Niet echt lekker om meteen te moeten inhalenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Geen Sevilla v Barça en Villarreal v Alaves na de interlands omdat LaLiga-clubs gewoon spelers moeten afstaan aan de CONMEBOL-interlands.
[ afbeelding ]
Dit was echt krankzinnig slecht.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Elftal van laatste jaar Cruijff zou dit huidige Barca afslachten
Laatste wissel een 12 jarige met een helmpje op die volgens mij voor het eerst een bal kwam schoppen (lol)quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was echt krankzinnig slecht.
''Leuk gedaan in de voorbereiding blablabla''quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laatste wissel een 12 jarige met een helmpje op die volgens mij voor het eerst een bal kwam schoppen (lol)
Die club ontploft toch weer rond december als ze dit niveau blijven vasthouden . CL gaat ook genant wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Leuk gedaan in de voorbereiding blablabla''
Ze hebben mazzel dat Getafe al drie duels aan 'controle zonder echt gevaar' doet.
Over 2,5 week al tegen Bayern (lol).quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die club ontploft toch weer rond december als ze dit niveau blijven vasthouden . CL gaat ook genant worden
Tijd voor weer een 'decision' persconferentie . Bulls of Minnesota voor een kwartje .quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over 2,5 week al tegen Bayern (lol).
Deze stats zijn hilarisch: Griezmann voor het tweede duel op rij minder balaanrakingen dan Ter Stegen, Gavi komt in een kleine invalbeurt al tot de helft van Griezmann's activiteit.
[ tweet ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)dan-neymar~acadae08/quote:Koeman: ‘Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar’
Trainer Ronald Koeman is blij met de komst van Luuk de Jong naar FC Barcelona. ,,Bij een voorzet is Luuk gevaarlijker dan Neymar”, zegt de Nederlandse trainer van de Catalaanse club bij de NOS over de spits, die donderdag werd gepresenteerd.
,Luuk is een ander type aanvaller dan we hebben en ik vind dat ieder team zo’n type moet hebben. Ik heb dat vorig jaar al aangegeven bij de club. Ik wil gewoon met mijn voorhoedespelers kunnen veranderen. Als de wedstrijd vraagt om een type als Luuk, dan zal hij spelen of invallen”, aldus de coach.
Koeman geeft ook aan dat de nood hoog was bij Barcelona. ,,Op de laatste dag van de transferperiode raakten we Antoine Griezmann kwijt, terwijl we maar drie aanvallers hadden. Mijn eerste contact met Luuk was al op 8 augustus en daarvoor heb ik vaak gedacht; waarom heeft Barcelona niet zo’n type aanvaller?”
Barcelona huurt De Jong voor een jaar van Sevilla, de club waar hij vorig seizoen uit beeld raakte. Na vijf jaar bij PSV stapte hij in de zomer van 2019 over naar de Spaanse club. Een jaar later was hij de grote held van Sevilla. Met twee treffers in de finale tegen Internazionale (3-2) had hij een groot aandeel in het winnen van de Europa League. Hij is na Frenkie de Jong en Memphis Depay de derde Nederlandse speler in de selectie van Koeman.
De Jong behoorde eerder deze zomer nog tot de EK-selectie van Oranje. De nieuwe bondscoach Louis van Gaal selecteerde hem niet voor de afgelopen drie WK-kwalificatieduels.
Ik heb hier heel weinig zin in.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)dan-neymar~acadae08/
[ afbeelding ]
Ik vind het schitterend , dat geforceerde jezelf willen overtuigen (Koeman) dat die de redder in nood is van heel die kutclub.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hier heel weinig zin in.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Marca vermoedelijk Atlético zondag zo: Oblak, Trippier, Savic, Felipe, Hermoso, Carrasco; Llorente, Koke, Lemar; Suárez, Griezmann
Ja ja. Welke andere trainer zou dit brandhout wel aan het voetballen kunnen krijgen dan?quote:Op donderdag 16 september 2021 21:19 schreef Oriente het volgende:
Koeman zijn tijd bij Barcelona zit er zo ongeveer op mensen. He´s getting the sack volgens geruchten, alleen de oprotpremie van 12 miljoen is nog een obstakel.
Xavi Hernández loopt al warm.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ja. Welke andere trainer zou dit brandhout wel aan het voetballen kunnen krijgen dan?
20 geel al (lol)quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
De altijd moeizame worsteling van Atletico . Elke wedstrijd weer en compleet onnodig
Tegen Athletic Club is een worsteling niet vreemd. Defensief bolwerk; Simeone v Marcelino is altijd close. En dan Koke en Lemar missen is best duur. Je moet gewoon 100 procent zijn om die ploeg kapot te spelen, maar ze waren veel te slordig. De Carrasco-roulatie hadden ze beter dinsdag kunnen doen tegen het rampzalige Getafe. Had best handig geweest om hem gisteren vanaf de start te laten spelen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:03 schreef PowerLoungen het volgende:
De altijd moeizame worsteling van Atletico . Elke wedstrijd weer en compleet onnodig
quote:Op zondag 19 september 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tegen Athletic Club is een worsteling niet vreemd. Defensief bolwerk; Simeone v Marcelino is altijd close. En dan Koke en Lemar missen is best duur. Je moet gewoon 100 procent zijn om die ploeg kapot te spelen, maar ze waren veel te slordig. De Carrasco-roulatie hadden ze beter dinsdag kunnen doen tegen het rampzalige Getafe. Had best handig geweest om hem gisteren vanaf de start te laten spelen.
Maar ik heb het dan ook niet specifiek over hun die wedstrijd tegen de Basken , het is over het algemeen moeizaam qua aanvalsspel . Amper vloeiend , krabben , vechtend , worstelend, hakken over de sloot winnen terwijl die best materiaal heeft voorin en op het middenveld.quote:Op zondag 19 september 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 geel al (lol)
User Koffieplanter wist mij ooit te vertellen dat Atleti niet vaak geel pakt.
Het probleem is wel een beetje dat Simeone geen concept-trainer is, in aanvallende zin. Lijkt meer met flow te maken te hebben; vorig seizoen waren ze het ook helemaal kwijt toen Trippier geschorst was en de coronabesmettingen doorwerkten. Maar toen hadden ze wel een geweldige marge op de rest.quote:Op zondag 19 september 2021 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb het dan ook niet specifiek over hun die wedstrijd tegen de Basken , het is over het algemeen moeizaam qua aanvalsspel . Amper vloeiend , krabben , vechtend , worstelend, hakken over de sloot winnen terwijl die best materiaal heeft voorin en op het middenveld.
Ze zeggen weleens dat een ploeg soms lijkt op de trainer als speler ? Atletico is letterlijk de speler en nog wat meer .quote:Op zondag 19 september 2021 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het probleem is wel een beetje dat Simeone geen concept-trainer is, in aanvallende zin. Lijkt meer met flow te maken te hebben; vorig seizoen waren ze het ook helemaal kwijt toen Trippier geschorst was en de coronabesmettingen doorwerkten. Maar toen hadden ze wel een geweldige marge op de rest.
Maar zo'n zet als vorige week tegen Espanyol om met Lemar zijn arguably beste speler van het seizoen tot nu toe op de bank te laten starten is ook iets wat ik niet kan volgen. Zeker als hij in plaats daarvan Correa laat starten die net terugkomt uit Argentinië en het heel anders invult dan Lemar.
ja ... ik ben voor allebei .. wat nuquote:Op zondag 19 september 2021 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Madrid draait het helemaal om, Vini en Benzema, 1-2.
Gelukkig heeft Ronald nog een BREEKIJZER op de bank.quote:Op maandag 20 september 2021 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwakke aanval van Barcelona... Demir, Depay en Balde. Sergi Roberto op rechts wellicht met Dest op links.
Houdt allemaal niet over
Ze spelen vandaag en donderdag alweer, waarom?quote:Op maandag 20 september 2021 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
Granada kan er ook geen kut van nu Diego Martinez weg is. Voor de interlands geveegd in Vallecas en waren ondanks een laat verlies ook vrij matig tegen Betis maandag.
Cádiz wordt waarschijnlijk vervelender met hun resultaatvoetbal, speelden al afgelopen vrijdag en kunnen zich optimaal voorbereiden op donderdag.
Doordeweekse ronde.quote:Op maandag 20 september 2021 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze spelen vandaag en donderdag alweer, waarom?
De druk was wel even wat minder voor de interlandbreak toch? Dit zat er natuurlijk aan te komen, maar ze hebben gewoon gelijk dat z'n lot nu echt aan een zijden draadje hangt.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
Waar slaat trouwens die stroom bagger over ''KOEMAN ONDER DRUK BIJ BARÇA'' op? Is het geheugen van zo'n korte duur dat ze de zomer vergeten zijn?
Dat is echt niet de eerste keer, het is al vele maanden geleden duidelijk dat ze hem er liever uitknikkeren. Ik noem maar dat incident met zijn gezondheid en de reactie van het bestuur. Zodra het kan, flikkeren ze hem eruit.quote:Op maandag 20 september 2021 21:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
dat z'n lot nu echt aan een zijden draadje hangt.
Ja, daar refereert Stijn ook aan, maar de afgelopen 1,5 maand (tot die CL wedstrijd) zat ie in rustiger vaarwater.quote:Op maandag 20 september 2021 21:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat is echt niet de eerste keer, het is al vele maanden geleden duidelijk dat ze hem er liever uitknikkeren. Ik noem maar dat incident met zijn gezondheid en de reactie van het bestuur. Zodra het kan, flikkeren ze hem eruit.
Ach, dat is ook relatief natuurlijk. Ik ben alleen verbaasd dat een idioot als Suleyman Ozturk een week geleden pas 'geschrokken' is van dit Barcelona. Dan heb je de afgelopen vele maanden echt met je ogen dicht alles gevolgd.quote:Op maandag 20 september 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, daar refereert Stijn ook aan, maar de afgelopen 1,5 maand (tot die CL wedstrijd) zat ie in rustiger vaarwater.
Waar moet ie heen?quote:Op maandag 20 september 2021 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frenkie moet een transferverzoek indienen begin december.
Ajaxquote:
Ja maar het is wel DE club van JOHAN hé!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 september 2021 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik gun die kutclub zo hard de Achilles 29 route
Ik ook niet tot deze reactiequote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Ik had oprecht niet door dat Coutinho speelde.
135mil maar dan heb je ook wat. Zou Koeman regelmatig denken wat hij liever met 135mil zou hebben gedaan bij deze selectie?quote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Bolasie het volgende:
Ik had oprecht niet door dat Coutinho speelde.
Van Gaal vindt dit leukquote:Op maandag 20 september 2021 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Barca is wel heel matig geworden. Ajax schat ik op dit moment hoger in.
En natuurlijk Kodroquote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar het is wel DE club van JOHAN hé!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ajax is ook beter, ze krijgen net als sporting ook een pak slaagquote:Op maandag 20 september 2021 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
Barca is wel heel matig geworden. Ajax schat ik op dit moment hoger in.
Daar loop ik al maanden. Kijk nou wat voor bijeengeraapt zootje dit is...quote:Op maandag 20 september 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik bewandel inmiddels het pad van medelijden.
Het doet echt in vrijwel niets meer denken aan Barca nee, wat in 'mijn jeugd' toch altijd het summum was om naar toe te gaan. Pijnlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar loop ik al maanden. Kijk nou wat voor bijeengeraapt zootje dit is...
Niemand verwacht toch maar iets van hem.quote:
"belangrijk zijn voor het elftal"quote:Op maandag 20 september 2021 22:41 schreef -XOR- het volgende:
Memphis 'dirk kuijt' Depay, loopt overal behalve in de spits.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef Shreyas het volgende:
Het halen van Frenkie de Jong en Depay als Nederlanders kon nog. Maar het halen van Dest (half Nederlands) en Luuk de Jong sloeg helemaal nergens op. Deze spelers waren in de eredivisie al niet eens top.
Gouden tijden zijn voorbij.quote:Op maandag 20 september 2021 22:51 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje chanant om zo te juichen bij een gelijkmaker tegen fucking Granada
Alleen al uit jaloezie.quote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Pique moet je altijd rood geven
Uit watquote:
Minder gok ik ja.quote:Op maandag 20 september 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Het zou me verbazen als er in 2e helft meer dan 20 minuten zuivere speeltijd is geweest
Tja, het zijn zelf ook zulke jankerds. Oog om oog...quote:Op maandag 20 september 2021 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Het zou me verbazen als er in 2e helft meer dan 20 minuten zuivere speeltijd is geweest
Giraffe?quote:Op maandag 20 september 2021 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is bijna net zo erg als Getaffe
Nog steeds smoorverliefd op zijn oude liefdequote:Op maandag 20 september 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd zit inmiddels PSG bij te klussen
Daar is het niveau wel iets hoger, en minder opportunistisch.quote:Op maandag 20 september 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Het is 1-1 geworden in de degradatiekraker van de Football League Two.
Sowieso al dat tijdgerek bijtellen ja.quote:Op maandag 20 september 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Vissers is uit @:maxi-mus @:El-Stinho
Hoeveel wedstrijden schorsing heeft die kerel op het 2e niveau eigenlijk gekregen? Die zomaar iemand omver trapt,lol.quote:Op maandag 20 september 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Het is 1-1 geworden in de degradatiekraker van de Football League Two.
quote:Op maandag 20 september 2021 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Vissers is uit @:maxi-mus @:El-Stinho
Hij kreeg geen rood, maar geel. Henri Lansbury is de naam van Luton.quote:Op maandag 20 september 2021 23:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden schorsing heeft die kerel op het 2e niveau eigenlijk gekregen? Die zomaar iemand omver trapt,lol.
Die gedraagt zich sowieso bijzonder naar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 21:18 schreef Bolasie het volgende:
We bedanken Aleñá voor het weggeven van de wedstrijd.
Zo lekker gaat het ook niet met hem in Madridquote:Op donderdag 23 september 2021 22:26 schreef -XOR- het volgende:
Zal griezmann nog blij zijn dat 'ie pleite is?
Dit kun je zomaar goed hebben. Weinig kansen ook.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zal wel 0-0 worden. Cadiz kan er echt heel weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |