Ik hoef daar niet eens op te klikken om het te kunnen horen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is alsnog het dieptepunt van de UK qua toonvast
Lucie in 2017 was best okequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief gezien wel, als je hem vergelijkt met ander Britse inzendingen.
* Iets mompelt over uitzonderingen en regelsquote:
Blue ging ook nog wel aardig geloof ikquote:
De Brandenburger Tor?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar waar gaat dit nummer nou over?
Een of andere nieuwsgebeurtenis uit eind jaren tachtig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Maar waar gaat dit nummer nou over?
Ik dacht dat die juist ook flink de mist in gingen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Blue ging ook nog wel aardig geloof ik
En Opa Engelbert in 2012 deed ook zijn best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Blue ging ook nog wel aardig geloof ik
Dat blijf ik echt een meer dan prima liedje vindenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Opa Engelbert in 2012 deed ook zijn best.
Op de juryavond, omdat ze niet wisten dat het om de punten ging, en dus gingen freewheelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist ook flink de mist in gingen.![]()
Kan ik me verkeerd herinneren.
Dat zeker, maar ik meen dat ik ze in de liveshow toch ook niet helemaal lekker vond klinken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Op de juryavond, omdat ze niet wisten dat het om de punten ging, en dus gingen freewheelen.
Ik had de titel van het lied gezien, toen werd dat iig duidelijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat was voor mij niet goed duidelijk
Goed voorbereid welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Op de juryavond, omdat ze niet wisten dat het om de punten ging, en dus gingen freewheelen.
Ja ik snap ato welquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:54 schreef usagi414 het volgende:
We zijn van de afwijkende meningen vanavond.
Maar Israel![]()
![]()
Ik hou hiervan.
Hoe dan ook: ze werden 11e. en sinds 2003 is er maar één Britse act op een betere plek geėindigd dan Bluequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik meen dat ik ze in de liveshow toch ook niet helemaal lekker vond klinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |