Vind ik ook hoor, random seks is juist prima mits beiden zelfde intentie hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
Ook niet heel veel tegengekomen, ik denk iets van 2 per vrijgezel levensjaar.
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Ik heb toch een spiegel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:34 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil die types niet, zijn vaak slechte mannen. De goede types benaderen mij dan weer niet. 🙄
Volgens mij vinden mannen uiterlijk minder belangrijk als jij denkt. Maar op een dating app is de keuze zo groot dat het een vleeskeuring wordt. Als iemand dan minder mooi is wordt ze gemakkelijk naar links geswiped. Maar irl is dat heel anders en komen er meer factoren bij kijken. Misschien kun je het beter daar zoeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
Niks vies aan, kom maar doorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
Waarom is random seks vies? Ik vind dat juist wel geil en spannend met de juiste man….
En ja als ik iemand tegenkom met wie ik potentieel meer verwacht heb ik wel moeite met seks uitstellen.
Maar ik denk dat ik ook gewoon een man moet hebben die hetzelfde denkt over seks als ik.
Ik benader geen mannen, daar zit een reden achter maar dat wil ik hier niet melden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Maar kom jij de goede types dan nooit tegen en als je weet dat ze single zijn benader je ze zelf dan niet?
Omdat seks voor mij meer is dan seks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef Avianflu het volgende:
de reden dat mensen op datingapps zitten, is denk ik omdat het echte leven erg beperkt is. Hoe groot is nou de kans dat je mensen treft die je aantrekkelijk vindt en die single zijn in het echte leven? De enige manier om die te ontmoeten zijn in de eigen familie/vrienden/kennissen kring of het werk, vaak dus in een absoluut niet romantische setting. En de discotheek of kroeg is in principe een datingapp in real life qua oppervlakkigheid. Ik vind dat ook niet per se erg want als de aantrekkelijkheid qua uiterlijk er al niet is dan wordt het ook niets. Maar innerlijk is idd belangrijk en dan bedoel ik niet innerlijk qua hobbies, maar eerder qua gevoelens, iets waar geen activiteit in het echte leven van is behalve groepstherapie om anderen er op uit te kiezen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 07:52 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij vinden mannen uiterlijk minder belangrijk als jij denkt. Maar op een dating app is de keuze zo groot dat het een vleeskeuring wordt. Als iemand dan minder mooi is wordt ze gemakkelijk naar links geswiped. Maar irl is dat heel anders en komen er meer factoren bij kijken. Misschien kun je het beter daar zoeken.
Jammer, dat klinkt heftig. Is het ook iets dat je door middel van therapie kan verwerken of niet? Heb je zelf wel een goede therapeut?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:03 schreef Rupibma het volgende:
Ik benader geen mannen, daar zit een reden achter maar dat wil ik hier niet melden.
Omdat seks voor mij meer is dan seks.
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
de reden dat mensen op datingapps zitten, is denk ik omdat het echte leven erg beperkt is. Hoe groot is nou de kans dat je mensen treft die je aantrekkelijk vindt en die single zijn in het echte leven? De enige manier om die te ontmoeten zijn in de eigen familie/vrienden/kennissen kring of het werk, vaak dus in een absoluut niet romantische setting. En de discotheek of kroeg is in principe een datingapp in real life qua oppervlakkigheid. Ik vind dat ook niet per se erg want als de aantrekkelijkheid qua uiterlijk er al niet is dan wordt het ook niets. Maar innerlijk is idd belangrijk en dan bedoel ik niet innerlijk qua hobbies, maar eerder qua gevoelens, iets waar geen activiteit in het echte leven van is behalve groepstherapie om anderen er op uit te kiezen.
[..]
Jammer, dat klinkt heftig. Is het ook iets dat je door middel van therapie kan verwerken of niet? Heb je zelf wel een goede therapeut?
Ik snap wat je bedoelt met het tweede. Er is gewoon niets aan zonder bijkomende gevoelens als verliefdheid naar mijn mening. Het beste dat ik heb gehad is een soort tijdelijk gevoel van vriendschap tijdens het proberen van intimiteit met de ander. Ook dat is wel bijzonder maar naar mijn mening niet genoeg om de activiteiten zelf aangenaam genoeg te maken.
Omdat zoveel die dat zeggen binnen 1 avond al liggen te wippen. Hou het dan op dat je alleen serieus wil daten ofzo. Misschien gaat dat beter?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.
Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
Oh is dat het?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:56 schreef Hineni het volgende:
[..]
Omdat zoveel die dat zeggen binnen 1 avond al liggen te wippen. Hou het dan op dat je alleen serieus wil daten ofzo. Misschien gaat dat beter?
Oke dat is in ieder geval al iets. Ja soms hebben dingen helaas tijd of een heel leven nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:
Mijn therapeut is fantastisch, heb serieus veel geleerd en merk dat ik daardoor nu anders in het leven sta. Wb mannen heeft dat langer nodig denk ik.
Datingapps zijn gewoon kut. Lijk alleen mannen te swipen die willen neuken, ondanks dat ik vermeld geen ons etc te doen.
"Geen ONS" op je profiel is code taal voor "Je krijgt mij op date 1 in bed".quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 09:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in de beschrijving over jezelf kunt aangeven dat jij op zoek bent naar een serieuze relatie, dan dat je onder je profieltekst vermeldt 'NO ONS', of woorden van gelijke strekking. Wat @Hineni hier aangeeft heb ik ook vaker gelezen. Bovendien komt "ik ben op zoek naar iemand voor een serieuze relatie" veel positiever over dan "NO ONS, NO FWB!!!". Ik vind dat laatste persoonlijk zelfs een beetje een afknapper. Het komt onzeker over.quote:
De vorige date kreeg mij er na 4 x daten nog niet in, ondanks dat ik idd het vermoeden had dat hij dacht dat easy peasy zou zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
"Geen ONS" op je profiel is code taal voor "Je krijgt mij op date 1 in bed".
Wijven? Doe je nu hier stoer of spreek je vrouwen irl ook zo aan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:05 schreef Academicus het volgende:
Bumble is een goudmijn en de wijven zijn niet aan te slepen in tegenstelling tot Tinder
Had laatst wel een transgender als match
Verder zijn er genoeg wijven die gaan voor alleen een wipje
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wijven? Doe je nu hier stoer of spreek je vrouwen irl ook zo aan?
Academicus. Dan weet ik het wel, sociaal incapabel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.
Yep, denk het wel. Er is natuurlijk altijd een categorie mensen waarbij het niet uitmaakt wat je schrijft. Maar "hard-to-get" tekst wakkert het jagers instinct alleen maar aan?quote:
Tante Lien hierquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is daar al vaker op aangesproken. Hij snapt het niet.
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 02:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik heb toch een spiegel?
[..]
Dat is overal toch zo? Tinder ook alleen maar instagram modellen fotos.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:26 schreef Avianflu het volgende:
Bumble net maar weer eens geïnstalleerd, waarom fluctueren die likes op bumble zo? Gaat van 50 naar 45 naar 55, of verdwijnen ze als je ze naar links swiped?
Waarom heeft iedereen op bumble een influencer achtig profiel trouwens?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Academicus. Dan weet ik het wel, sociaal incapabel.
Moest lachen omdat volgens mij die categorie mensen bij wie het niet uitmaakt wat je schrijft onder de mannen 99% is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:39 schreef Hineni het volgende:
Yep, denk het wel. Er is natuurlijk altijd een categorie mensen waarbij het niet uitmaakt wat je schrijft. Maar "hard-to-get" tekst wakkert het jagers instinct alleen maar aan?
Nou ja toen ik nog wel online probeerde te daten kreeg ik dus vooral berichten van veel ouderen of van mensen die niet serieus alleen voor mij kozen. Dus dan weet je het dan toch ook al?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is het hele punt toch niet, zelf kijk je altijd kritischer naar vanalles. Maar als je niet date hoe kan je dan zeggen hoe jij in de markt ligt om het zo maar even te zeggen.
Dat is overal toch zo? Tinder ook alleen maar instagram modellen fotos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |