Je neemt het te serieus. We zitten hier op een forum en niet in de bestuurskamer van een linkse partij. Met mensen zoals jij bent je constant in discussie over wat wel en niet ''kan'' en ''mag'' en wat wel en niet oké is, in plaats van gewoon van mening te wisselen over het onderwerp.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Haha, die toch ietwat denigrerende generalisaties slaan vrijwel nergens op en als je dan niet op louter instemming kunt rekenen ga je huilen over vertrutting. Ironisch wel.
Spot on kerel, zo is hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:52 schreef Autoscooter het volgende:
God ik ben 2 jaar weggeweest van fok, maar ik lees dat sommigen hier braaf zijn meegegaan in de D66 vertrutting die de maatschappij de laatste 2 jaar heeft meegemaakt.
Wat resulteert in allemaal van die figuren zoals Poem die van zichzelf vinden dat ze het moreel kompas van de maatschappij zijn en natuurlijk in hun hele pohi nergens op een pikante post zijn te betrappen. Gaaaap.
Als je goed leest zeg ik evolutionair, het draait nog altijd primair om nageslacht, wij zijn ook dieren. Ik zeg niet dat ze in het geheel niets waard zijn. Waarom zou ik zoiets onzinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niets meer waard zelfs??
Mooi om te weten
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is echt zo, vrouwen vervallen omdat ze evolutionair niets meer waard zijn na die tijd. Echt wrede actie van de natuur.
De 'klootzakken' begrijpen dit, al dan niet door karakter of ervaringquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.
Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.
De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...
Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....
Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.
Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..
En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar
Omdat we evolutionair dus niets meer waard zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je goed leest zeg ik evolutionair, het draait nog altijd primair om nageslacht, wij zijn ook dieren. Ik zeg niet dat ze in het geheel niets waard zijn. Waarom zou ik zoiets onzinnigs zeggen.![]()
Zo wispelturig vrouwen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn zoektocht naar een FWB maak ik fouten. Zoals onderstaand verhaal, dan hoeven jullie deze niet te maken.
Ik werd aangesproken door een vlotte dame. Die zag mij wel zitten. Ik had toevallig de volgende avond tijd. Na een uurtje was alles rond. adresgegevens uitgewisseld, contact verder via whatsapp. Helemaal top.
De volgende ochtend. Ik mijn spulletjes gepakt om na m'n werk direct door te rijden. Krijg ik een appje dat ik niet meer hoefde te komen. Een unmatch op Tinder, een block op whatsapp.. Owwkay...
Ik ben een redelijke newbie qua online dating en was verbaasd over de gang van zaken. Een andere Tinder griet, die ik al een paar dagen sprak vertelde ik dit. "Oh dat komt wel vaker voor" zegt ze. "Maar als je toch vrij hebt vanavond, kom dan bij mij langs!". Dus ik denk, prima. Ik pas de navigatie aan en rijd de andere kant wel op....
Een paar uur later krijg ik bericht "Oh sorry schat! Ik heb me toch vergist. Ik kan vandaag niet. Bijzonder denk ik bij mezelf. Ik vertel je voor mij deze vreemde ervaring, flik je me daarna hetzelfde!. Dus toen heb ik haar unmatched.
Niet veel later spreek ik dame 3 via Tinder. Die ik al eerder had ontmoet. We hadden al eens eerder rare Tinder ervaringen uitgewisseld, dus ik kon het niet laten ook wat over mijn dag te vertellen. Vond ze niet zo tof. Ze ging er vanuit dat we exclusief waren terwijl ze naar mijn idee wat andere signalen gaf..
En zo ben je in 1 dag 3 matches kwijt. Moraal van het verhaal. Vertel vrouwen gewoon niet zoveel.
Het geeft alleen maar gedonder. Beter maar mysterieus blijven dan eerlijk blijkbaar
Hoiquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
Je bent mij wel een kusje waard hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat we evolutionair dus niets meer waard zijn![]()
(was eigenlijk ook maar een flauw opmerkingkje van mij hoor)
Awwwquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent mij wel een kusje waard hoor
Oh, ik ben nog steeds even kritisch als toen ik 20 was. Dus de mannen waar is toen niet op viel val ik nu ook niet op. Ik ben alleen zelfverzekerder en vooral bezig met wat ik van een man vind ipv andersom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Precies. En dan ineens zijn wij mannen wel goed genoeg en zijn de dames niet kritisch meer. Bah. Wat een wereld.
Klopt. Maar ik moet toegeven toch soms wel handig om iets (sneller) voor elkaar te krijgen of ergens mee weg te komenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar hoop ik al jaren op, dat ik vervallen genoeg ben om niet meer als lustobject te fungeren. Maar ik ben erachter gekomen dat het nooit ophoudt. Alleen de gemiddelde leeftijd neemt toe van kerels die op je geilen. Als twintiger zat ik niet te wachten op smachtende veertigers en als veertiger zit ik niet te wachten op smachtende zestigers.
Zou kunnen. Maar doet niet ieder mens dat. Kijk naar instagram en Facebook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
De meeste wijven van die leeftijd doen het voor beide
Mensen die denken exclusiviteit te hebben met een tinder matchquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:10 schreef Roellie80 het volgende:
In mijn ogen is zelfverzekerd zijn weten waar je goed in bent en accepteren waar je minder in bent zonder dat dit afdoet aan je eigenwaarde.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:14 schreef Discombobulate het volgende:
Is zelfverzekerd zijn niet gewoon een groot ego hebben? Ik weet heel goed wat ik wel en niet kan, vrienden noemen dat wel eens onzeker, maar zo ervaar ik het totaal niet, ben ook kritisch op mezelf. Als ik overal wel een lulverhaal van maak veranderd er in essentie niets. Ik kan niet iets ineens beter doordat ik doe alsof.
Edit: Als ik tijdens uitgaan cocaïne gedaan heb hengel ik ook zo iedereen binnen
Mwah. Het is wel zo dat de variatie in aftakeling erg groot is boven de 30. Als je nooit goed voor jezelf hebt gezorgd dan ben je rond de 40 afgetakeld en suf inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:16 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar mijn ervaring is wel dat een 40+ vrouw die op tinder ofzo mannen van eind 20/begin 30 willen daten vaak zeggen dat ze mannen van hun eigen leeftijd te ''suf'' vinden, waarmee ze impliceren dat ze zichzelf nog wel lekker gek en outgoing vinden.
En als je dat type aan de haak hebt kun je ervanuit gaan dat je niet per sé in de meest geschikte vijver voor stabiliteit zit te vissen. Vrouwen van 40+ die (al dan niet na een eerder huwelijk) een kerel zoeken, zoeken juist toch vaker wat oudere mannen i.p.v. iemand die flink jonger is dan zijzelf.
Maar hee, dat is mijn subjectieve ervaring.
Veel mensen zien wel degelijk accepteren waar je minder goed in bent als onzekerheid merk ik. Ik vind het maar een lastige term.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:18 schreef Avianflu het volgende:
[..]
In mijn ogen is zelfverzekerd zijn weten waar je goed in bent en accepteren waar je minder in bent zonder dat dit afdoet aan je eigenwaarde.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:13 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik juist het idee dat hoe ouder ik word hoe meer ik bevrijd raak van bevestig van buitenstaanders.
Inderdaad. Of als ze een punt van kritiek hebben en ik denk “ja klopt, zo ben ik inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:32 schreef Hineni het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Zo nu en dan hoor je wel eens dingen over jezelf, via via of van mensen direct. Mensen die je totaal niet of nauwelijks kennen maar toch een oordeel hebben. Daar waar ik daar vroeger onzeker over zou worden of fel op in zou gaan heb ik ondertussen geleerd dat een glimlach meestal de beste reactie is.
Het leukste is als het in groepen gebeurt, en mensen die je dan wel kennen je een blik geven, en er dan allebei een binnenpretje over hebben. Of er naderhand nog een goed over kunnen
Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.quote:
Ik zie mezelf gelukkig als rationeel mens. Dat ben ik ook niet altijd, maar neig wel meer daarnaartoe. Heb een broertje dood aan dat irrationele gevoel de hele tijd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:55 schreef Hineni het volgende:
[..]
Er zullen vast ook wispelturige mannen zijn, maar herken dit wel.
Laatst ook, een goede vriendin van me die al jaren roept dat haar huidige relatie de laatste zal zijn. Als dat mis gaat blijft ze voortaan altijd vrijgezel.
Een tijdje later komt ze een playboy tegen die haar succesvol van haar nu ex-vriend afpakt.![]()
Maar als deze de ware niet is...![]()
De redenaties die ik heb gehoord, en hoe dingen verwrongen worden om bepaald gedrag te rechtvaardigen![]()
Echt, kansloos ben je als zo'n figuur met x-factor de hormonen bij je partner op hol weten te maken.
Ja, maar als hij/zij goed voor me was geweest dan had ik het echt niet uit gemaakt hoor
Zo heb ik de goede vriendin in kwestie ook leren kennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik zie mezelf gelukkig als rationeel mens.
Voor mij is het elke keer weer een grote les als ik verval in zo'n toestand. Waarschuwing voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef Hineni het volgende:
[..]
Cupido kan heel wreed zijn als hij raak schiet zullen we maar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |