SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn met de USCG bij een paar heftige reddingen geweest in die recap/behind the scenes.quote:
Kan het even opzoeken als ik niet aan het werk ben, sowieso heb ik de aflevering nog ergens op mijn laptop staan.quote:
Eerste wat in me op komt:quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, 21 dagen.
[..]
Ik weet niet welke vent je bedoelt.Ik bedoel waarbij een man en een vrouw samen in niemandsland gezet worden die elkaar nog niet kenden.
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm nee ook zo'n 13 in een dozijn programma wat uitgemelkt is nadat bear grylls begon..
die vent van naked and afraid heeft trouwens nu een programma waarbij ie met z'n vrouw en zoontje van 2 of 3 naakt gaat survivallen. incluis dat kind.
ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan het even opzoeken als ik niet aan het werk ben, sowieso heb ik de aflevering nog ergens op mijn laptop staan.
Dit ja.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guy
Ik ben ook een architectuur neuzelaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die kijk kook graag.
Maar dat zijn heel vaak neuzelaars in architectuur. En wollige groenlinksers die een lemen huis bouwen waar hij dan oreeert hoe mooi die poep bij het landschap past.
QFTquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh..Bear Grylls..Can't stand the guy
Lolquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerste wat in me op komt:
https://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
Maar ik ben mis met Naked and Marooned with Ed Stafford.
Die vent kan het mooi bij elkaar lullen maar soms lult die enorm uit zijn nek en nooit is die kritisch.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook een architectuur neuzelaar.
Sowieso aquarium mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar meest irritant zijn die aquarium broers
trustequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga eens in m'n boek verder, anders val ik nooit in slaap![]()
Woordenboek aan het lezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga eens in m'n boek verder, anders val ik nooit in slaap![]()
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt ergquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar meest irritant zijn die aquarium broers
Van John de neger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie wel op tegen verbouwen of zelf bouwen. 9 van de 10x is je vrouw halverwege de verbouwing zwanger.
Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFT
teveel tv gekekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie wel op tegen verbouwen of zelf bouwen. 9 van de 10x is je vrouw halverwege de verbouwing zwanger.
John Tafferquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt erg![]()
Nooit gezien, niks gemist.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die Bar Rescue tjap, die is pas echt erg![]()
Mooi, houden zo!quote:
Next…next…next..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef mschol het volgende:
meestal als ik thuis kom is how do they do it op discovery of dr pol op natgeo...
how do they do it is ook wel interessant jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:30 schreef mschol het volgende:
meestal als ik thuis kom is how do they do it op discovery of dr pol op natgeo...
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ookquote:
helaas veel rekken en alles..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
how do they do it is ook wel interessant ja
Van sommige mensen leer je meer dan van dat soort programaatjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verdoe mijn tijd tegenwoordig wel op FOK! in plaats van die programma's.
Sowieso wordt er in Amerikaanse reality tv 9 van de 10 geschreeuwd en geruziedquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
John Tafferschreeuwlelijk.
Ik bedoel die stem van How do they do it.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ook
Zelfs als dat erg vaak opgeblazen is
ow..quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel die stem van How do they do it.
USA en Australië hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Sowieso wordt er in Amerikaanse reality tv 9 van de 10 geschreeuwd en geruziedMasterchef USA was gewoon niet te kijken daardoor
UK is leuk ja ! Met die kale gast!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA en Australië hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.
Masterchef Australie vind ik dan weer wel goed kijkbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA en Australië hebben dat allebei wel. Kijk alleen UK.
Maandag begint het weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Masterchef Australie vind ik dan weer wel goed kijkbaarherken 't wel bij die USA.
Ja nieuw seizoen. Vorig jaar dacht ik, dat wordt nooit meer zo leuk met een nieuwe jury, maar eigenlijk vind ik ze net zo leuk of misschien nog wel leuker.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gister een finale van een seizoen gekeken. maar maandag is de 'verkansie' weer voorbij
Discovery is hier de standaardzenderquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
discovery is in de meeste gevallen beter dan welke tv zender dan ook
Zelfs als dat erg vaak opgeblazen is
dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Discovery is hier de standaardzenderAl heb ik het idee dat het wel steeds minder is geworden, weinig programma's waar ik nog echt speciaal voor ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |