online,
jeetje hoe kom je aan zoveel ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit weer rond de 600 euro. Wel 4 boekjes uit laten betalen laatste maanden
als je 3x per week sushi besteld, spaar je veel minder ah zegeltjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje hoe kom je aan zoveel ?![]()
ik zit nu op 185 euro
ja maar de ah sushi is niet zo lekkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je 3x per week sushi besteld, spaar je veel minder ah zegeltjes
oh lekker. Dan kom ik er aanquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb spek :met scrambled eggs?
Hier komt een Aziaat elke dag verse sushi draaien in de AH. Dat is niet de standaard sushi uit het distri centrum.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de ah sushi is niet zo lekker bijzonder
Veel boodschappen doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nu op 185 euro
Die zijn nog best ok bij de XL hier nquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier komt een Aziaat elke dag verse sushi draaien in de AH. Dat is niet de standaard sushi uit het distri centrum.
ja in den haag hadden ze dat bij de ah ook maar hier nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier komt een Aziaat elke dag verse sushi draaien in de AH. Dat is niet de standaard sushi uit het distri centrum.
Mja ik vind sushi an sich al niet zo bijzonderquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn nog best ok bij de XL hier n
Is gezond en lekkerquote:
Dit doet @dud0r per dagquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit nu op 185 euro
Je moet wel goed blijven etenquote:
Jij hebt altijd zin in sushiquote:
ja erg hequote:Op zondag 29 augustus 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet wel goed blijven eten
[..]
Jij hebt altijd zin in sushi
Ja. Doe dat eens niet.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Werd wakker met normale buik. heb werkelijk 1 glas water op en aan mn koffie geroken en mn pens is alweer een skippybal
Uhm weer 25 graden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Loop lekker in mijn T-shirt buiten en zijn mensen die doen alsof het alweer winter is.
veel studenten op je werk?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Heb het rooster nog niet vanaf 6 september maar nu gaat alles en iedereen weer naar school natuurlijk dus benieuwd wat dat met het rooster doet
nog steeds gebieden daar die nog niet opgeruimd/gerenoveerd zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
'Heviger dan Katrina'
Sommige experts denken dat Ida zwaarder wordt dan Katrina. Die orkaan verwoestte in 2005 een groot deel van New Orleans, vandaag precies 16 jaar geleden. 80 procent van de stad stond toen onder water en meer dan 1800 mensen overleefden de orkaan niet.
Edwards waarschuwde zaterdag dat de orkaan mogelijk de zwaarste is die Louisiana treft sinds 1850. Meteorologen "zijn zeer zeker over het huidige traject en de intensiteit zoals voorspeld is voor orkaan Ida. En je hoort ze niet vaak met dergelijke zekerheid praten", aldus Edwards tegen verslaggevers.
https://nos.nl/artikel/23(...)ucht-voor-orkaan-ida
spannend wel
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn grote teen is dus wel gebroken.
Iemand ervaring mee?
Daar heb ik wel ervaring mee. Daar doen ze niets aan, tenzij je teen de verkeerde kant opstaat maar dan had je het gisteren vast wel gefixt al.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand ervaring mee?
Zat. Wat wil je weten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand ervaring mee?
Ja. Vasttapen aan de teen ernaast voor een beetje stevigheid. En goede schoenen dragen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand ervaring mee?
wat een pech hebben jullie deze zomer ookquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loop nu zelfs door een buitje.
Voor een grote teen kan dat weleens niet genoeg zijn, die is nogal belangrijk voor je stabiliteit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vasttapen aan de teen ernaast voor een beetje stevigheid. En goede schoenen dragen.
Dan krukken lenen bij het zilveren kruis zodat je niet op je bek gaat maar dat is ook weer zo wat.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een grote teen kan dat weleens niet genoeg zijn, die is nogal belangrijk voor je stabiliteit.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die moet ik maar eens weggooien. Ligt er al een poosje
Ik zou gewoon even naar de dokter gaan in plaats van doe-het-zelvenquote:Op zondag 29 augustus 2021 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand ervaring mee?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet zo lekker uitEn ik denk dat ik mijn champignons ook weg kan gooien.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet zo lekker uitEn ik denk dat ik mijn champignons ook weg kan gooien.
Lekker!quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanavond ga ik jouw soortgenoten wokken
Ik zal aan ze denken vanavond.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal shi’s in een gloeiendhete wok
Dat staat niet goed bij de Kamado.quote:Op zondag 29 augustus 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krukken lenen bij het zilveren kruis zodat je niet op je bek gaat maar dat is ook weer zo wat.
FTFYquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat niet goed bij de Kamado. Barbecue
natuurkundig niet geheel correcte cartoonquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb je ook niks aan he
Ook handig als je eens flink moet remmen, vliegt de helft van het water uit je zwembad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb je ook niks aan he
nou ik weet niet hoor. heb je welles zon caravan zien rijden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurkundig niet geheel correcte cartoon
Daarom hebben cruiseschepen ook van die lullige kleine urine badjes aan dek, nog groter en het bootje valt om.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor. heb je welles zon caravan zien rijden?![]()
wat weet jij daar nou vanquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom hebben cruiseschepen ook van die lullige kleine urine badjes aan dek, nog groter en het bootje valt om.
Het mannetje heeft als ie op de springplank staat dezelfde voorwaartse snelheid als de caravan. Dus. als ie springt heeft ie dezelfde voorwaartse snelheid. Dus kan ie niet ineens 'stil' in de lucht hangen en naar beneden pleuren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor. heb je welles zon caravan zien rijden?![]()
neehee. je ziet het toch op de situatie schets.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het mannetje heeft als ie op de springplank staat dezelfde voorwaartse snelheid als de caravan. Dus. als ie springt heeft ie dezelfde voorwaartse snelheid. Dus kan ie niet ineens 'stil' in de lucht hangen en naar beneden pleuren.
De caravan rijdt niet, dat doet de auto die de caravan trekt..quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neehee. je ziet het toch op de situatie schets.
hij springt, caravan rijdt door en hij niet
nou ja datquote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De caravan rijdt niet, dat doet de auto die de caravan trekt..![]()
ga je naar de huisarts: "ik wil te veel naar bed.."quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms het idee dat ik teveel wil slapen
Awwwquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat je leven zo miniem is geworden dat alleen eten je nog vreugde geeft
Heh?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Dacht even dat het over je Kamado ging.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die lui die schreeuwen dat ze weer gaan eten op rare tijdstippen
Net zoals planten, die eten ook de hele dag door omdat ze niks anders te doen hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van die lui die schreeuwen dat ze weer gaan eten op rare tijdstippen
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoals planten, die eten ook de hele dag door omdat ze niks anders te doen hebben.
Ik vind eten op normale tijdstippen saai.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
12 uur lunchen vind ik vrij normaal hoor..
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker ontbijten om negen uur ‘s avondsquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind eten op normale tijdstippen saai.
Dit doet me denken aan Denny's all day breakfast.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker ontbijten om negen uur ‘s avonds
It happensquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brinnerquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had laatst nog al kritiek op mensen die voor 18.00 uur het avondmaal nutigden...quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind eten op normale tijdstippen saai.
Ja dat sowiesoquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je had laatst nog al kritiek op mensen die voor 18.00 uur het avondmaal nutigden...![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Denny's all day breakfast.
Daarom had ik een paraplu bij me, dan blijft het meestal ook droogquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:43 schreef gianni61 het volgende:
niet naar buiten gegaan. dus uiteraard de hele ochtend droog gebleven
dat werkt niet altijd. gisteren had ik een paraplu bij en had ik hem ook regelmatig nodigquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik een paraplu bij me, dan blijft het meestal ook droog
Die milkshakes daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Denny's all day breakfast.
Ik ga zo maar gewoon in de regen wandelen, er komt toch geen droog moment meer vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Bijna gelukt droog te lopen, alleen de laatste 5 minuten begon het wat te druppelen en miezeren
En dan is het handig als je hem bij je hebtquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd. gisteren had ik een paraplu bij en had ik hem ook regelmatig nodig
Tenzij Gergi over pompoensoep begint, huehuequote:Op zondag 29 augustus 2021 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga zo maar gewoon in de regen wandelen, er komt toch geen droog moment meer vandaag.
Wederom goedemorgenquote:
Dat heb ik naar volgende week weten te verschuiven..quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij Gergi over pompoensoep begint, huehue
Liep net langs een huis in de polder waar ze de pompoenen hadden geoogst en er een hele rits voor het huis lag, moest gelijk aan jou denkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik naar volgende week weten te verschuiven..
Water is natquote:
Ja is toch zo, spekkieballiequote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep net langs een huis in de polder waar ze de pompoenen hadden geoogst en er een hele rits voor het huis lag, moest gelijk aan jou denken![]()
Omg zo vroegquote:Op zondag 29 augustus 2021 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep net langs een huis in de polder waar ze de pompoenen hadden geoogst en er een hele rits voor het huis lag, moest gelijk aan jou denken![]()
Eerder een True Crime special ...quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die bijna dagelijks pompoensoep eet zou wel een mooi karakter zijn in Twin Peaks of After Life.
Waren ook echt grote pompoenenquote:
Dit heeft nooit gekund.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Cowboylaarzen onder skinny jeans, kan dat nog in 2021?
Pietje kreeg snijbonen in plaats van erwtjes op donderdag en schopte de hond dood, de dag erna kocht hij een nieuwe hond en die noemde hij Erwtje opdat niemand ooit zou vergeten dat donderdag erwtjesdag is.quote:
Denk dat me dat wel luktquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen komen overal mee weg. Of zijn gewoon een stijlicoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |