Dit inderdaad. Ik kijk echt op sommige “relaties” terug met een gevoel van “wtf avianfluquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer.![]()
Volgende keer echt meer de kop erbij.
ik had dus op mn 23ste al bijna alleen maar smachtende zestigersquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
Daar weed ik alles vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Hineni het volgende:
Zo heb ik de goede vriendin in kwestie ook leren kennen.![]()
Dit was echt gewoon eng om mee te maken, hoe een rationeel mens in zo'n "gemoedstoestand" kan geraken.
Cupido kan heel wreed zijn als hij raak schiet zullen we maar zeggen
Ik snap het… zeker na de depressies die het me opleverde… maar zo worden mensen dus saai, afgestompt en mentaal onaantrekkelijker. Als ze niet eens meer passie willek voelen. Wat moet je dan nog met een relatie, tenzij je vooral een gezinswens hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer.![]()
Volgende keer echt meer de kop erbij.
Hoe was je dan met cocaine? Wat was concreet het verschil?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.
Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe was je dan met cocaine? Wat was concreet het verschil?
Mwah, ik vind 'zelfverzekerd zijn' altijd maar een beetje een vreemd woord. In de regel wordt daar vaak extravert zijn mee opgevat, maar ook introverten kunnen prima zelfverzekerd zijn, ook al profileert een introvert zich veel minder opvallend. En tegelijkertijd kan iemand die meer introvert is een bepaald charisma of een zekere energie hebben waar weinig onzekerheid vanaf straalt. Er zijn echt zoveel factoren van belang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.
Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen
Dit klopt wel. Je moet alleen wel minimaal een beetje gemiddeld uiterlijk hebben en goede hygiëne.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.
Vandaar dat ik dacht, aangezien mijn vrienden mij soms onzeker noemen, dat zelfverzekerdheid vooral iets is van goed kunnen lullen, een groot ego hebben. Want als je wél van jezelf weet wat je wel en niet kan, dan is er netto geen verschil en ligt het puur en alleen aan wat voor woorden er uit je mond komen.
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef Hineni het volgende:
[..]
Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.
Laatst ook, een goede vriendin van me die al jaren roept dat haar huidige relatie de laatste zal zijn. Als dat mis gaat blijft ze voortaan altijd vrijgezel.
Een tijdje later komt ze een playboy tegen die haar succesvol van haar nu ex-vriend afpakt.![]()
Maar als deze de ware niet is...![]()
De redenaties die ik heb gehoord, en hoe dingen verwrongen worden om bepaald gedrag te rechtvaardigen![]()
Echt, kansloos ben je als zo'n figuur met x-factor de hormonen bij je partner op hol weten te maken.
Ja, maar als hij/zij goed voor me was geweest dan had ik het echt niet uit gemaakt hoor
Nou, dat wordt hierboven toch uitgelegd? cocaine.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef Faxie het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Je ego krijgt een gigantische boost en je praat jezelf overal tussen, kan elke vrouw wel mee naar huis krijgen. Of nou ja, niet elke, maar zeker veel meer dan wat je anders niet zou kunnen.
Vandaar dat ik dacht, aangezien mijn vrienden mij soms onzeker noemen, dat zelfverzekerdheid vooral iets is van goed kunnen lullen, een groot ego hebben. Want als je wél van jezelf weet wat je wel en niet kan, dan is er netto geen verschil en ligt het puur en alleen aan wat voor woorden er uit je mond komen.
Mee eens maar het is ook heel moeilijk te zeggen wat er nou zo aantrekkelijk is aan zelfverzekerdheid. Het zal niet iedereen als bij toverslag ineens mega aantrekkelijk maken, maar het helpt wel enorm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:35 schreef Poem_ het volgende:
Mwah, ik vind 'zelfverzekerd zijn' altijd maar een beetje een vreemd woord. In de regel wordt daar vaak extravert zijn mee opgevat, maar ook introverten kunnen prima zelfverzekerd zijn, ook al profileert een introvert zich veel minder opvallend. En tegelijkertijd kan iemand die meer introvert is een bepaald charisma of een zekere energie hebben waar weinig onzekerheid vanaf straalt. Er zijn echt zoveel factoren van belang.
Samen lijntje snuiven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt hierboven toch uitgelegd? cocaine.
[..]
Maar waar lag het dan aan dat je zelfverzekerder was met cocaine? Mss moet je het nog eens nemen en dan al je gedachten en versierzinnen die je dan hebt opschrijven. En ze herhalen als je nuchter bent.
[..]
Mee eens maar het is ook heel moeilijk te zeggen wat er nou zo aantrekkelijk is aan zelfverzekerdheid. Het zal niet iedereen als bij toverslag ineens mega aantrekkelijk maken, maar het helpt wel enorm.
Skills en presentatiequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder hoe dat soort mensen blijkbaar zoooo geweldig zijn dat ze de ene na de ander weten te strikken...
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.quote:
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebtquote:
Toch wel door ervaring meestal. Het zijn ook bepaalde types die op zulke mannen vallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.
[..]
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebt
En ook niet door oefening.. dat denken velen maar je moet ook een goed gevoel erbij hebben.
Saampjes naar het midden toe snuivenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Lijkt me wel romantisch eigenlijk.
[..]
Ja maar waar komt dat door? Niet vanuit het niets tenzij je goede genen hebt
En ook niet door oefening.. dat denken velen maar je moet ook een goed gevoel erbij hebben.
Ik ben lang, hoogopgeleid en zie er goed uit. Daarvan ben ik ook heel zekerquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
Toch wel door ervaring meestal. Het zijn ook bepaalde types die op zulke mannen vallen.
quote:
Lady en de vagebond met een lijntje ipv een sliert spaghettiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Saampjes naar het midden toe snuiven
Breng ik je op ideeen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lady en de vagebond met een lijntje ipv een sliert spaghetti![]()
Zorg jij voor het biljet? Ik ben blutquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
je valt zelf dan dus niet op deze vrouwen?
[..]
[ afbeelding ]
Sorry las het verkeerd.Moeten we nog maar even zien .quote:
Nee, nooit drugs gebruikt en ga het ook never nooit proberen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Breng ik je op ideeen?![]()
Is denk ik leuk, moet je doen.
Okayquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Sorry las het verkeerd.Moeten we nog maar even zien .
Ik ook en mijn lichaam begint te vervallen en nog even en ik ben evolutionair gezien niets meer waardquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Faxie het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat ik lelijk en stom ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶
Maar jij hebt toch al een relatie? En bent daar toch ook eerlijk over op de apps? Vind het dan wel een beetje bijzonder om exclusiviteit te verwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |