SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Die naam heb ik nog nooit gehoord zelfs.quote:
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
Bij wijlen oom van mij uit Friesland was het toch echt "Onno" Maar Anne op de rouwkaart.
Melden bij Dannyquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je een mod die de TT kan verbeteren, is hij goddomme meteen afwezig als je ‘m nodig hebt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je een mod die de TT kan verbeteren, is hij goddomme meteen afwezig als je ‘m nodig hebt
Oh, da’s wel heel erg Joop ter Heul. Dan moeten ze ook ‘fuif’ en ‘mieters’ zeggenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord zelfs.
Ik hou wel van ouderwetse jongensnamen voor een meisje. Joop of Pim voor een meisje had ik zo leuk gevonden. Helaas wilde mijn man dat niet.
Meteen een klacht indienen, jaquote:
Ik hou ook van Joop ter Heulquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, da’s wel heel erg Joop ter Heul. Dan moeten ze ook ‘fuif’ en ‘mieters’ zeggen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Meteen een klacht indienen, ja![]()
Hij zit nog in zijn proeftijd.
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een achterneefje genaamd Mees, dat vind ik bekants kindermishandeling.
je hebt je vogel toch ook draakje genoemd ?quote:
Misschien is het geen vogel, maar is het wel een echte draak.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt je vogel toch ook draakje genoemd ?
een fluitende draakquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is het geen vogel, maar is het wel een echte draak.
Weet je, ouders zoeken een naam die zij mooi vinden, lekker boeiend wat de mening van een ander isquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
Merel vind ik ook meer naam, maar ach ben daar wellicht wat vreemd in. Je noemt je kind ook geen "Uil" of "Mus".
"Dodo" zou ik nog wel om kunnen lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |